eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Prokuraturach okręgu bydgoskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Bydgoszcz: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Prokuraturach okręgu bydgoskiego.
Numer ogłoszenia: 11794 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3477516.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia, budynków i osób w Prokuraturach okręgu bydgoskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia, budynków i osób, w Prokuraturach okręgu bydgoskiego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie licencjonowanych pracowników ochrony oraz pracowników ochrony nie posiadających licencji, sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków wskazanych w Załączniku nr 8 do SIWZ, ich pomieszczeń oraz rzeczy i osób znajdujących się w tych pomieszczeniach. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony reguluje Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Bydgoszczy oraz miast będących siedzibami Prokuratur Rejonowych i ośrodków zamiejscowych Prokuratur Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. Zamawiający zobowiązuje się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. Zamawiający zapewni licencjonowanym pracownikom ochrony oraz pracownikom ochrony nie posiadającym licencji zatrudnionym przez Wykonawcę możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. Zamawiający zobowiąże się także do nie zatrudniania, bez uprzedniego uzgodnienia tego z Wykonawcą, innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług ochrony mienia, którzy mieliby wykonywać usługi w miejscu wykonania Zamówienia w zakresie tożsamym lub zbliżonym z zakresem usług świadczonych przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym, celem kontroli. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania oddzielnej, comiesięcznej faktury VAT za wykonaną usługę ochrony świadczoną dla Sądu Rejonowego w Nakle, bezpośrednio na Sąd Rejonowy w Nakle. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy, że wykonanie zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom. Załącznik nr 8 Wykaz budynków do ochrony oraz sposób ich chronienia: 1. Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6, 85-101 Bydgoszcz - jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 19.00, 2. Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, Wydział ds. Przestępczości Gospodarczej i Wydział Śledczy, ul. Zamojskiego 16, 85-950 Bydgoszcz - jeden posterunek stały, jednoosobowy, w okresie od dnia 8 marca 2009 roku do 30 sierpnia 2009 roku służba sprawowana całodobowo, 7 dni w tygodniu, od 1 września 2009 roku - tylko dozór elektroniczny z powiadamianiem posterunku stałego na ul. Przyrzecze 2 -4, z możliwością wcześniejszej rezygnacji z posterunku stałego i przejściu na dozór elektroniczny, najwcześniej od dnia 1 czerwca 2009 roku, 3. Prokuratura Rejonowa Bydgoszcz - Północ, ul. Przyrzecze 2-4, 85-102 Bydgoszcz - jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana całodobowo, 7 dni w tygodniu, 4. Prokuratura Rejonowa w Świeciu n. Wisłą, ul. 10 Lutego 9, Świecie n. Wisłą - jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana w godz. 7.00 - 19.00, od poniedziałku do piątku, 5. Prokuratura Rejonowa w Tucholi, ul. Świecka 95, Tuchola - jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana w godz. 7.00 - 19.00, od poniedziałku do piątku, 6. Prokuratura Rejonowa w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin - jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana w godz. 7.00 - 19.00, od poniedziałku do piątku, 7. Prokuratura Rejonowa w Mogilnie, ul. Benedyktyńska 5, Mogilno - jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana w godz. 7.00 - 19.00, od poniedziałku do piątku, 8. Prokuratura Rejonowa w Nakle oraz Sąd Rejonowy w Nakle: posterunek nr 1 ( jednoosobowy, pracownik licencjonowany) - wejście główne do Sądu Rejonowego od ulicy Sądowej 3 i wejścia od strony parkingu (wejście wewnętrzne) od godz.6.30 do godz. 16.30, posterunek nr 2 (dwuosobowy, pracownicy licencjonowani) - wejście główne do Prokuratury Rejonowej od ulicy Sądowej 3 - Posterunek ruchomy ( 1 osoba od godz.6.30 do godz. 16.30 ) + (1 osoba od godz. 6.30 do godz. 6.30; 24h do obsługi monitoringu całodobowo i systemu antynapadowego i