eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Zakup infomatów dla Powiatu Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim w ramach projektu nr.Z/2.22/1/1.5/319/05 p.n. Zwiększenie szans rozwojowych Powiatu Gdańskiego przez udostępnienie usług elektronicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Pruszcz Gdański: Zakup infomatów dla Powiatu Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim w ramach projektu nr.Z/2.22/1/1.5/319/05 p.n. Zwiększenie szans rozwojowych Powiatu Gdańskiego przez udostępnienie usług elektronicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 11742 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, fax 058 6834899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdański.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup infomatów dla Powiatu Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim w ramach projektu nr.Z/2.22/1/1.5/319/05 p.n. Zwiększenie szans rozwojowych Powiatu Gdańskiego przez udostępnienie usług elektronicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup infomatów dla Powiatu Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim w ramach projektu nr.Z/2.22/1/1.5/319/05 p.n. Zwiększenie szans rozwojowych Powiatu Gdańskiego przez udostępnieni4 usług elektronicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 2 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - z dnia 20 listopada 2007r - tekst jednolity), 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - z dnia 20 listopada 2007r - tekst jednolity) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykażą się minimum 2 dostawami sprzętu i urządzeń będącego przedmiotem zamówienia, o wartości łącznie wynoszącej co najmniej 100% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę, wykonanymi w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. 3)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zaoferują sprzęt komputerowy i urządzenia sieciowe, który posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. spełniający następujące normy: ISO 9001:2000 lub równoważny, ISO 14 001 lub równoważny Deklaracja zgodności CE, TCO 99 lub równoważny (dla monitorów). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt XI SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą ( spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) stanowiący załącznik nr 1A oraz oświadczenie dotyczące warunków gwarancji i serwisu stanowiące załącznik nr 1B do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Podpisane oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 7)Oświadczenie Wykonawcy, iż nie zamierza korzystać z podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 8)Dowód wniesienia wadium. 9) Pozostałe dokumenty wymagane zapisami niniejszej SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) wykaz minimum 2 dostaw sprzętu i urządzeń będącego przedmiotem zamówienia, o wartości łącznie wynoszącej co najmniej 100% zaoferowanej ceny brutto w niniejszym postępowaniu przez Wykonawcę, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy (wzór zał. nr 6 do SIWZ), b)dokumenty potwierdzające wykonanie przez Wykonawcę dostaw sprzętu i urządzeń z należytą starannością, o których mowa w pkt XI. 3a) tj. np.: referencje lub protokoły odbiorów (przekazania), W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją Wykonawcy a stanem faktycznym skutkować to będzie wykluczeniem Wykonawcy (art.24 ust.2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4.W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt komputerowy i urządzenia sieciowe spełnia wskazane w SIWZ normy oraz jest wykonany przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów potwierdzających, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (sprzęt komputerowy i urządzenia sieciowe) spełnia określone wymogi jakościowe: Certyfikat jakości ISO 9001:2000 (należy załączyć do oferty) lub równoważny dla poszczególnych producentów oferowanego przedmiotu zamówienia, Certyfikat ISO 14 001 (należy załączyć do oferty) lub równoważny dla poszczególnych producentów oferowanego przedmiotu zamówienia, Deklaracja zgodności CE (należy załączyć do oferty) dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, Znak TCO 99 lub równoważny dla monitorów (należy załączyć do oferty). 5.Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. XI. 2 a)-d) , składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.3. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdański.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16 pok. nr.122 Specyfikacja jest nieodpłatna - ewentualne koszty przesyłki 11,90,-zł.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 16 83-000 Pruszcz Gdański. Sekretariat pok. nr.101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamóweinia będzie wykonany w ramach realizacji projektu nr. Z/2.22/1/1.5/319/05 p.n. Zwiększenie szans rozwojowych Powiatu Gdańskiego przez udostępnienie usług elektronicznych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.