eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Termomodernizacja budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-01

Jelenia Góra: Termomodernizacja budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie
Numer ogłoszenia: 117625 - 2014; data zamieszczenia: 01.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90405 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja dotyczy czynnego całodobowo obiektu Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bolkowie. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku , to jest: sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej Dokumentacji Projektowej, osiągnięcie efektu energetycznego polegającego na: zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania budynku bez uwzględniania sprawności systemu ogrzewania i przerw w ogrzewaniu do poziomu nie większego niż 646 GJ_ rok, zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do ogrzewania budynku z uwzględnieniem sprawności systemu ogrzewania i przerw w ogrzewaniu do poziomu nie większego niż 762 GJ_ rok, zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do przygotowania ciepłej wody użytkowej do poziomu nie większego niż 332 GJ_rok. Przedmiot zamówienia obejmuje: sporządzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej łącznie z uzyskaniem mapy do celów projektowych , opracowaniem inwentaryzacji na potrzeby sporządzenia Dokumentacji Projektowej oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami szczególnymi uzgodnień, opinii właściwych organów oraz pozwoleń, jak również wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji. W Dokumentacji Projektowej - wyłącznie w Projekcie budowlanym, należy uwzględnić, w formie szkicowej, kompleksową przebudowę wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, przy czym samo wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej nie jest objęte przedmiotem zamówienia, z wyjątkiem wykonanie 3 niezależnych pionów instalacji kanalizacyjnej poprowadzonych od poziomu piwnicy do poziomu poddasza użytkowego wraz z przebudową instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z wymienianych umywalek ; opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa , Projektu Organizacji Robót. Przy sporządzaniu Projektu Organizacji Robót należy uwzględnić warunek Zamawiającego: w pierwszej kolejności- należy rozpocząć prace od wymiany instalacji wewnętrznych w budynku, o której mowa w następnych punktach, począwszy od parteru poprzez piętra do poddasza. Transport materiałów począwszy od piętra musi odbywać się wyłącznie od zewnętrznej strony budynku, co oznacza dostępność do poszczególnych kondygnacji wyłącznie od strony zewnętrznej budynku, z wyłączeniem parteru. Obiekt nie posiada zewnętrznych ciągów komunikacyjnych na poszczególne kondygnacje. Ze względu na to, że obiekt na czas przebudowy nie może być wyłączony z użytkowania- Wykonawcy będzie udostępniana kolejna kondygnacja, po oddaniu do użytkowania kondygnacji poprzedniej. Równolegle z pracami instalacyjnymi wewnątrz budynku muszą trwać prace związane z przebudową pomieszczeń kotłowni. Czas trwania robót budowlanych wewnątrz budynku - do 77 dni, liczony od daty podpisania protokołu przekazania Wykonawcy terenu budowy, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym. Ponieważ roboty związane z wymianą instalacji wewnętrznej nie wymagają uzyskania pozwolenia na budowę, Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania ich na Zgłoszenie zamiaru przystąpienia do robót budowlanych, po wykonaniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego Projektu - w wersji roboczej. Uzgodniona wersja robocza Projektu docelowo musi być ujęta w Dokumentacji Projektowej. W drugiej kolejności i następnych - wszystkie roboty budowlane prowadzone po zewnętrznej stronie budynku, ściśle wg Projektu Organizacji Robót uwzględniającego zapisy Harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego integralny załącznik Oferty. Realizację robót budowlanych zgodnie z opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym, w zakresie przyjętych rozwiązań Dokumentacją Projektową oraz uzyskaną ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, z możliwością rozpoczęcia robót wew. instalacji w oparciu o Zgłoszenie zamiaru przystąpienia do robót; sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej; uczestnictwo w wszelkich czynnościach