Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Lesko: Organizacja i przeprowadzenie programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 PO KL Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
Numer ogłoszenia: 117727 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 469 83 13, faks 13 469 66 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 PO KL Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla łącznie 10 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko w 2013 r. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja integracji społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: 1. Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie nabycia umiejętności społeczno-zawodowych z elementami małej przedsiębiorczości i IPD - 1 grupa 10-osobowa; 2.Terapia psychospołeczna: Trening kompetencji życiowych i rodzinnych - 1 grupa 10-osobowa; 3. Program dla osób samotnie wychowujących dzieci - 1 grupa 4-osobowa; 4. Program socjoterapeutyczny dla kobiet - 1 grupa 10-osobowa; 5. Trening komunikacyjny dla rodziców - 1 grupa 10-osobowa; 6. Trening psychoedukacyjno-komunikacyjny dla kobiet i mężczyzn (par, małżeństw) - 1 grupa nie więcej niż 12-osobowa; 7. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla kobiet - 1 grupa 10-osobowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1a - 1g do SIWZ. Wymagania ogólne w zakresie merytoryczno-organizacyjnym: -przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym i przedłożonym harmonogramem osobnym dla każdego elementu zamówienia; -zorganizowanie zajęć w pomieszczeniach spełniających określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna na wysokim poziomie - sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie - co najmniej **/***), zapewnienia wszystkim uczestnikom zajęć każdego dnia zajęć serwisu kawowo-obiadowego obejmującego - kawę (różnorodną- z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), soki owocowe (minimum 2 rodzaje), ciastka deserowe, paluszki/krakersy, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę oraz minimum II danie obiadowe z deserem. Posiłki nie mogą być podawane w sali, w której będą odbywały się zajęcia; -zapewnienia odpowiedniego wyposażenia sal, w których będą odbywały się zajęcia w np. flipchart lub tablica klasyczna/magnetyczna, sprzęt audiowizualny; -realizacji zajęć od poniedziałku do piątku bądź/i w cyklu weekendowym, które obejmować będą nie więcej niż 9 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami; -zapewnienia uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów dydaktycznych (opracowań własnych związanych z tematyką realizowanych zajęć) oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymaganych przez podmioty kontrolujące), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestników zajęć; -prowadzenia zajęć metodą warsztatową, opartą na aktywności uczestników warsztatu. Praca na własnym doświadczeniu, poprzez symulacje sytuacji i ćwiczenia aktywizujące autorefleksję i autoanalizę. Istotną częścią powinny być również mini wykłady, wprowadzające uczestników w tematykę warsztatu, oraz w dyskusje; -prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin oraz tematy i zakres prowadzonych spotkań, prowadzenia rejestru skorzystania z zimnego oraz gorącego poczęstunku, rejestru wydanych materiałów dydaktycznych, jakie na własność otrzyma uczestnik zajęć oraz rejestru zaświadczeń potwierdzających ich ukończenie; -informowania Zamawiającego na bieżąco drogą pisemną, faksem lub elektronicznie o nieobecności uczestników na zajęciach, rezygnacji z uczestnictwa w programie/warsztacie oraz innych istotnych dla zajęć zdarzeniach, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za realizację zajęć wobec tych osób. Zgłoszenia o nieobecności powinny być dokonywane do Koordynatora Projektu; -zapewnienia w trakcie zajęć warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca prowadzenia zajęć - dla każdego programu/warsztatów, od pierwszego do ostatniego dnia; -przeprowadzenia i przekazania Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych dotyczących przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy są w posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz są w posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę agencji - art. 19 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług związanych z przedmiotem zamówienia. Przy czym za takie usługi Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 5 zamówień na usługi obejmujące grupowe doradztwo zawodowe dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz co najmniej 9 zamówień na usługi obejmujące wsparcie psychologiczne (terapeutyczne)/programy/warsztaty dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, przy czym jedna usługa powinna być zrealizowana dla co najmniej 8 osób. Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane - Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy potwierdzą: a) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą: - wykształcenie wyższe o specjalności doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradcy zawodowego, - co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku doradcy zawodowego, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, b) dysponowanie, co najmniej dwiema (trzema) osobami posiadającymi: - dyplom magistra psychologii, - min. 4 lata doświadczenia w prowadzeniu konsultacji psychologicznych/treningów/warsztatów, - zrealizowanie usługi psychologicznej lub/i psychospołecznej w co najmniej pięciu projektach realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; - doświadczenie w pracy z rodziną (przemoc, wykluczenie społeczne, bezradność opiekuńczo-wychowawcza, inne dysfunkcje), - terapeuta: minimum ukończony drugi rok szkoły psychoterapii, - min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu terapii psychologicznej, - doświadczenie w pracy z rodzinami zagrożonymi lub wykluczonymi społecznie. Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisany - Wykaz osób i podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lesku, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, parter budynku UMiG Lesko - pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lesku, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, parter budynku UMiG Lesko - pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Czas na aktywność w gminie Lesko, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI LESKO
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-budowlanej dla stabilizacji osuwisk"
- Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2293R Olszanica - Ropienka - Wojtkówka na odcinku Olszanica - Wańkowa"
- "Przebudowa Szpitala Powiatowego w Lesku"
- "Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku".
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
- Pełnienie funkcji fizyka medycznego
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Szkolenie "Spawanie stali niestopowych metodą MAG - 135 moduł I, II, III"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą TIG-141moduł I"
- Szkolenie "Spawanie stali metodą MAG - 135 moduł I"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.