eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wojska Polskiego w Sierpcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Sierpc: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wojska Polskiego w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 117594 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu , ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, faks 024 2752468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wojska Polskiego w Sierpcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wojska Polskiego w Sierpcu. 2)Zakres zamówienia obejmuje w robotach podstawowych: Zadanie nr 1 a)budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 200 mm na odcinku od istniejącej studni S1 do studni rozprężnej R1 włącznie o łącznej długości 170,20 mb, b)budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 mm o łącznej długości 81,50 mb, Zadanie nr 2 a)budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 200 mm na odcinku od studni P27 do przepompowni ścieków Pśc1o łącznej długości 171,30 mb, b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV O 160 mm o łącznej długości 144,30 mb, c)budowę rurociągu tłocznego z rur PE O 50 mm o łącznej długości 25,4 mb, d)budowę przepompowni ścieków o nominalnej wydajności 4,16 l/s i wysokości podnoszenia H=4.07 m SW, wraz z instalacjami technologicznymi, ogrodzeniem, zasileniem energetycznym i instalacjami energetycznymi oraz zagospodarowaniem zielenią, e)budowę przydomowej przepompowni ścieków o nominalnej wydajności 1,0 l/s i wysokości podnoszenia H = 3,42 m SW 3)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4)W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania na swój koszt prac towarzyszących oraz robót tymczasowych, jako potrzebnych do wykonania robót podstawowych, a w szczególności: -odwodnienia wykopów, -opracowania projektów zmiany organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami stosownych organów, -obsługi geodezyjnej łącznie z wytyczeniem obiektów i ich inwentaryzacją geodezyjną, -kamerowania wykonanych sieci kanalizacji kamerą z funkcją rejestrującą spadek z opcją wydruku wykresu tego spadku, z zapisem na płytach CD, -odtworzenia terenu budowy i terenów zielonych do stanu pierwotnego, -zajęcia pasów drogowych na czas wykonywania robót wraz z pozyskaniem niezbędnych decyzji zarządców dróg, -pełnienia nadzoru archeologicznego nad realizacją ziemnych robót budowlanych zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków -wykonania badań stopnia zagęszczenia gruntu po trasie budowanych sieci sondą dynamiczną, średnio nie rzadziej niż co 30 m w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru, zgodnie z normami PN-B-04452:2002 i PN 88/B-04481. Wymagany średni wskaźnik zagęszczenia minimum Is=1,00, -wymianę gruntu w miejscach, gdzie Wykonawca uzna, że grunt rodzimy nie da się zagęścić do żądanych parametrów. 5)Zamawiający wymaga stosowania na studniach O 1200 włazów kanałowych żeliwnych, klasy D400, o prześwicie O 600 mm, bez wentylacji, na zawiasie, z dwoma zatrzaskami. Korpus z wkładką wygłuszającą. 6)Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem: a) wykonania rurociągu tłocznego z rur PE O 90 mm L= 53,30 m wraz z konstrukcją podwieszenia do mostu, wykonania otuliny z wełny mineralnej oraz płaszcza z blachy stalowej ocynkowanej. b) odtworzenia nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych. Po zakończeniu robót miejsca wykopów należy zasypać i zagęścić przy użyciu tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm na grubości warstwy 30 cm z wyrównaniem do górnej wysokości istniejącej nawierzchni asfaltowej. Warstwa ta będzie traktowana jako podbudowa pod projektowaną nawierzchnię drogi. 7)Odtworzenie nawierzchni chodników i odbudowę krawężników należy wykonać do poprzedniego stanu użyteczności. 8)Zgodnie z treścią pisma z dnia 12.05.2015 r. znak ZDP.DT-1.7010.4.2015 Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu, w okresie budowy kanalizacji sanitarnej droga powiatowa ( ul. Wojska Polskiego ) powinna być wyłączona z ruchu drogowego z uwagi na konieczność dokonania w ramach przedmiotowej inwestycji rozkopów zarówno podłużnych jak i poprzecznych względem jezdni drogi. W związku z powyższym należy przyjąć stawkę za zajęcie 1 m2 jezdni w wysokości 9,0 zł. za każdy dzień, zgodnie z §2 ust. 1 pkt 3 Uchwały nr 317.LII.2014 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 22.08.2014 r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych ( powyżej 50% do całkowitego zajęcia jezdni ). Okres zajęcia drogi będzie naliczany od momentu rozpoczęcia prac do chwili protokolarnego odbioru pasa drogowego drogi. Opłata za zajęcie pasa drogowego naliczona zostanie za realnie zajętą powierzchnie drogi - tj. wielkość wykopu, terenu gromadzenia urobku czy też postoju sprzętu itp. (opłata nie będzie naliczana od całkowitej powierzchni drogi wyłączonej z ruchu drogowego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.31 - Przepompownie wody odpadowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Wadium w wysokości 15 000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NRB 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/Sierpc.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum 400 mb budowy sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy rurociągów nie mniejszych niż 200 mm w gruntach nawodnionych, oraz przepompowni ścieków, potwierdzonych przez zamawiających o należytym ich wykonaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wśród osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze strony wykonawcy winna znajdować się minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie budowy sieci wodociągowych i sieci kanalizacji sanitarnej bez ograniczeń, oraz jedna osoba posiadająca uprawnienia elektryczne bez ograniczeń i jedna osoba posiadająca uprawnienia w branży budowy dróg bez ograniczeń, przynależne do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważne na okres wykonania zamówienia o wartości co najmniej 700 000 zł., a jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy wykonawca dostarczy pisemne zobowiązanie do jego przedłużenia na okres wykonywania zamówienia. Nie zaleganie z opłatami podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże te części zamówienia, których realizacje zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana terminu wykonania zamówienia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację: a. opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów, b. wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych, c. epidemii lub działań rządowych, d. siły wyższej, e. jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego, lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 2) Zmiana zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji i umowie. 3) Zamiana kolejności wykonywania zadań określonych w harmonogramie rzeczowo finansowym w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających terminową realizację przyjętego harmonogramu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48 ( sekretariat Spółki, pokój nr 3 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 11:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48 ( sekretariat Spółki, pokój nr 3 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.