Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Suchy Las: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
a) Chludowo - rejon ulic Kościelnej i Maniewskiej (cz.1);
b) Złotkowo - rejon węzła komunikacyjnego Złotkowo (cz.2)
Numer ogłoszenia: 117211 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchy Las , ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 61 8926 250, faks 61 8125212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) Chludowo - rejon ulic Kościelnej i Maniewskiej (cz.1); b) Złotkowo - rejon węzła komunikacyjnego Złotkowo (cz.2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Chludowo - rejon ulic Kościelnej i Maniewskiej, gmina Suchy Las; Część 2 - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Złotkowie - rejon węzła komunikacyjnego Złotkowo. Szczegółowy zakres prac oraz etapów przedstawiony został w załączniku Nr 1 do SIWZ Niezbędne opracowania: - zaktualizowana mapa zasadnicza dla potrzeb planu, - projekt uchwały Rady Gminy Suchy Las - 1 egz. oraz wersja elektroniczna, - rysunek planu - 3 egz. oraz wersja elektroniczna, - opracowanie ekofizjograficzne - 2 egz. oraz wersja elektroniczna, - prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oraz wersja elektroniczna, - projekt prognozy skutków finansowych - 1 egz. oraz wersja elektroniczna, - inwentaryzacja urbanistyczna - 1 egz. oraz wersja elektroniczna; Powyższe opracowania należy wykonać w formatach Microsoft Word i XML, oraz PDF i JPG, odpowiednio do zakresu. Czynności planistyczne: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: a) przygotowanie opracowania ekofizjograficznego; b) przygotowanie projektu planu do akceptacji przez Zamawiającego; c) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp; d) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; e) przygotowanie projektu planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną; uczestnictwo w posiedzeniu tej Komisji; f) przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień; g) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień, h) przekazanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; i) przygotowanie opinii do rozpatrzenia uwag wniesionych w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu; j) przygotowanie projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy. Wersja elektroniczna rysunku planu musi zostać przygotowana w następujących formatach: 1) w pliku DWG z uwzględnieniem następujących warunków: - współrzędne w formacie EPSG:2180, - podział na warstwy tematyczne (podkład mapowy, poszczególne przeznaczenia terenów) z oznaczeniami określonymi w przepisach, - do pliku DWG dołączyć tabelę z atrybutami w postaci pliku (CSV, Excel, DBF, MS Access) celem umożliwienia opisania terenów, obiektów szerszą informacją; 2) w pilku ESRI Shapefile (*.shp) z uwzględnieniem następujących warunków: - każdą warstwę należy zapisać w oddzielnym pliku, - współrzędne w formacie EPSG:2180, - dopuszcza się jedynie jedną warstwę rastrową jako i wyłącznie podkład mapowy tam gdzie nie ma założonej mapy cyfrowej, - pozostałe warstwy tematyczne (podkład mapowy, poszczególne przeznaczenia terenów) wykonać jako postać wektorową z oznaczeniami określonymi w przepisach, - każda warstwa musi się nałożyć bez przeszkód w oprogramowaniu GIS (np. QGIS Quantum GIS) i współpracować z danymi WMS udostępnionymi przez podmioty Państwowe, - część graficzną danych wykonać w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS), tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną (punkt, linia, poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w PODGiK w Poznaniu wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku żąda dołączenia do oferty: A) Oświadczenia Wykonawcy (druk Nr 2.1 formularza oferty); B) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowo ukończone. Załączony wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca składający ofertę zrealizował minimum 2 usługi o podobnym zakresie i stopniu komplikacji tj. opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały uchwalone i weszły w życie, o łącznej wartości usług nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku żąda dołączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku żąda dołączenia do oferty: A)Oświadczenia Wykonawcy (druk Nr 2.1 formularza oferty wraz z drukiem Nr 2.2.); O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje, legitymujący się uprawnieniami stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.): 1) kierownik zespołu - główny urbanista - musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania zmiany studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 2) członkowie zespołu - (minimum 2 osoby), posiadający doświadczenie w opracowywaniu dokumentów planistycznych objętych zamówieniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku żąda dołączenia do oferty: a) Oświadczenia Wykonawcy (wg. wzoru- druk Nr 2.1 formularza oferty); b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o podwykonawcach; 2. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Liczba opracowań - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymaniem prac przez Zamawiającego. 3. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem działania organów administracji, przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 4. