eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonanie prac termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i pokrycia dachu na budynku użytkowym przy ul. Waryńskiego 8 w Suwałkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Suwałki: Wykonanie prac termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i pokrycia dachu na budynku użytkowym przy ul. Waryńskiego 8 w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 116663 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628324, 5628326, fax 087 5628400.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i pokrycia dachu na budynku użytkowym przy ul. Waryńskiego 8 w Suwałkach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i pokrycia dachu na budynku użytkowym przy ul. Waryńskiego 8 w Suwałkach. Szczegółowy zakres prac precyzuje przedmiar robót sporządzony przez ZBM. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opracowanym przez ZBM przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 600,00 zł.- słownie złotych: jeden tysiąc sześćset.- 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03 sierpnia 2007 roku do godz. 9:00 w jednej z n/w form : 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank BPH s. a. o/Suwałki nr rachunku 55 1060 0076 0000 3210 0006 3216.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który 1) Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub zatrudnia osoby uprawnione. 3) Posiada odpowiedni do zamówienia potencjał techniczny i ekonomiczny oraz niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Posiada uprawnienia lub zatrudniają osoby uprawnione do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie. 6) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Udzieli minimum pięcioletniej gwarancji na wykonane roboty objęte zamówieniem. 8) Roboty budowlane zrealizuje w 100% siłami własnymi. 9) Wyraża zgodę na minimalny termin zapłaty faktur 21 dni od daty złożenia ich u zamawiającego. 10) Posiada doświadczenie w zakresie termomodernizacji budynków - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej dwa remonty porównywalne z zakresem zamówienia. 11) Posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12) Wniósł wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w SIWZ. 13) Wykona zamówienie w terminie do dnia 15.09.2007 roku. 14) Wskaże, którą część zamówienia powierzą podwykonawcom. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie analizy oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. IX. Ocena przeprowadzona zostanie wg reguły spełnia albo nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy PZP. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt. VIII ust. 1 pkt. 1, 6,11 muszą być spełnione odpowiednio przez każdego wykonawcę a pozostałe przez jednego lub kilku wykonawców.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie formularza ofertowego. 2.Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Potwierdzenie niekaralności wykonawcy w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Kopię dokumentu uprawniającego wykonawcę do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie lub dokument potwierdzający zatrudnienie u wykonawcy na czas trwania umowy osoby z uprawnieniami jw. oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Referencje od Zamawiających potwierdzające, iż roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych w zakresie zamówienia. 9. Polisę lub inny dokument ( kopia ) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Podpisany, parafowany i wypełniony przez osoby uprawnione projekt umowy (każda strona). 11. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie przedmiarem robót. 12. Potwierdzenie wniesienia wadium ( w kopercie zewnętrznej ). 13. Wykaz części zamówienia, wykonywanej przez podwykonawcę. Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt IX wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca, który nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ lub nie spełni innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt 3 ; 4 i 5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy występujący wspólnie składają dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - określone w pkt IX pkt. 2, 3, 4, 5, 9 każdy, - pozostałe jeden lub kilku.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.suwalki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki Sekretariat pokój 324..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.