eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Dostawa znaków drogowych



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Ożarów Mazowiecki: Dostawa znaków drogowych
Numer ogłoszenia: 116532 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim, ul. Poznańska 300, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7221380, fax 022 7221380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zdp.pwz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą na miejsce( tj. siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Poznańskiej 300) znaków drogowych i słupków na które składają się : 1. Znaki drogowe ostrzegawcze A 2. Znaki drogowe zakazu B 3. Znaki drogowe i nakazu C 4 Znaki drogowe informacyjne D, 5 Znaki: drogowskazy, tablice kierunkowe, miejscowości E, uzupełniające F i T 1. Znaki drogowe muszą być wykonane wc technologii obróbki plastycznej metali z blachy ogniowo ocynkowanej o grubości min 1,25 mm z powłoką cynku 275 g/ m2 wg. PN-EN /10142. Krawędzie tarczy usztywnione na całym obwodzie poprzez podwójne gięcie bez nacięć, przewężeń włącznie z narożnikami. Szerokość zagiętej drugiej krawędzi ma być nie mniejsza niż 20 mm. 2. Dostarczone znaki muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów zawartych w Załączniku do Dz. U. nru 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. tj. do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. 3. Do mocowania tablic i znaków musza być uchwyty uniwersalne ocynkowane. Znaki muszą być mocowane systemem za krawędzie. Nie dopuszcza się dostawy znaków z systemem mocowania za profile montażowe. W cenę znaków należy wliczyć uchwyty mocujące znak, tablicę do słupka. 4. Wszystkie lica znaków powinny być w grupie wielkości znaków średnich S lub wg. zamówienia. 5. Na lico znaków drogowych należy stosować folię odblaskową typ I lub inną według potrzeb. 6. Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych znaków drogowych wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Słupki z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 60 mm o długości wg potrzeb liczone w mb. 8. Wielkość i zakres dostawy określona zostanie każdorazowo faxem i potwierdzona listownie. 9. Czas dostawy - 14 dni od otrzymania zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kupna znaków drogowych nie umieszczonych w powyższej tabeli 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie zadania. 12. Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na dostarczony towar.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, spełniają wymagania określone Ustawą - Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Opis spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożónych przez wykonawców dokumentói będzie podlegał zasadzie spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 3.parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług dotyczących sprzedaży znaków drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, oferta bez referencji zostanie odrzucona) - załącznik nr 4, 6.Jako dodatkowy dokument (nie stanowiący części oferty) wykonawca załączy cennik znaków drogowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.pwz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Poznańska 300 05-850Ożarów Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Poznańska 300 05 - 850 Ożarów Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.