eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Program wyrównywania różnic między regionami II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Krotoszyn: Program wyrównywania różnic między regionami II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny.
Numer ogłoszenia: 117260 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program wyrównywania różnic między regionami II - Wyposażenie w sprzęt rehabilitacyjny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa : Pakiet nr 1: a. Aparat do ćwiczeń metodą SET (REDCORD) - 1 sztuka b. Zestaw do parafiny - 1 sztuka Pakiet nr 2 : Aparat do krioterapii parami azotu z butlą o poj. 60 l. - 1 sztuka Pakiet nr 3: a. Urządzenie do ćwiczeń biernych stawu kolanowego i biodrowego - 2 sztuki b. Elektryczny rotor do kończyn dolnych i górnych - 2 sztuki Pakiet nr 4: a. Wanna do masażu kończyn górnych - 1 sztuka b. Wanna do masażu podwodnego perełkowego - 1 sztuka Pakiet nr 5: a. Aparat do masażu uciskowego - 1 sztuka b. Aparat do elektroterapii - 4 sztuki c. Aparat do terapii ultradźwiękowej - 1 sztuka d. Diatermia krótkofalowa - 1 sztuka e. Aparat do magnetoterapii - 2 sztuki f. Aparat do terapii laserowej (laser + skaner+ stolik) - 2 sztuki g. Aparat do masażu uciskowego - 1 sztuka Pakiet nr 6: a. Materace do ćwiczeń - 5 sztuk b. Lampy Sollux na statywie - 2 sztuki c. Krzesło do masażu - 1 sztuka d. Osprzęt do kabiny UGUL- standard. - 2 kpl. e. Fotel do ćwiczeń oporowych kończyn górnych i dolnych- 2 sztuki f. Rower treningowy - 2 sztuki g. Tor do ćwiczeń równoważnych - 1 sztuka h. Wózki inwalidzkie spacerowo - pokojowe - 3 sztuki i. Wózki inwalidzkie z podparciem głowy - 2 sztuki j. Lampa do terapii światłem na statywie - 1 sztuka k. Stół do pionizacji - 1 sztuka l. Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 1 sztuka m. Krzesło do masażu - 1 sztuka n. Kabina PUR wolnostojaca z osprzętem - 3 sztuki Pakiet nr 7: Łóżka rehabilitacyjne - 6 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2, 33.19.21.50-8, 33.15.50.00-1, 33.15.84.00-6, 33.19.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Przedstawienia dokumentów potwierdzających , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj. dokumenty dla każdego oferowanego wyrobu wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. 10.107.679) odpowiednio do klasy wyrobów. 2. Autoryzacja producenta na serwis i sprzedaż do pakietu nr 2,3,4,5.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. b. Załącznik nr 4 - formularz cenowy, c. Wypełnione i podpisane odpowiednio do składanych w ofercie pakietów załączniki: -Załącznik nr 5 - warunki gwarancji - pakiet nr 1 - Załącznik nr 6 - warunki gwarancji - pakiet nr 2 - Załącznik nr 7 - warunki gwarancji - pakiet nr 3 - Załącznik nr 8 - warunki gwarancji - pakiet nr 4 - Załącznik nr 9 - warunki gwarancji - pakiet nr 5 - Załącznik nr 10 - warunki gwarancji - pakiet nr 6 - Załącznik nr 11 - warunki gwarancji - pakiet nr 7 - Załącznik nr 12 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 1 - Załącznik nr 13 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 2 - Załącznik nr 14 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 3 - Załącznik nr 15 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 4 - Załącznik nr 16- Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 5 - Załącznik nr 17 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 6 - Załącznik nr 18 - Opis przedmiotu zamówienia- pakiet nr 7

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się zmianę stawek podatku VAT, W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 11:00, miejsce: SPZOZ, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Aparat do ćwiczeń metodą SET - 1 sztuka b. Zestaw do parafiny - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do krioterapii parami azotu z butlą o poj. 60 l. - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.Urządzenie do ćwiczeń biernych stawu kolanowego i biodrowego - 2 sztuki b. Elektryczny rotor do kończyn dolnych i górnych - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Wanna do masażu kończyn górnych - 1 sztuka b. Wanna do masażu podwodnego perełkowego - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Aparat do masażu uciskowego - 2 sztuki b. Aparat do elektroterapii - 4 sztuki c. Aparat do terapii ultradźwiękowej - 1 sztuka d. Diatermia krótkofalowa - 1 sztuka e. Aparat do magnetoterapii - 2 sztuki f. Aparat do terapii laserowej (laser + skaner+ stolik) - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Materace do ćwiczeń - 5 sztuk b. Lampy Sollux na statywie - 2 sztuki c. Krzesło do masażu - 1 sztuka d. Osprzęt do kabiny UGUL- standard. - 2 kpl. e. Fotel do ćwiczeń oporowych kończyn górnych i dolnych - 2 sztuki f. Rower treningowy - 2 sztuki g. Tor do ćwiczeń równoważnych - 1 sztuka h. Wózki inwalidzkie spacerowo - pokojowe - 3 sztuki i. Wózki inwalidzkie z podparciem głowy - 2 sztuki j. Lampa do terapii światłem na statywie - 1 sztuka k. Stół do pionizacji - 1 sztuka l. Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 1 sztuka m. Krzesło do masażu - 1 sztuka n. Kabina PUR wolnostojaca z osprzętem - 3 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.15.84.00-6, 33.19.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka rehabilitacyjne - 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.