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będące następstwem zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 5. Inne przyczyny zewnętrzne mające wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, i których w żaden sposób doświadczony Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert. 6. Zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wskazano wyżej lub bezpośrednio w siedzibie Zamawiajaćego - Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - pok. A13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajaćego - Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las - Biuro Obsługi Interesantów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) Chludowo - rejon ulic Kościelnej i Maniewskiej (cz.1);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Chludowo - rejon ulic Kościelnej i Maniewskiej, gmina Suchy Las; Szczegółowy zakres prac oraz etapów przedstawiony został w załączniku Nr 1 do SIWZ Niezbędne opracowania: - zaktualizowana mapa zasadnicza dla potrzeb planu, - projekt uchwały Rady Gminy Suchy Las - 1 egz. oraz wersja elektroniczna, - rysunek planu - 3 egz. oraz wersja elektroniczna, - opracowanie ekofizjograficzne - 2 egz. oraz wersja elektroniczna, - prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oraz wersja elektroniczna, - projekt prognozy skutków finansowych - 1 egz. oraz wersja elektroniczna, - inwentaryzacja urbanistyczna - 1 egz. oraz wersja elektroniczna; Powyższe opracowania należy wykonać w formatach Microsoft Word i XML, oraz PDF i JPG, odpowiednio do zakresu. Czynności planistyczne: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: a) przygotowanie opracowania ekofizjograficznego; b) przygotowanie projektu planu do akceptacji przez Zamawiającego; c) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp; d) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; e) przygotowanie projektu planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną; uczestnictwo w posiedzeniu tej Komisji; f) przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień; g) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień, h) przekazanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; i) przygotowanie opinii do rozpatrzenia uwag wniesionych w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu; j) przygotowanie projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy. Wersja elektroniczna rysunku planu musi zostać przygotowana w następujących formatach: 1) w pliku DWG z uwzględnieniem następujących warunków: - współrzędne w formacie EPSG:2180, - podział na warstwy tematyczne (podkład mapowy, poszczególne przeznaczenia terenów) z oznaczeniami określonymi w przepisach, - do pliku DWG dołączyć tabelę z atrybutami w postaci pliku (CSV, Excel, DBF, MS Access) celem umożliwienia opisania terenów, obiektów szerszą informacją; 2) w pilku ESRI Shapefile (*.shp) z uwzględnieniem następujących warunków: - każdą warstwę należy zapisać w oddzielnym pliku, - współrzędne w formacie EPSG:2180, - dopuszcza się jedynie jedną warstwę rastrową jako i wyłącznie podkład mapowy tam gdzie nie ma założonej mapy cyfrowej, - pozostałe warstwy tematyczne (podkład mapowy, poszczególne przeznaczenia terenów) wykonać jako postać wektorową z oznaczeniami określonymi w przepisach, - każda warstwa musi się nałożyć bez przeszkód w oprogramowaniu GIS (np. QGIS Quantum GIS) i współpracować z danymi WMS udostępnionymi przez podmioty Państwowe, - część graficzną danych wykonać w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS), tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną (punkt, linia, poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w PODGiK w Poznaniu wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Liczba opracowań - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: b) Złotkowo - rejon węzła komunikacyjnego Złotkowo (cz.2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Złotkowie - rejon węzła komunikacyjnego Złotkowo Szczegółowy zakres prac oraz etapów przedstawiony został w załączniku Nr 1 do SIWZ Niezbędne opracowania: - zaktualizowana mapa zasadnicza dla potrzeb planu, - projekt uchwały Rady Gminy Suchy Las - 1 egz. oraz wersja elektroniczna, - rysunek planu - 3 egz. oraz wersja elektroniczna, - opracowanie ekofizjograficzne - 2 egz. oraz wersja elektroniczna, - prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. oraz wersja elektroniczna, - projekt prognozy skutków finansowych - 1 egz. oraz wersja elektroniczna, - inwentaryzacja urbanistyczna - 1 egz. oraz wersja elektroniczna; Powyższe opracowania należy wykonać w formatach Microsoft Word i XML, oraz PDF i JPG, odpowiednio do zakresu. Czynności planistyczne: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności: a) przygotowanie opracowania ekofizjograficznego; b) przygotowanie projektu planu do akceptacji przez Zamawiającego; c) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp; d) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; e) przygotowanie projektu planu do zaopiniowania przez Gminną Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną; uczestnictwo w posiedzeniu tej Komisji; f) przygotowanie projektu planu do opiniowania i uzgodnień; g) wprowadzenie ewentualnych zmian w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień, h) przekazanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; i) przygotowanie opinii do rozpatrzenia uwag wniesionych w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu; j) przygotowanie projektu planu do uchwalenia przez Radę Gminy. Wersja elektroniczna rysunku planu musi zostać przygotowana w następujących formatach: 1) w pliku DWG z uwzględnieniem następujących warunków: - współrzędne w formacie EPSG:2180, - podział na warstwy tematyczne (podkład mapowy, poszczególne przeznaczenia terenów) z oznaczeniami określonymi w przepisach, - do pliku DWG dołączyć tabelę z atrybutami w postaci pliku (CSV, Excel, DBF, MS Access) celem umożliwienia opisania terenów, obiektów szerszą informacją; 2) w pilku ESRI Shapefile (*.shp) z uwzględnieniem następujących warunków: - każdą warstwę należy zapisać w oddzielnym pliku, - współrzędne w formacie EPSG:2180, - dopuszcza się jedynie jedną warstwę rastrową jako i wyłącznie podkład mapowy tam gdzie nie ma założonej mapy cyfrowej, - pozostałe warstwy tematyczne (podkład mapowy, poszczególne przeznaczenia terenów) wykonać jako postać wektorową z oznaczeniami określonymi w przepisach, - każda warstwa musi się nałożyć bez przeszkód w oprogramowaniu GIS (np. QGIS Quantum GIS) i współpracować z danymi WMS udostępnionymi przez podmioty Państwowe, - część graficzną danych wykonać w postaci wektorowej bazy danych przestrzennych (GIS), tzn. jako zbiór obiektów posiadających reprezentację geometryczną (punkt, linia, poligon) w układzie współrzędnych zgodnym z przyjętym w PODGiK w Poznaniu wraz z przypisanymi im atrybutami opisowymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Liczba opracowań - 40
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.