eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Olsztyn: wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 117976 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn , ul. Kasprowicza 1, 10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien wraz z towarzyszącymi jej robotami budowlanymi, w lokalach mieszkalnych, budynku administracyjnym, internatach i lokalach usługowych należących do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie, na terenie obejmującym miejscowości: Olsztyn, Elbląg, Giżycko, Ełk, Bartoszyce, Braniewo, Lidzbark Warmiński, Orneta, Orzysz, Bemowo Piskie, Szeroki Bór, Szczytno, Ostróda, Mrągowo, Morąg, Gołdap, Węgorzewo, Biskupiec. 3. Zakres robót: 4) wymiana parapetu zewnętrznego z blachy powlekanej wraz z uzupełnieniem w razie potrzeby warstwy spadkowej; 5) wymiana parapetu wewnętrznego; 6) zainstalowanie nawiewnika samoczynnego higrosterowanego lub działającego na zasadzie różnicy ciśnień w każdym oknie i drzwiach balkonowych; 7) obróbka masą tynkarską ościeży wewnętrznych (biały kolor) i filarka zewnętrznego (jak kolor w elewacji) pomalowanie farbą emulsyjną, styki wypełnione masa akrylową; 8) transport na terenie objętym zamówieniem, 9) utylizację starej stolarki okiennej oraz parapetów 10) udzielenie instruktażu lokatorowi o konserwacji, użytkowaniu okien i nawiewników oraz przekazanie gwarancji udzielonej na piśmie. Szczegółowy zakres prac przedstawia załączona specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 4 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dane techniczne okien: 1) Profil 5-cio komorowy z PCV o współczynniku U < 1.50 w/m2k, 2) Szyba - panel o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 w/m2k z ramką aluminiową, 3) Parapet zewnętrzny - blacha powlekana + boczne elementy wykończeniowe, 4) Parapet wewnętrzny - płyta postforming, 5) Obróbka od zewnątrz i wewnątrz ościeży okiennych, całe szerokości ościeży w kolorze białym, styki ościeży z profilem ościeżnicy wypełnione masą akrylową. 6) W każdym oknie wymagany jest samoczynnie regulowany nawiewnik z regulacją powietrza działający na zasadzie różnicy ciśnień lub zwiększonej wilgotności powietrza ,oraz jedno skrzydło powinno być uchylno - rozwierane. Okucia obwodowe wg przyjętego systemu z funkcją rozszczelniania (mikrouchyłu). 7) Okno jak również nawiewnik powietrza powinny posiadać aprobatę techniczną ITB oraz świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkalnym. 8) Wymieniana stolarka okienna swoimi rozmiarami, kształtem i podziałem powinna odpowiadać stolarce zamontowanej w przedmiotowym budynku. 9) Wykonawca nie może dokonywać zmian w przedmiarze robót. Jeżeli kosztorys ofertowy będzie opracowany niezgodnie z przedmiarem robót, będzie to stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 10) Szczegółowy wykaz budynków, adresów oraz ilości i wymiary stolarki przewidzianej do wymiany, z podziałem na poszczególne części został opisany w załączniku nr 1 do projektu umowy. 11) Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego wykonania pomiaru stolarki przed jej wymianą w celu uściślenia wymiarów podanych przez zamawiającego oraz uzgodnienia z najemcami lokali mieszkalnych terminów wymiany stolarki. 12) Ze względu na postępującą prywatyzację zasobu mieszkaniowego Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia (ilości stolarki do wymiany) bez roszczeń z tego tytułu ze strony wykonawcy. 13) Jeżeli w jakiejkolwiek części dokumentacji opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, iż Zamawiający wymaga użycia materiałów i urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały i urządzenia wskazane poprzez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostarczyli i zamontowali w lokalach mieszkalnych minimum 50 okien w ciągu roku, na kwotę nie niższą jak 60 000,00 zł netto (sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do: reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Przy ocenie spełniania warunków przez wykonawców wspólnie składających ofertę, zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące doświadczenia w realizacji zadań podobnych, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jak również potencjału ekonomicznego i technicznego mogą spełniać tylko niektórzy z nich, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich łącznie były spełnione. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wówczas zamawiający, korzystając z dyspozycji art. 23 ust. 4 ustawy Pzp zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. 6. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 6) pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika oraz pełnomocnictwo z art. 23 Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2,3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 , pokój 113 ( Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.