odbiorowych przedmiotu zamówienia; przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie, udział podczas kontroli PINB , uzyskanie pozwolenia na użytkowanie- jeśli uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wymagane będzie zapisami w decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę; rozruch i uruchomienie urządzeń powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia; usuwanie wad w ramach rękojmi za wady fizyczne i gwarancji jakości w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego; zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej budowy; zapewnienie nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przeniesienie praw autorskich i innych praw związanych z przygotowaną Dokumentacją. Wymagania Zamawiającego w stosunku do wykonania przedmiotu zamówienia: przygotowanie terenu budowy, zastosowanie materiałów i urządzeń posiadających świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wymagane prawem atesty i aprobaty, dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, a w przypadku ich braku - instrukcje, spełniające wymogi szczegółowych norm i przepisów z zakresu BHP, sanitarnych i przeciw pożarowych oraz określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U) standard jakościowy; zastosowanie kolektorów słonecznych na połaci dachowej, o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych niż określone w PF-U, z wyłączeniem sprawności optycznej oraz współczynnika strat ciepła Po zdaniu _Certyfikat SolarKeymark _ dodaje się _ lub sprawozdanie z badań oraz Certyfikat Jakościowy wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną_. Ciepła woda użytkowa przez instalację solarną musi być przygotowana co najmniej w 30%. Zużycie cieplej wody użytkowej: w cyklu miesięcznym -ok. 37,0m3, średnio na dobę - 1,2m3. Wykonanie rur dobiegowych od kolektorów słonecznych do pomieszczeń kotłowni, w której usytuowany będzie pojemnościowy podgrzewacz c.w.uż. Rury dobiegowe miedziane w izolacji termicznej prowadzone po wierzchu ( pod stropami lub po ścianach; zastosowanie do produkcji c.w.uż. pojemnościowego podgrzewacza wody o pojem. co najmniej 1000 dm3 zasilanego przez pompę obiegową. Wykonanie wewnętrznej instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej wraz z cyrkulacją , z rur i kształtek miedzianych w izolacji termicznej , dla której źródłem ciepła będzie kocioł i/lub instalacja solarna. Instalacja wykonana z obiegiem cyrkulacyjnym wraz z pompą cyrkulacyjną wyposażoną w sterownik-programator oraz w wodomierz do ciepłej wody. Wymianę instalacji wewnętrznej ciepłej wody użytkowej i wody zimnej. Przy wymianie starej instalacji należy wykonać 3 niezależne piony poprowadzone od poziomu piwnicy do poziomu poddasza użytkowego. Wymianą instalacji należy objąć cały blok żywienia zlokalizowany w części podpiwniczonej oraz wszystkie pomieszczenia w budynku, z wyłączeniem ciągów komunikacyjnych, nalezy uwzględnić konieczność wymiany umywalek w 12 pomieszczeniach na umywalki ceramiczne wsparte na postumentach Wszystkie podejścia do przyborów muszą być zakończone zaworami odcinającymi. Wszystkie baterie powinny być wymienione na baterie oszczędne- z ograniczeniem czasu wypływu wody( samozamykające- mechaniczne). Zastosowany materiał: rury PP. Wg stanu obecnego jest: umywalek-35szt., zlewozmywaków- 10szt., natrysków- 6szt. Przyjęcie pompy obiegowej układu solarnego zapewniającej przepływ i wysokość podnoszenia wynikający z opracowanej Dokumentacji Projektowej; wykonanie instalacji automatyki i sterowania pracą instalacji solarnej; wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania na instalację ogrzewania wodnego, niskotemperaturowego, wykonaną z rur miedzianych, z zastosowaniem stalowych grzejników płytowych- higienicznych wyposażonych w zawory termostatyczne wraz z zabudową kondensacyjnych kotłów gazowych pracujących w systemie kaskadowym- 125kW z możliwością odchyłki +20%; zmodernizowanie istniejącej kotłowni w zakresie: pomieszczenia dla potrzeb instalacji nowych urządzeń tj. wykonania fundamentów pod urządzenia, przebić, przejść szczelnych przez przegrody budowlane, bruzd, otworów montażowych, podpór, zawiesi, etc. wraz z przywróceniem naruszanych miejsc do stanu pierwotnego i pomalowaniem; instalacji elektrycznej na odcinku od tablicy głównej do rozdzielni w pomieszczeniu kotłowni wraz z wykonaniem nowej rozdzielni dla instalacji