eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przebudowa nawierzchni żwirowej na bitumiczną drogi powiatowej nr 1190B Raczki - Moczydły - Jankielówka - granica województwa w km 0+415 - 1+915

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Suwałki: Przebudowa nawierzchni żwirowej na bitumiczną drogi powiatowej nr 1190B Raczki - Moczydły - Jankielówka - granica województwa w km 0+415 - 1+915
Numer ogłoszenia: 117360 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5657085, fax 087 5679221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni żwirowej na bitumiczną drogi powiatowej nr 1190B Raczki - Moczydły - Jankielówka - granica województwa w km 0+415 - 1+915.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o gr. 5 cm., szer. 3,5 m w-wa ścieralna dla ruchu KR2 - 5250 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy 4) zrealizowali co najmniej dwa zadania publiczne o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym w ciągu ostatnich 5 lat 5) mają zapewniony dostęp do laboratorium drogowego 6) posiadanie lub zapewniony dostęp do materiałów i sprzętu ymaganego do wykonania nawierzchni z mas bitumicznych na gorąco: a) wytwórnię mas bitumicznych z komputerową bieżącą kontrolą dozowania składników produkowanej masy, w odległości umożliwiającej prawidłowe rozłożenie i zagęszczenie masy mineralno-bitumicznej o wymaganej temperaturze b) układarka z możliwością wstępnego zagęszczenia c) walce stalowe do mas bitumicznych min. 2 szt. d) walec ogumiony, skrapiarka, równiarka e) koparka o pij. łyżki min. 0,6 m3 f) samochody samowyładowcze 10 - 20 Mg z przykryciem brezentowym - min. 3 szt. tj. udokumentują posiadanie powyższego sprzętu i urządzeń w Wykazie sprzętu 7) udzielenie 3-letniej gwarancji na wykonane roboty 8) akceptowanie warunków zawartych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia powyższych warunków polegać będzie na sprawdzeniu czy złożono komplet wymaganych dokumentów, które spełniają warunki zawarte w specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta Formularz ofertowy. 2. Formularz cenowy (kosztorys ofertowy). 3. Poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopii aktualnego wpisu (odpisu) z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałami kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień). 5. Poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem kopia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu oferenta. 7. Wykaz wykonanych robót drogowych o podobnym zakresie rzeczowym i finansowym jak zamówienie, w okresie ostatnich 5 lat z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8. Wykaz sprzętu 9. Podpisane oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 10. Oświadczenie, że akceptuje wszystkie warunki zawarte w niniejszej specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 pokój nr 5 dział techniczny.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.