eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa Rowu Grudowskiego na terenie miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Milanówek: Przebudowa Rowu Grudowskiego na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 117768 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59054 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Rowu Grudowskiego na terenie miasta Milanówka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa rowu Grudowskiego na odcinku od ulicy Bocianiej do ulicy Królewskiej w Milanówku. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przebudowę kanału po obecnej trasie oraz zwiększenie średnicy kanału z 600 mm do 800 mm. Prace będą wykonywane od studzienki rewizyjnej na kanale krytym przy ulicy Królewskiej do rowu otwartego. Przepustowość przebudowywanego odcinka kanału Wykonawca musi dostosować do przepustowości kanału w ulicy Królewskiej. Zakres robót, do którego wykonania zobowiązany jest Wykonawca obejmuje: - wykonanie kanału O 800 mm (D 800 x 90 mm) na długości 68,0 m, z rur żelbetowych kielichowych łączonych na uszczelkę gumową wykonanych z betonu B55, II klasa zbrojenia, wg normy BN-33/8975-06/01; - przebudowę istniejącej na kanale w odległości 30 m od komory wylotowej betonowej komory rewizyjnej o dw = 1600 mm; - wykonanie budowli wlotowej do kanału O 800 mm; - wykonanie umocnień kanału otwartego płytami betonowymi ażurowymi typu eko na długości około 20 m; - ułożenie betonowych płyt drogowych o wymiarach 500 x 3000 x 15 mm na odcinku 50 m celem zmniejszenia obciążeń jednostkowych na powierzchnię rurociągu. Wykonane prace nie będą miały wpływu na zagospodarowanie terenu. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1, w projekcie Budowlano - Wykonawczym - Załącznik nr 2 i przedmiarze robót - Załącznik nr 3. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Z powodu konieczności umożliwienia firmie znajdującej się na terenie objętym zakresem robót, działalności handlowej, Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć etapową realizację zakresu robót oraz uzgodnić z właścicielem terenu terminy i zakresy poszczególnych etapów robót. Wykonawca, realizując roboty w pasie drogowym, dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. W terenach poza pasem drogowym Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca wystąpi do Zarządców dróg z wnioskami o zajęcie pasa drogowego w terminie pozwalającym na przygotowanie odpowiedniej decyzji administracyjnej. Po zakończeniu prac Wykonawca zgłosi przywrócenie nawierzchni pasa drogowego do stanu pierwotnego i zobowiązany jest dokonać komisyjnego odbioru nawierzchni. W odległości 7,5 m od komory wlotowej przebudowywany kanał krzyżuje się z gazociągiem średniego ciśnienia O200 - 08 m. W związku z tym, że nie przewiduje się zmiany niwelety dna kanału, przebudowywany kanał nie może naruszyć obecnego położenia rurociągu gazowego na skrzyżowaniu z kanałem. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dotychczasowego przykrycia oraz odstępu rury kanału od rury gazowej. Przed rozpoczęciem wykopu w miejscu skrzyżowania kanału z gazociągiem Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wykopów kontrolnych. Wykopy kontrolne, wykopy pod kanał oraz rozbiórka istniejącego kanału w miejscu skrzyżowania powinny być wykonane ręcznie i pod nadzorem Mazowieckiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. w Warszawie. W sprawie nadzoru nad wykonywanymi robotami Wykonawca zobowiązany jest kontaktować się z Zespołem Kontroli Eksploatacji w Warszawie, Al. Jerozolimskie 179, tel. 22 667 - 32 - 30. W przypadku wykonywania prac w pobliżu urządzeń telekomunikacyjnych i kabli energetycznych Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ręcznie prace pod nadzorem właścicieli tych mediów. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzenia) powierzchni biologicznej i innych powierzchni w przypadku ich zniszczenia. Na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. Zamawiający nie wskazuje i nie zapewnia placu dla zaplecza technicznego oraz dostawy energii elektrycznej, wody i innych mediów. Teren zaplecza Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót pod nadzorem Właścicieli urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obrębie odcinka prowadzonych robót. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - projekt powykonawczy, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy, - dziennik budowy, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne lub lepsze). W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej ich funkcjonalności. Do obowiązków Wykonawcy należy udokumentowanie równoważności zamienników materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane prace licząc od dnia odbioru wykonania tych prac. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTHU PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149866,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 128480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.