Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Warszawa: Dostawa wody mineralnej, soków i napojów owocowych dla Jednostki Wojskowej 2414 i Batalionu Reprezentacyjnego WP. Sprawa nr 14/09/Ż.
Numer ogłoszenia: 117076 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wody mineralnej, soków i napojów owocowych dla Jednostki Wojskowej 2414 i Batalionu Reprezentacyjnego WP. Sprawa nr 14/09/Ż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody mineralnej, soków i napojów owocowych dla Jednostki Wojskowej 2414 i Batalionu Reprezentacyjnego WP - szczegółowo określonej w siwz. Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartość kwoty 133 000 euro zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych. Ceny brutto określone w umowie /każdy produkt oddzielnie/ mogą być poddane korekcie /w formie aneksu do umowy/ na wniosek jednej ze stron o wskaźnik cen żywności opublikowany na podstawie Biuletynów Statystycznych Głównego Urzędu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.98.12.00 - Gazowane wody mineralne 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 15.32.16.00 - Sok jabłkowy 15.32.11.00 - Sok pomarańczowy 15.32.10.00 - Soki owocowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4 697,13 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 46 pkt 6 ustawy Pzp tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnienie wymaganych warunków w postępowaniu przez ocenę złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń, dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagane jest złożenie: 1. oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawa zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do siwz; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej (odpisu) decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ sanitarny o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub/i w obrocie oraz zapewnienia właściwej, jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171 poz. 1225/ - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów sanitarnych zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 4 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 1225) wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty otwarcia ofert wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień); 4. protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171, poz.1225/ - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli o prawidłowości stosowania systemu HACCP - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 5. potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej artykułów rolno - spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6. kopię dowodu wniesienia wadium; 7. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie - jeżeli dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2414,wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w Sekcji zamówień publicznych Budynek nr 21, pok. 117 Jednostka Wojskowa 2414
Ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 2414, ul. Żwirki i Wigury 9/13, Warszawa, budynek nr 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Dostawa żywności i artykułów spożywczych
- Dostawy przypraw, sosów, wody.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.