Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Szczecin: Dostawa tonerów i tuszów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2015 r
Numer ogłoszenia: 117168 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i tuszów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2015 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i tuszów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w 2015 r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 22.60.00.00 - Tusz .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: a) Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, b) Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020, c) Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, d) Program Operacyjny Kapitał Ludzki, e) Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER XXI-RESPOL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER XXI-RESPOL" SP. Z O.O.
- Partner XXI - Respol Sp. z o.o., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244560,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236660,40
Oferta z najniższą ceną: 236660,40 / Oferta z najwyższą ceną: 249388,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69, art. 70 i art. 71 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami - dalej: ustawa PZP). Zgodnie z art. 70 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiot zamówienia jest dostawą o ustalonych standardach jakościowych, bowiem: - Przedmiot zamówienia sprowadza się do dostawy standardowych, typowych wkładów (tonerów, tuszy, bębnów) do określonych drukarek i urządzeń kopiujących. - Wskazane w OPZ tonery, tusze, bębny charakteryzują się znormalizowanymi standardami jakościowymi i technicznymi, zapewniającymi kompatybilną współpracę z wskazanymi drukarkami/urządzeniami kopiującymi. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną, bowiem: - Wskazane w OPZ tonery, wkłady, bębny są powszechnie dostępne na rynku (są to wyroby gotowe, o powtarzalnym i typowym charakterze, oferowane przez większość podmiotów funkcjonujących w tej branży). - Firmy dostarczające materiały eksploatacyjne do drukarek/urządzeń kopiujących są liczne i nie ma trudności z dostępem do tych podmiotów. Większość firm sprzedających akcesoria elektroniczne w swojej ofercie ma również materiały eksploatacyjne (w tym wskazane w OPZ) do drukarek i urządzeń kopiujących. Znalezienie potencjalnego Wykonawcy nie stanowi trudności. Działalność gospodarcza tego typu nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia lub koncesji. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP, bowiem: - Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia została ustalona w wysokości 244.560,60 zł netto, co stanowi równowartość 57.885,54 euro
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku nr 2 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łukasińskiego 33 w Szczecinie
- Dostawa, montaż i uruchomienie kamery termowizyjnej z laptopem na potrzeby wyposażenia pracowni komputerowej oraz prowadzenia zajęć na kierunku kosmologia
- Dostawa samochodu osobowego
- REMONT BUDYNKÓW NR: 2, 4, 9, 14, AL. ŻOŁNIERZA 37, STARGARD.
- Dostawa samochodu elektrycznego w ramach projektu SBO pt. "Tropem 4łap - samochód elektryczny dla Schroniskowych Ogonków" na rzecz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie
- Wykonanie badań w zakresie emisji hałasu w związku z realizacją inwestycji pn.: "Budowa drogi krajowej nr 11 na odcinku od ronda Janiska do węzła Kołobrzeg Wschód"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tuszy, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznego z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.