Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Opole: Zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Oddziału ANR w Opolu.
Numer ogłoszenia: 117205 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, fax 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Oddziału ANR w Opolu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1.1.1 Sprzętu: 1 zestaw komputerowy - 8 sztuk (CPV: 30231100-8 - komputery stacjonarne) 2 serwer - 4 sztuki (CPV: 30261000-6 - serwery sieciowe) 3 zasilacz awaryjny (UPS serwer 1000) - 4 sztuki (CPV: 30231200-9 - Sprzęt komputerowy) 4 monitor LCD 17 - 8 sztuk (CPV: 30231250-4 - monitory LCD) 5 notebook - 2 sztuki (CPV: 30213100-6 - notebooki) 6 drukarka laserowa - 2 sztuki (CPV: 30233231-9 - drukarki laserowe) 7) drukarka igłowa- 2 sztuki (CPV: 30233232-6 - drukarki igłowe) 8) zasilacz awaryjny (UPS 500VA) - 5 sztuk (CPV: 30231200-9 - Sprzęt komputerowy) 1.1.2. Oprogramowania: 9) Windows Serwer 2003 (dla 10 użytkowników) - 4 sztuki (CPV: 30248200-1 - licencje na oprogramowanie) - licencje do serwerów z poz. 2, 10) Office Pro 2007 Win32 Polish - 1 sztuka (CPV: 30241000-0 - oprogramowanie komputerowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.26.10.00-6, 30.23.12.00-9, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 30.23.32.31-9, 30.23.32.32-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający poniższe warunki: 1.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszcze¬gólnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wy¬konawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie powyższych warunków należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami, wymaganymi przez zamawiającego: 2.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. pzp.: 2.1.1. dokument: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.1.2. dokument Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego stanowiące, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.3. dokument Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS, zawierający potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten¬cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.2.1. dokument - oświadczenie - załącznik nr 2. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy¬konanie zamówienia 1.3.1. dokument - oświadczenie - załącznik nr 2. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.4.1. dokument: oświadczenie - załącznik nr 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole pokój nr 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole pokój nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie autorskie i kompleksowe wydanie publikacji "Przepisane Tradycje. Torty, ciasta, ciasteczka".
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w zakresie budowy chodnika w m. Wędrynia" - z podziałem na zadania
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DW NR 378 W M. GNOJNA ETAP II - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa laptopa z oprogramowaniem, macierzy NAS i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 4 części
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.