eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Pruszcz Gdański: Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 116878 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie koszenia zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie zieleni na terenie gminy Pruszcz Gdański zgodnie z zakresem określonym w załączniku nr 1 i nr 3 do SIWZ oraz w poniższym opisie. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Zadanie Nr 1 - Trzykrotne mechaniczne koszenie poboczy dróg gminnych, zgodnie z zakresem określonym w załączniku rzeczowo-ilościowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 1) wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach, słupkach, barierach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia. Szerokość koszenia poboczy to 1m od krawędzi jezdni. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) ze skoszonych terenów. Terminy koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 22.06.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 28.07.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 21.09.2012r. 2) Zadanie nr 2 - Trzykrotne mechaniczne koszenie poboczy dróg gminnych, zgodnie z zakresem określonym w załączniku rzeczowo-ilościowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 2) wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach, słupkach, barierach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia. Szerokość koszenia poboczy to 1m od krawędzi jezdni. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) ze skoszonych terenów. Terminy koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 22.06.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 28.07.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 21.09.2012r. 3) Zadanie nr 3 - Czterokrotne koszenie skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański, zgodnie z zakresem rzeczowo-ilośćiowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 3). Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem.Terminy koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 15.06.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 20.07.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 24.08.2012r., 4. czwarte koszenie do dnia 21.09.2012r. 4) Zadanie nr 4 - Sześciokrotne koszenie skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański, zgodnie z zakresem rzeczowo-ilośćiowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 4). Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem. Termin koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 25.05.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 22.06.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 13.07.2012r., 4. czwarte koszenie do dnia 03.08.2012r., 5. piąte kosznie do dnia 31.08.2012r., 6. szóste koszenie do dnia 21.09.2012r. 3. Dodatkowe informacje: 1) Wykonawcy mogą złożyć oferty częściowe na poszczególne zadania w zależności od zainteresowania. 2) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeprowadzienie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawającego. 3) Pisemnego odbioru wykonanych prac dokona sołtys wsi, na terenie której odbyło się koszenie lub pracownik merytoryczny Urzędu Gminy w terminie trzech dni roboczych od otrzymania powiadomienia 4) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie pracownika merytorycznego Urzędu Gminy o zakończeniu prac objętych pisemnym poleceniem wykonania. 5) Po odbiorze robót Wykonawca wystawi fakturę częściową za jednokrotne wykonanie przedmiotu zamówienia, załączając potwierdzenie wykonania usługi przez sołtysa danej wsi lub pracownika merytorycznego Urzędu Gminy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju prac tj. wykonaniu koszenia na dodatkowych placach, skarpach poboczach lub innych terenach zielonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie, ponieważ przepisy prawa nie nakładają takiego obowiązku,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ stanowiącego jednocześnie formularz oferty,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, 2. arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy, co będzie miało wpływ na wysokość wynagrodzenia brutto; 2) zmiana spowodowana różnicą w powierzchniach podanych w zestawieniu, a faktycznie podlegającą koszeniu, w takim wypadku ulegnie podwyższeniu lub obniżeniu całkowite wynagrodzenie brutto przy niezmienionych stawkach jednostkowych podanych w ofercie; 3) zmiana spowodowana koniecznością wykreślenia niektórych pozycji podanych w załączniku nr 1 do umowy, w takim wypadku ulegnie obniżeniu całkowite wynagrodzenie brutto, o kwotę wynikającą z iloczynu stawki jednostkowej i zmniejszonej powierzchni; 4) zmiana spowodowana koniecznością zmniejszenia częstotliwości wykonywania usługi (ilości koszeń) określonych w §1 ust. 2 wskutek zmniejszonego zapotrzebowania, w takim wypadku ulegnie obniżeniu całkowite wynagrodzenie brutto przy niezmienionych stawkach jednostkowych podanych w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański - biuro podawcze (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie poboczy dróg gminnych, część nizinna gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzykrotne mechaniczne koszenie poboczy dróg gminnych, zgodnie z zakresem określonym w załączniku rzeczowo-ilościowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 1) wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach, słupkach, barierach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia. Szerokość koszenia poboczy to 1m od krawędzi jezdni. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) ze skoszonych terenów. Terminy koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 22.06.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 28.07.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 21.09.2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie poboczy dróg gminnych, część wyżynna gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzykrotne mechaniczne koszenie poboczy dróg gminnych, zgodnie z zakresem określonym w załączniku rzeczowo-ilościowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 2) wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach, słupkach, barierach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach znajdujących się na trasie dróg zleconych do koszenia. Szerokość koszenia poboczy to 1m od krawędzi jezdni. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) ze skoszonych terenów. Terminy koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 22.06.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 28.07.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 21.09.2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszenie gminnych placów, skarp i innych terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czterokrotne koszenie skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański, zgodnie z zakresem rzeczowo-ilośćiowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 3). Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem.Terminy koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 15.06.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 20.07.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 24.08.2012r., 4. czwarte koszenie do dnia 21.09.2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszenie gminnych placów, skarp i innych terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sześciokrotne koszenie skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański, zgodnie z zakresem rzeczowo-ilośćiowym - nr 1 do SIWZ (tabela nr 4). Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem. Termin koszeń: 1. pierwsze koszenie do dnia 25.05.2012r., 2. drugie koszenie do dnia 22.06.2012r., 3. trzecie koszenie do dnia 13.07.2012r., 4. czwarte koszenie do dnia 03.08.2012r., 5. piąte kosznie do dnia 31.08.2012r., 6. szóste koszenie do dnia 21.09.2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.