eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › Dostosowanie Budynku nr 4 do wymagań przepisów techniczno - budowlanych (dokończenie docieplenia budynku nr 4 poprzez nałożenie warstwy fakturowej z masy akrylowej wraz z pozostałymi robotami elewacyjnymi i małej architektury)



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Żurawica: Dostosowanie Budynku nr 4 do wymagań przepisów techniczno - budowlanych (dokończenie docieplenia budynku nr 4 poprzez nałożenie warstwy fakturowej z masy akrylowej wraz z pozostałymi robotami elewacyjnymi i małej architektury)
Numer ogłoszenia: 117044 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, fax 672-37-21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Budynku nr 4 do wymagań przepisów techniczno - budowlanych (dokończenie docieplenia budynku nr 4 poprzez nałożenie warstwy fakturowej z masy akrylowej wraz z pozostałymi robotami elewacyjnymi i małej architektury).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie budynku nr 4 do wymagań techniczno - budowlanych. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa, b) szczegółowy przedmiar robót, c) zestawienie materiałów podstawowych i równoważnych branży ogólnobudowlanej, d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót e) umowa, 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45000000 - 7. 3. Na budynku wykonano około 10 lat wstecz warstwę termoizolacyjną ze styropianu grubości 10 cm, siatki na zaprawie klejowej oraz grunt w kolorze masy akrylowej. 4. Prace muszą być tak prowadzone i skoordynowane, aby maksymalnie skrócić czas ich wykonania oraz zminimalizować zakłócenia w funkcjonowaniu oddziału. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy robót musi być zgodny z: a) Szczegółowym przedmiarem robót, b) projektem budowlanym, c) zestawieniem materiałów podstawowych i równoważnych, 6. Od Oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie i na terenie robót. 7. Zestawienie dokumentacji: projekt budowlany - architektura (elewacje). 8. Zamawiający oświadcza, że wszystkie zastosowane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji nazwy własne materiałów są użyte jedynie jako określenie parametrów minimalnych tych materiałów, ich cech jakościowych, użytkowych i estetyczno - wizualnych, gdyż stanowią one komplet z punktu widzenia elewacji budynku i kolorystyki elewacji obowiązującej w szpitalu. 9. Zamawiający oświadcza, że wszystkie podane w przedmiarze stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a Wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy. 10. Wszystkie wbudowane materiały budowlane winny być fabrycznie nowe i w I gatunku z zastrzeżeniem pkt. 11. 11. Zamawiający przewiduje montaż osłon wylotów przewodów wentylacyjnych jako materiału inwestora (powierzonego). 12. Transport materiałów budowlanych i sprzętu na terenie szpitala odbywał się będzie samochodami ciężarowymi o dopuszczalnej ładowności do 5 ton. Opis części zamówienia. 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, które będą wykonane przez podwykonawców. 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 5. Ogólny adres strony internetowej Zamawiającego: szpitalzurawica.republika.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert wnosi wadium w wysokości: 7000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je przesłać przelewem bankowym lub przekazem pocztowym na rachunek Zamawiającego w KB S.A. O/Przemyśl nr 46150016341216300208870000. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej winna ona zawierać klauzulę o tym, iż jest nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 5. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem - dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu Wykonawca winien zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej (poręczenia, gwarancje) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kasie Szpitala (budynek Administracji pok. 19 w dni robocze w godz. 800 ÷ 1400 ) w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, lub załączyć do oferty. 7. Zaleca się załączenie do oferty potwierdzenia przekazania należności (kserokopię polecenia przelewu, przekazu pocztowego lub pokwitowania wystawionego przez Zamawiającego). Potwierdzenie przekazania wadium w formie pieniężnej nie jest obarczone wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ dotyczącymi formy (np. potwierdzenie za zgodność z oryginałem, parafowanie, etc.) i stanowi element informacyjny dla Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami ustawy Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w pieniądzu znalazło się na koncie wskazanym w pkt. 3. niniejszej SIWZ przed upływem terminu składania ofert. 8. Zwrot wadium dokonywany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Artykuł ten reguluje również sytuację ewentualnej utraty wadium przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. 3. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat minimum dwóch podobnych, co do rodzaju i wartości robót budowlanych. 5. Za roboty podobne, co do rodzaju Zamawiający będzie traktował roboty dociepleniowe w metodzie lekkiej - mokrej z zastosowaniem mas akrylowych drobnoziarnistych o średnicy ziaren do 1,5 mm wykonywane na wysokości do 12 m. 6. Za roboty podobne, co do wartości Zamawiający uzna roboty budowlane, o wartości nie mniejszej, niż 60 % ceny ofertowej (brutto) łącznie. 7. Za materiały równoważne uznane będą materiały o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych, niż określone w przedmiarze i identycznych pod względem wizualnym i kolorystycznym. 8. W przypadku oferowania materiałów równoważnych oferent winien załączyć do oferty próbki tych materiałów oraz wskazać, który z materiałów. 9. W przypadku oferowania materiałów równoważnych oferent winien załączyć do oferty komplet dokumentów dopuszczających je do stosowania w budownictwie oraz instrukcje użytkowania i wbudowania. 10. Udzielenie gwarancji wykonawcy na wykonane roboty nie krótszej, niż 3 lata. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu ich potwierdzenia. Oznacza to, iż wystarczającym powodem do wykluczenia Wykonawcy będzie brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 6) - (w oryginale) - załącznik nr D do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr G do oferty, 2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy (wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr H do oferty, 3) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr I do oferty, 4) zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr J do oferty, 5) uprawnienia, 6) kopia ubezpieczenia w Izbie Inżynierów budownictwa ważnego przynajmniej do końca 2008 roku, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu podobnych robót budowlanych (minimum dwóch) zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających, w formie określonej w załączniku 7 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane - załącznik E. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscu zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt. 2, 3. i 4, to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 1., 2. i 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 i 2. (lub odpowiednio w pkt. 4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Do oferty należy załączyć wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, w formie określonej w załączniku 8 (załącznik nr F do oferty). 11. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej załączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium (wadium w pieniądzu musi być wniesione wyłącznie przelewem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalzurawica.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. (budynek Administracji nr 15, pokój nr 02)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica. (budynek Administracji nr 15, pokój nr 10 - Sekretariat Szpitala)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.