eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sygn. akt 82/B/UM/2007 Remont schodów i kanałów odwadniających w przejściach podziemnych dla pieszych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Gdańsk: Sygn. akt 82/B/UM/2007 Remont schodów i kanałów odwadniających w przejściach podziemnych dla pieszych
Numer ogłoszenia: 117394 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sygn. akt 82/B/UM/2007 Remont schodów i kanałów odwadniających w przejściach podziemnych dla pieszych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont schodów i kanałów odwadniających w następujących przejściach dla pieszych: 1. pod ul. Podwale Przedmiejskie w ciągu ul. Chmielnej 2. pod ul. Podwale Przedmiejskie w ciągu ul. Słodowników - Żabi Kruk 3. pod ul. Podwale Przedmiejskie przy ul. Okopowej 4. pod torami tramwajowymi na Węźle Kliniczna (przy ul. Okrąg)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Na dowód posiadanego doświadczenia - udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania) robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj.. remont lub wymiana schodów kamiennych, budowa schodów kamiennych, wykonanie wystroju wnętrz o posadzkach kamiennych i kamiennych okładzinach ściennych) o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. Uwaga: spełnienie warunku opisanego w pkt 1. poprzez: 1.1. wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, wskazanie informacji dot.: przedmiotu zamówienia, daty wykonania, wartości robót, zleceniodawcy 1.2. potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie 2.Dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane (konstrukcyjno - budowlane lub mostowe) do kierowania robotami Uwaga: spełnienie warunku opisanego w pkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1c SIWZ. Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. nr 1a SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie w wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykazanie robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. remont lub wymiana schodów kamiennych, budowa schodów kamiennych, wykonanie wystroju wnętrz o posadzkach kamiennych i kamiennych okładzinach ściennych o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. - zgodnie z zał. nr 1b SIWZ, wraz z potwierdzającymi realizację zamówień dokumentami, np. referencjami na dowód, że zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, , która: 4.1.posiada uprawnienia budowlane (konstrukcyjno - budowlane lub mostowe) do kierowania robotami Uwaga: spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1c SIWZ. Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Jeżeli przedsiębiorca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006r., Nr 87, poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, kancelaria bud. A pok.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, sekretariat (pok. nr 25 bud. B).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.