eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £omianki › Remont sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej w Dziekanowie Polskim ul. Rolnicza 435.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-03

£omianki: Remont sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej w Dziekanowie Polskim ul. Rolnicza 435.
Numer og³oszenia: 117419 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina £omianki, ul. Warszawska 115, 05-092 £omianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej w Dziekanowie Polskim ul. Rolnicza 435..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie czterech sal lekcyjnych w budynku Szko³y Podstawowej w Dziekanowie Polskim przy ul. Rolniczej 435. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu przed z³o¿eniem oferty powinien do³o¿yæ nale¿ytej staranno¶ci w sprawdzeniu zgodno¶ci przedmiaru robót ze stanem faktycznym. Wykonawca zobowi±zany jest do zg³oszenia wszelkich niezgodno¶ci zamawiaj±cemu w ustawowym terminie. U¿yte materia³y oraz urz±dzenia musz± mieæ aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w tym zakresie. Roboty musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci z wymogami prawa budowlanego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonaniu, dobr± jako¶ci±, w³a¶ciw± organizacj± pracy orazz zachowaniem wymagañ i obowi±zuj±cych przepisów BHP. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ wykonanych robót i zastosowanych materia³ów. Wszystkie zastosowane materia³y winny mieæ odpowiednie atesty dopuszczaj±ce je do stosowania w placówkach o¶wiatowych - szko³ach. Obowi±zkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbêdnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej nale¿y uzgodniæ telefonicznie z P. Waldemarem Zieliñskim- tel. 22 751-18-73 Termin realizacji zamówienia - do dnia 30.08.2008 r . Na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu 12 miesiêcy gwarancji. Termin p³atno¶ci wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Ocena spe³niania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania w.w. warunków Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów i o¶wiadczeñ: 1. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 2. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci- wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu, o których mowa w pkt. 3 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. O¶wiadczenie powinno byæ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki okre¶lone powy¿ej. 6. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w £omiankach ul.Warszawska 115,05-092 £omianki, pok nr.1.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w £omiankach ul.Warszawska 115,05-092 £omianki, pok nr.1.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.