c.o. i solarnej; prowadzenie wszystkich rur instalacji wewnętrznej w nowej izolacji termicznej po wierzchu, w zabudowie z płyt gipsowo- kartonowych. Zabudową nie jest objęta instalacja w pomieszczeniach kotłowni. Wykonanie instalacji automatyki i sterowania pracą instalacji solarnej; wykonanie od wewnątrz ocieplenia połaci dachowej hydrofobizowaną wełną mineralną, zabezpieczoną folią paroizolacyjną i płytą gipsowo-kartonową ogniochronną dla uzyskania wymaganej przepisami klasy odporności ogniowej oraz od zewnątrz, po zdjęciu dotychczasowego pokrycia z blachy, wykonanie nowego pokrycia dachowego z gontu bitumicznego w kolorze czerwonym. Pokrycie należy wykonać jako dwuwarstwowe, na podłożu drewnianym, z zastosowaniem systemowych kominków wentylacyjnych. Należy założyć wymianę deskowania na ok. 10% powierzchni połaci dachowej. Obróbki blacharskie ( w tym: rynny dachowe) blacha tytan-cynk, rury spustowe do poziomu stropu I kondygnacji - tytan. cynk, poniżej - PCV, rozbijacze śniegu na połaci dachowej; wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem fasadowym w technologii bezspoinowego systemu ocieplenia; tynk barwiony w masie, faktura _kamyczek 1,5mm_, kolorystyka w trzech wariantach - w fazie roboczej do uzgodnienia z Zamawiającym; wymiana stolarki okiennej na PVC wraz z parapetami (wewnętrzne) i drzwiowej (zewnętrzne) na profile aluminiowe ciepłe z samozamykaczami. W przypadku parapetów należy zastosować materiał o powierzchni gładkiej i zmywalnej odporny na dezynfekcje środkami chemicznymi; Ze względów użytkowych przy drzwiach głównych - na całej szerokości klatki schodowej i przy drzwiach bocznych - na całej szerokości korytarza należy wykonać wiatrołap. Podział istniejących okien i wymiary stolarki pozostają bez zmian. Na poddaszu należy zamontować okna połaciowe, likwidując dotychczasowe. Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku poniżej poziomu gruntu (ściany piwnic), odwodnienie w wykopie podczas wykonywania izolacji pionowej, wykonanie opaski drenarskiej wraz z studniami drenarskimi i odprowadzeniem wód do sieci zewnętrznej; wykonanie odtworzenia terenu po robotach ziemnych oraz odtworzenie miejsc po przejściach instalacyjnych przez ściany oraz stropy, uzupełnienie (wypełnienie) bruzd, przemalowanie pomieszczeń, w których prowadzone były roboty instalacyjne. Szacunkowo roboty malarskie są do wykonania na 95% wszystkich powierzchni do malowania. Szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w tym szczególnie parametry techniczne dla materiałów i urządzeń zostały ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca jest zobowiązany udzielić Gwarancji jakości co najmniej na 60 miesięcy, począwszy od dnia następującego po dacie wystawienia pozwolenia na użytkowanie, z wyłączeniem kolektorów słonecznych, dla których Okres Gwarancyjny kończy się po upływie 10 lat od tego dnia- jeśli uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wymagane będzie zapisami w decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę . W przeciwnym razie -okres ten liczony jest od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego i kończący się po upływie 60 miesięcy od dnia jego podpisania, z wyłączeniem kolektorów słonecznych, dla których Okres Gwarancyjny kończy się po upływie 10 lat od dnia podpisania Odbioru Końcowego. W okresie gwarancji jakości Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia bezpłatnych przeglądów i bezpłatnych usług serwisowych (z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych), przy czym bezpłatne usługi serwisowe dla kolektorów słonecznych wykonywane będą przez okres 5 lat licząc od daty wystawienia pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na cały przedmiot Umowy na okres równy okresowi gwarancji jakości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet nr 5 . Regionalna Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku (Energetyka) Działanie nr 5.4 Zwiększenie efektywności energetycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Robert Chwalana prowadzący działalność pn.Usługi Remontowo-Budowlane, Wiśniowa 10, 59-420 Bolków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 791980,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1034146,33

  • Oferta z najniższą ceną: 1034146,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1371600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.