eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji nawierzchni lotniskowej lotniska wojskowego Oksywie i lotniska wojskowego Cewice w podziale na 5 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Wejherowo: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji nawierzchni lotniskowej lotniska wojskowego Oksywie i lotniska wojskowego Cewice w podziale na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 117505 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 261251621, faks 261251787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji nawierzchni lotniskowej lotniska wojskowego Oksywie i lotniska wojskowego Cewice w podziale na 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji nawierzchni lotniskowej lotniska wojskowego Oksywie i lotniska wojskowego Cewice w podziale na 5 zadań: ZADANIE NR 1 - naprawa pęknięć szczelinowych i naprawa wykruszonego betonu kanału ściekowego na DS.- lotnisko Cewice zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6068, ZADANIE NR 2 - Wykonanie natrysku hydrofobowego na DS.-2 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033; ZADANIE NR 3 - Naprawa ubytków na nawierzchni betonowej DS.-2 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033; ZADANIE NR 4 - Wymiana szwów dylatacyjnych na DS.-2 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033; ZADANIE NR 5 - Naprawa spękań podłużnych na DS.-1 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w wymiarze 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robot..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: Wykazania, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania co najmniej dwa zamówienia w zakresie remontu nawierzchni startowej lotniska o wartości nie mniejszej niż: -dla zadania 1 -100 000,00 zł. brutto każda, -dla zadania 2 -400.000,00 zł. brutto każda -dla zadania 3 -100.000,00 zł. brutto każda -dla zadania 4 -400.000,00 zł. brutto każda -dla zadania 5 -200.000,00 zł. brutto każda W przypadku składania oferty więcej niż na jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum dwóch zamówień w zakresie remontu nawierzchni lotniska o łącznej wartości brutto każde równej co najmniej sumie podanych wartości określonych kwot dla każdego zadania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: Wykazania, że dysponuje co najmniej jedną osobą (bez względu na ilość części, na które złoży ofertę) która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: Wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota ubezpieczenia: -dla zadania 1 -100 000,00 zł. -dla zadania 2 -400.000,00 zł. -dla zadania 3 -100.000,00 zł. -dla zadania 4 -400.000,00 zł. -dla zadania 5 -200.000,00 zł. W przypadku składania oferty więcej niż na jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o łącznej wartości równej co najmniej sumie podanych wartości kwot określonych dla każdego zadania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz nienależycie wykonanych zamówień której wartość była równa lub przekraczała wyrażoną w złotych równowartość kwoty 100 000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie Zamówienia, na warunkach określonych w Projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadkach: a)konieczności poprawy warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu, o czas niezbędny do dokonania ich poprawy, jeżeli warunki zagrażające bezpieczeństwu powstały bez winy Wykonawcy, b)zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2 i 3 niniejszej umowy, c)udzielenia zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, d)ograniczenia zakresu robót, e)zmiany kierownika robót i inspektorów nadzoru, f)zlecenia wykonania robót zamiennych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Jana III Sobieskiego 277 84-200 WEJHEROWO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Jana III Sobieskiego 277 84-200 WEJHEROWO w godzinach pracy zamawiającego tj. poniedziałek- czwartek od 8:0.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa pęknięć szczelinowych i naprawa wykruszonego betonu kanału ściekowego na DS.- lotnisko Cewice zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6068.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie natrysku hydrofobowego na DS.-2 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa ubytków na nawierzchni betonowej DS.-2 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana szwów dylatacyjnych na DS.-2 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa spękań podłużnych na DS.-1 - lotnisko Oksywie zlokalizowane w kompleksie wojskowym 6033;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.