Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Wielka Nieszawka: Organizacji kolonii letnich dla około 150 dzieci w wieku 7-16 lat z terenu gminy Wielka Nieszawka w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 117279 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacji kolonii letnich dla około 150 dzieci w wieku 7-16 lat z terenu gminy Wielka Nieszawka w 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Organizacja kolonii letnich dla około 150 dzieci w wieku 7 - 16 lat z terenu gminy Wielka Nieszawka. 2. Miejsce: miejscowość - na terenie Polski, atrakcyjna pod względem turystycznym położona w górach w Kotlinie Kłodzkiej lub w GÓRACH sOWICH 3. Cena musi zawierać koszt pobytu jednego uczestnika ( uwzględniający: wyżywienie - jadłospis składający się z 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, , kolacja i podwieczorek- minimum 18 zł wsad do kotła) zgodnie z normami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia, jadłospis zatwierdza kierownik kolonii; 4. Ponadto: noclegi, ubezpieczenie OC i NNW , lekarz (na wezwanie tel.), ratownik, bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, przewodnik, transport autokarem klasy turystycznej uczestników z Wielkiej Nieszawki i z powrotem, transport autokarowy uczestników w związku z realizacją programu kolonii, 5. Wykonawca zapewnia całodobową opiekę pielęgniarki. 6. Zakwaterowanie: jeden budynek (wykluczone domki, namioty), pokoje z łazienkami max. 6 -osobowe z pełnym wyposażeniem, 7. Czas trwania turnusu: 14 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Robert Sajnaj Lutur, ul. Fabryczna 15, 20-301 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156750,00
Oferta z najniższą ceną: 156750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich. W przedmiotowym przypadku brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia mogących mieć wpływ na wybór trybu udzielenia zamówienia zmierzającego do wyłonienia wykonawcy. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży usług turystycznych Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp . W związku z powyższym zachodzą wszystkie przesłanki wymienione w art. 70 Pzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośrednictwa wizowego._322
- Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego do Niemiec w dniach 19-21.06.2024r.
- Organizacja 4 trzydniowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli Województwa Małopolskiego, realizowanych w latach 2024-2025 w ramach przedsięwzięcia pn. "Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce 2.0
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.