eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont elewacji II Liceum Ogólnokształcącego w Koszalinie, ul. Chełmońskiego 7 wraz z dociepleniem ścian i odtworzeniem wszystkich detali architektonicznych - w ramach zadania inwestycyjnego pnŁącznik i elewacja budynku II LO im. Władysława Broniewskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Koszalin: Remont elewacji II Liceum Ogólnokształcącego w Koszalinie, ul. Chełmońskiego 7 wraz z dociepleniem ścian i odtworzeniem wszystkich detali architektonicznych - w ramach zadania inwestycyjnego pn: Łącznik i elewacja budynku II LO im. Władysława Broniewskiego
Numer ogłoszenia: 11674 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji II Liceum Ogólnokształcącego w Koszalinie, ul. Chełmońskiego 7 wraz z dociepleniem ścian i odtworzeniem wszystkich detali architektonicznych - w ramach zadania inwestycyjnego pn: Łącznik i elewacja budynku II LO im. Władysława Broniewskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji II Liceum Ogólnokształcącego w Koszalinie, ul. Chełmońskiego 7 wraz z dociepleniem ścian i odtworzeniem wszystkich detali architektonicznych - w ramach zadania inwestycyjnego pn: Łącznik i elewacja budynku II LO im. Władysława Broniewskiego Zakres rzeczowy: - skucie (odbicie) tynków na ścianach wejścia; - izolacja pionowa ścian zewnętrznych piwnicznych; - docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi, po uprzednim przygotowaniu powierzchni; - montaż profili gzymsów, opasek i elementów dekoracyjnych, wykonanie boni w styropianie, odtworzenie detali architektonicznych; - gruntowanie i malowanie elewacji; - wymiana obróbek blacharskich i rur spustowych -wymiana instalacji odgromowej zamontowanej na ścianach budynku oraz lamp oświetleniowych zewn., okablowania monitoringu; - wymiana kratek wentylacyjnych , żaluzji ściennych, uchwytów do flag; - wymiana drzwi wejściowych; - wymiana okien piwnicznych; - ustawienie i rozebranie rusztowań zewnętrznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.43.21.21 - Roboty w zakresie podłóg w pomieszczeniach komputerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. Wykonawca wykonał co najmniej jedną elewację z dociepleniem (lub remont elewacji z dociepleniem) o pow. min. 1000 m2. b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą na stanowisku kierownika, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy - Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości min.100 tys. zł. na realizację zadania - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : ,spełnia, nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Informacja o osobie, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4) Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (np. referencje), 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymienione w ppkt. 1)-7) dokumenty muszą być złożone wraz z ofertą w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie dokumentu przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis lub podpis opatrzony imienną pieczęcią)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszali.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie - Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, I piętro, pokój 13;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie - Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, I piętro, pokój 13;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Planowane dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.