antywłamaniowego, zabezpieczanie wydawania i przyjmowania kluczy dla Sądu Rejonowego oraz zabezpieczenie przenoszenia (przemieszczania) dokumentów niejawnych, interwencje, w razie konieczności obsługa bramy wjazdowej na parking dla Sądu. Zadania kierunkowe przewidziane do realizacji przez poszczególne elementy systemu ochrony, system posterunków osobowych (stałych i ruchomych) przewiduje: - posterunek 1 osobowy stały nr 1 - kontrola ruchu osobowego oraz niedopuszczenie do wejścia na teren Sądu osobom nieuprawnionym, nietrzeźwym, pod wpływem środków narkotycznych, posiadającym przy sobie przedmioty niedozwolone do wniesienia - wejście główne do Sądu Rejonowego od ulicy Sądowej 3 i wejście od strony parkingu (wejście wewnętrzne) - (w godzinach pracy + obsługa w razie konieczności bramy wjazdowej na parking, ochrona parkingu), prowadzenie ewidencji wydawania kluczy do aresztu sądowego. - godziny pracy od poniedziałku do piątku od godz.6.30 do godz. 16.30, - posterunek 2 osobowy nr 2 - kontrola ruchu osobowego oraz niedopuszczenie do wejścia na teren sądu osobom nieuprawnionym, nietrzeźwym, pod wpływem środków narkotycznych, posiadającym przy sobie przedmioty niedozwolone do wniesienia - wejście główne do Prokuratury Rejonowej od ulicy Sądowej 3 - Posterunek ruchomy ( 1- w godzinach pracy ochrona wejścia + 1 do obsługi monitoringu całodobowo i systemu antynapadowego i antywłamaniowego ,zabezpieczanie wydawania i przyjmowania kluczy dla Sądu Rejonowego oraz zabezpieczenie przenoszenia (przemieszczania) dokumentów niejawnych, interwencje, w razie konieczności obsługa bramy wjazdowej na parking ), - godziny pracy posterunku ruchomego 1 osoba od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od godz. 6,30 do godz. 16,30. Jedna osoba całodobowo od 6.30 do godz. 6.30, 24h przez wszystkie dni tygodnia. - do ochrony parkingu Sądu Rejonowego należy: - sprawdzanie zasadności wjazdu pojazdów na teren parkingu zgodnie z posiadanym wykazem, - uniemożliwienie wjazdu i wejścia na teren osób, które nie posiadają stosownych uprawnień, - sprawdzanie przed objęciem służby oraz w trakcie jej wykonywania terenu parkingu, - niezwłoczne informowanie użytkownika o zagrożeniach i dostrzeżonych nieprawidłowościach, - dbanie o utrzymanie porządku parkowania, w celu uniknięcia wjazdu na teren nadmiernej ilości pojazdów, - pilnowanie porządku przed wjazdem na teren parkingu, w celu zapobieżenia zastawienia wjazdu przez pojazdy Szczegółowe wymagania odnośnie pełnienia ochrony zostaną określone w regulaminie pełnienia służby. 9. Prokuratura Rejonowa w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23 - jeden, jednoosobowy posterunek stały, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.00 oraz w soboty od 7.00 do 16.00 oraz dozór elektroniczny, antywłamaniowy i ppoż, 10. Budynek przeznaczony na siedzibę Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10 - od dnia 1 maja 2009 roku, jeden posterunek stały, jednoosobowy, służba sprawowana całodobowo, 7 dni w tygodniu. Załącznik nr 9 Szczegółowy sposób sprawowania ochrony: - ochrona sprawowana jest w dni robocze, wolne od pracy, święta - zgodnie z zał. nr 8 całodobowo lub w godz. 7.00 - 19.00, przez jednego pracownika ochrony, zgodnie z przepisami wynikającymi z Kodeksu Pracy, dotyczącymi czasu pracy, oraz zgodnie z warunkami sprawowania ochrony, opisanymi w załączniku nr 8 - ochrona budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Nakle, - pracownik ochrony odpowiada za dozór sygnałów przesyłanych do odpowiednich centralek w budynkach wyposażonych w takie urządzenia, - pracownik musi być odpowiednio przeszkolony w zakresie obsługi systemu sygnalizacji antywłamaniowej i przeciwpożarowej, - ochrona osób, ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników, - ochrona mienia, polegać ma na zapobieganiu popełnianiu przestępstw i wykroczeń przeciwko mieniu, zapobieganiu powstawania szkód oraz nie dopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, - pracownik ochrony odpowiedzialny jest za konieczność niezwłocznego informowania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu, - obowiązek podejmowania wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji usługi ochrony, - zawiadamianie w razie konieczności Policji, Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego, - obowiązek