eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Usługa zakwaterowania oraz wyżywienia wraz z organizacją wycieczki szlakiem ginących zawodów dla uczestników wyjazdowych warsztatów dla młodzieży w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Złotoryja: Usługa zakwaterowania oraz wyżywienia wraz z organizacją wycieczki szlakiem ginących zawodów dla uczestników wyjazdowych warsztatów dla młodzieży w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim
Numer ogłoszenia: 116602 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82962 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotoryjski, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8786940, -950, faks 76 8786955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zakwaterowania oraz wyżywienia wraz z organizacją wycieczki szlakiem ginących zawodów dla uczestników wyjazdowych warsztatów dla młodzieży w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zakwaterowania oraz wyżywienia wraz z organizacją wycieczki szlakiem ginących zawodów dla uczestników wyjazdowych warsztatów dla młodzieży w ramach projektu pn. Aktywna integracja grup ryzyka w Powiecie Złotoryjskim. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wymagania podstawowe a) Położenie hotelu: Powiat Kłodzki. b) Planowane zakwaterowanie grupy 25 osób (w tym 5 osób bez dodatkowej opłaty) musi zostać zrealizowane przez 5 dni (ciągłych) między 18.05.2015 r. a 22.05.2015 r. na terenie jednego hotelu tj. lokalizacji posiadającej ten sam adres. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania ograniczenia faktycznej liczby osób biorących udział w warsztatach o maksymalnie 2 osoby(a tym samym zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wyliczonego na podstawie określonych w ofercie cen jednostkowych i faktycznej liczby osób biorących udział w warsztatach) w przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego, poza kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy (choroba uczestnika warsztatów, wypadek, siła wyższa itp.). c) Zakwaterowanie w pokojach według struktury: jeden pokój jednoosobowy, dwa pokoje dwuosobowe, pozostałe pokoje jednoosobowe, dwuosobowe lub trzyosobowe (wszystkie pokoje z łazienkami). d) Wykonawca musi dysponować hotelem w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (j. t. Dz. U. z 2014 r., poz. 196 ze zm.) spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski, wobec którego wydano decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju hotel oraz nadaniu kategorii zgodnie z ww. ustawą, przy czym kategoria oznaczona w gwiazdkach jest nie niższa niż 3 gwiazdki. e) Obiekt, w którym mają być zorganizowane warsztaty, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników warsztatów budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście / wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku ). f) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. g) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa musi być położony w cichym, spokojnym otoczeniu, pośród zieleni. Zamawiający nie dopuszcza, aby hotel położony był w bliskim sąsiedztwie z centrum handlowym, ruchliwą trasą lub stacją benzynową. h) Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Wymagania szczegółowe Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: a) Zakwaterować w jednym hotelu 20 wskazanych uczestników warsztatów oraz dodatkowo 5 osób bez dodatkowej opłaty - łącznie maksymalnie 25 osób. Cena winna obejmować: - opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy); - stanowisko parkingowe dla autobusu w pobliżu miejsca noclegu; - dostęp w dniach pobytu grupy do sali do zajęć (4 godzinny dziennie w ciągu w godzinach popołudniowych i wieczornych) dla całej grupy, z dostępem do Internetu, wyposażonej w stoły i krzesła; - zorganizowanie wycieczki szlakiem ginących zawodów dla grupy (w tym minimum: Muzeum Zabawek Kudowa Zdrój; Skansen Ginących Zawodów w Czermnej; Muzeum Kultury Ludowej Pogórza Sudeckiego w Pstrążnej; Muzeum Papiernictwa Duszniki Zdrój; Kaplica Czaszek w Czermnej.). W ramach wycieczki Wykonawca zobowiązany będzie do opłacenia biletów wstępu dla grupy. Transport w trakcie wycieczki zapewnia Zamawiający. b) Zapewnić w dniach pobytu dla grupy pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja);.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UpHotel s. c., ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21466,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.