eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Organizacja i przeprowadzenie programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 PO KL Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Lesko: Organizacja i przeprowadzenie programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 PO KL Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
Numer ogłoszenia: 117727 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 469 83 13, faks 13 469 66 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działania 7.1 PO KL Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu programu psychospołecznego oraz warsztatów w zakresie doradztwa zawodowego dla łącznie 10 uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Lesko w 2013 r. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja integracji społecznej. Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów: 1. Warsztaty z doradcą zawodowym w zakresie nabycia umiejętności społeczno-zawodowych z elementami małej przedsiębiorczości i IPD - 1 grupa 10-osobowa; 2.Terapia psychospołeczna: Trening kompetencji życiowych i rodzinnych - 1 grupa 10-osobowa; 3. Program dla osób samotnie wychowujących dzieci - 1 grupa 4-osobowa; 4. Program socjoterapeutyczny dla kobiet - 1 grupa 10-osobowa; 5. Trening komunikacyjny dla rodziców - 1 grupa 10-osobowa; 6. Trening psychoedukacyjno-komunikacyjny dla kobiet i mężczyzn (par, małżeństw) - 1 grupa nie więcej niż 12-osobowa; 7. Program profilaktyczno-terapeutyczny dla kobiet - 1 grupa 10-osobowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1a - 1g do SIWZ. Wymagania ogólne w zakresie merytoryczno-organizacyjnym: -przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym i przedłożonym harmonogramem osobnym dla każdego elementu zamówienia; -zorganizowanie zajęć w pomieszczeniach spełniających określony standard (odpowiednie warunki szkoleniowe, oprawa gastronomiczna na wysokim poziomie - sala szkoleniowa oraz zaplecze gastronomiczne o podwyższonym standardzie - co najmniej **/***), zapewnienia wszystkim uczestnikom zajęć każdego dnia zajęć serwisu kawowo-obiadowego obejmującego - kawę (różnorodną- z expresu, rozpuszczalną, capuccino, latte), herbatę (różnorodną- czarną, zieloną, owocową), wodę (gazowaną i niegazowaną), soki owocowe (minimum 2 rodzaje), ciastka deserowe, paluszki/krakersy, cukier, mleko, śmietankę, cytrynę oraz minimum II danie obiadowe z deserem. Posiłki nie mogą być podawane w sali, w której będą odbywały się zajęcia; -zapewnienia odpowiedniego wyposażenia sal, w których będą odbywały się zajęcia w np. flipchart lub tablica klasyczna/magnetyczna, sprzęt audiowizualny; -realizacji zajęć od poniedziałku do piątku bądź/i w cyklu weekendowym, które obejmować będą nie więcej niż 9 godzin zegarowych dziennie, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami; -zapewnienia uczestnikom od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów dydaktycznych (opracowań własnych związanych z tematyką realizowanych zajęć) oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (wymaganych przez podmioty kontrolujące), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestników zajęć; -prowadzenia zajęć metodą warsztatową, opartą na aktywności uczestników warsztatu. Praca na własnym doświadczeniu, poprzez symulacje sytuacji i ćwiczenia aktywizujące autorefleksję i autoanalizę. Istotną częścią powinny być również mini wykłady, wprowadzające uczestników w tematykę warsztatu, oraz w dyskusje; -prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin oraz tematy i zakres prowadzonych spotkań, prowadzenia rejestru skorzystania z zimnego oraz gorącego poczęstunku, rejestru wydanych materiałów dydaktycznych, jakie na własność otrzyma uczestnik zajęć oraz rejestru zaświadczeń potwierdzających ich ukończenie; -informowania Zamawiającego na bieżąco drogą pisemną, faksem lub elektronicznie o nieobecności uczestników na zajęciach, rezygnacji z uczestnictwa w programie/warsztacie oraz innych istotnych dla zajęć zdarzeniach, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za realizację zajęć wobec tych osób. Zgłoszenia o nieobecności powinny być dokonywane do Koordynatora Projektu; -zapewnienia w trakcie zajęć warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ubezpieczenia uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca prowadzenia zajęć - dla każdego programu/warsztatów, od pierwszego do ostatniego dnia; -przeprowadzenia i przekazania Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych dotyczących przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy są w posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz są w posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę agencji - art. 19 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.). Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług związanych z przedmiotem zamówienia. Przy czym za takie usługi Zamawiający uzna wykonanie co najmniej 5 zamówień na usługi obejmujące grupowe doradztwo zawodowe dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz co najmniej 9 zamówień na usługi obejmujące wsparcie psychologiczne (terapeutyczne)/programy/warsztaty dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, przy czym jedna usługa powinna być zrealizowana dla co najmniej 8 osób. Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane - Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy potwierdzą: a) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą: - wykształcenie wyższe o specjalności doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradcy zawodowego, - co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku doradcy zawodowego, - co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, b) dysponowanie, co najmniej dwiema (trzema) osobami posiadającymi: - dyplom magistra psychologii, - min. 4 lata doświadczenia w prowadzeniu konsultacji psychologicznych/treningów/warsztatów, - zrealizowanie usługi psychologicznej lub/i psychospołecznej w co najmniej pięciu projektach realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; - doświadczenie w pracy z rodziną (przemoc, wykluczenie społeczne, bezradność opiekuńczo-wychowawcza, inne dysfunkcje), - terapeuta: minimum ukończony drugi rok szkoły psychoterapii, - min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu terapii psychologicznej, - doświadczenie w pracy z rodzinami zagrożonymi lub wykluczonymi społecznie. Warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisany - Wykaz osób i podmiotów - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lesku, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, parter budynku UMiG Lesko - pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lesku, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, parter budynku UMiG Lesko - pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Czas na aktywność w gminie Lesko, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.