podejmowania innych czynności, wyżej nie określonych, - obowiązek legitymowania i wpisywania do ksiązki dyżurów osób przybywających do danej jednostki, ustalanie celu ich przybycia, osoby docelowej oraz właściwe pokierowanie, - pracownik ochrony posiadający licencję I stopnia powinien być wyposażony w środki przymusu takie jak - pałka - tonfa, kajdanki, gaz obezwładniający, ręczny detektor metalu, jak również środki łączności bezpośredniej z patrolem/patrolami interwencyjnymi, - pracownicy ochrony nie posiadający licencji I stopnia, pełniący służbę w prokuraturach okręgu bydgoskiego, muszą mieć zapewniony stały kontakt z patrolami interwencyjnymi, w celu możliwie szybkiego ich powiadomienia o zagrożeniu, - wszyscy pracownicy muszą być jednakowo umundurowani, wyposażeni w widocznie umieszczony identyfikator, - pracownik ochrony powinien: a) posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone, albo być objęci postępowaniem sprawdzającym w tym celu, w trybie ustawy o ochronie informacji niejawnych, b) posiadać zaświadczenie o przeszkoleniu pracownika ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez właściwego pracownika ochrony, zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 roku, nr 196, poz. 1631 j.t.) lub uzyskają je po otrzymaniu poświadczeń bezpieczeństwa, o których mowa wyżej, c) nie być karany sądownie, d) posiadać niekaralność administracyjną z ustawy karno - skarbowej, e) nie być karany za wykroczenia f) nie być uzależnionym od alkoholu oraz innych środków odurzających, g) posiadać zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy w zakresie działań ochrony, h) posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej - wskazane odbycie służby wojskowej, i) posiadać schludny wygląd i dobrą prezencję, poczucie taktu i wysoką kulturę osobistą, brak ułomności fizycznych i psychicznych, oraz wiek umożliwiający prawidłowe wykonywanie przedmiotowych usług. Zakres ochrony mienia, osób i budynków obejmuje: - strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub innymi aktami wandalizmu mienia oraz dokumentów Zamawiającego, - zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia i życia pracowników a także ich nietykalności osobistej, - utrzymanie spokoju i porządku wśród klientów Zamawiającego, - ustalanie uprawnień do przebywania w ochranianym obiekcie oraz legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości, - wezwanie osób do opuszczenia ochranianego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, - kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń pomieszczeń, okien oraz wyłączenie zbędnego oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego budynku po godzinach urzędowania, - prowadzenie dokumentacji pełnienia służby ochrony, - wydawanie kluczy od pomieszczeń, w tym pomieszczeń do których dostęp zastrzeżony jest dla wyznaczonych osób - za potwierdzeniem odbioru kluczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie koncesji oraz zatrudnianie pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia - ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145, 1221 j.t.). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie: Wykonawca spełnia, nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W PUNKCIE 4 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a. dokument koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145, 1221 j.t.). Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SWIZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie zależycie - załącznik nr 6 do SIWZ, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, d. oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę patrolem interwencyjnym, na terenie miasta Bydgoszczy oraz miast będących siedzibami Prokuratur Rejonowych i ośrodków zamiejscowych Prokuratur, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. e. licencje co najmniej 3 pracowników, którzy wykonywali będą usługę ochrony, którzy to pracownicy posiadają licencję I stopnia. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bydgoszcz.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6; 85 - 101 Bydgoszcz przetargi@bydgoszcz.po.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Farna 6; 85 - 101 Bydgoszcz, pokój 303..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.