eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa piasku do mieszanek piaskowo-solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Zamość: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo-solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 116773 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6381053, 6386639, fax 084 6386639.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo-solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku do mieszanek - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009 . Zamówienie składa się z 3 części /zadań/ . Zadanie nr 1 - dostawa 1500 Mg piasku do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71 , zadanie nr 2 - dostawa 1800 Mg piasku do obwodu drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 84 , zadanie nr 3 - dostawa 1700 Mg piasku do Obwodu Drogowego w zamościu ul. Starowiejska 23 2. Piasek powinien spełniać wymagania Polskiej Normy Pn-B-11113 z 1996 r. Kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych , ulicach oraz placach ( Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960 ). 3. Każda dostarczona partia winna posiadac wyniki badań laboratoryjnych wykonanych przez Wykonawcę , które określają w sposób jednoznaczny cechy fizyczne piasku oraz jego przydatność do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach 4. Zakwestionowane przez Zamwiającego partie dostarczonego piasku jako nie spełniające wymogów w/w normy zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość piasku Zamawiający nie zapłaci 5. Dostawa piasku będzie się odbywać pojazdami samowyładowczymi na koszt Wykonawcy 6. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej dostawy piasku , ważenie powinno odbywać się w obecności wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego 7. Materiał nie spełniający norm Wykonawca zabiera na swówj koszt w ciagu 30 dni od chwili powiadomienia 8. Posiadane ilości piasku , są ilościami maksymalnymi , Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresy zamówienia , stosownie do potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych 9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego podczas rozładunku materiałów na placu składaowym zamawiającego . Uwaga : Zgodnie z art. 30 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego , jest zobowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania okreslone przez Zamwiającego. Wartość zamówienia : zadanie nr 1 - 30750,00 zł netto , zadanie nr 2 - 36900,00 zł netto , zadanie nr 3 - 34850,00 zł netto

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia , że spełniają następujące warunki : 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007r. nr 223 poz . 1655 z późniejszymi zmianami ) 2. Ponadto wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału : 1) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , minimum jednej dostawy o podobnym charakterze , zpodaniem jej przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawa ta została wykonana należycie ( minimum jeden dokument) 3. Ocena spełniania warunków , dokonywana będzie w następujący sposób : spełnia warunki lub nie spełnia warunków .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu , Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odręne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Koncesję na wydobycie piasku lub umowę na jego odsprzedaż podpisaną z włascicielem piaskowni który taką koncesję posiada ( w załączeniu do umowy kopia koncesji właściciela piaskowni ) 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,minimum jednej o podobnym charakterze , z podaniem daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawa ta została wykonana należycie 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : 1)Ofertę przetargową ( zceną brutto, netto i podatkiem VAT ) 2) Badania laboratoryjne piasku określające jego przydatność do mieszanek piaskowo - solnych stosowanych do zwalczania śliskości zimowej

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw lub http//www.zdw.lublin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 lub za pobraniem pocztowym . Cena specyfikacji - bezpłatnie ..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie , Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu , 22-400 Zamość ul. Peowiaków 7 , pokój nr 36.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem przetargowym informacji udziela Pan Sławomir Porzuc pok. nr 39 tel. (084) 638 6639

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo- solnych przeznaczonych do zwalczania sliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1500 Mg piasku do Obwodu Drogowego w Biłgoraju ul. Krzeszowska 71.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1800 Mg piasku do obwodu drogowego w Józefowie ul. Batalionów Chłopskich 84.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa piasku do mieszanek piaskowo - solnych przeznaczonych do zwalczania śliskości zimowej na drogach wojewódzkich położonych na terenie działania RDW w Zamościu w sezonie zimowym 2008/2009.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1700 Mg piasku do Obwodu Drogowego w Zamościu ul. Starowiejska 23.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.