eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agencją Wydawniczo -Reklamową WPROST (znak sprawyBZ/SZP-2/13)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Warszawa: Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agencją Wydawniczo -Reklamową WPROST (znak sprawy: BZ/SZP-2/13)
Numer ogłoszenia: 116484 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957 , strona internetowa www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agencją Wydawniczo -Reklamową WPROST (znak sprawy: BZ/SZP-2/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania reklam Polskiego Radia na stronach tygodnika Wprost oraz na portalu wprost.pl w ramach limitu wartości świadczeń określonego w umowie, pod warunkiem, że wybrana powierzchnia nie będzie wcześniej zarezerwowana na potrzeby innej kampanii finansowanej w sposób gotówkowy. Szczegółowe warunki wielkości i terminu publikacji będą każdorazowo ustalane przez obie strony umowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2014 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej Pzp, Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Odnosząc brzmienie ww. zapisu do niniejszego postępowania należy wskazać, że dotyczy ono wymiany usług reklamowych w roku 2013 pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Agencją Wydawniczo Reklamową Wprost. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych polegać będzie na tym, iż na łamach tygodnika Wprost i portalu wprost.pl zamieszczane będą reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio oraz poszczególne Programy, zaś na antenach Polskiego Radia spoty reklamujące Wprost. Wybór Wykonawcy Agencji Wydawniczo Reklamowej Wprost do zrealizowania ww. przedmiotu wynika z faktu, iż analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów i Programów Polskiego Radia oraz zakres zainteresowań czytelników tygodnika Wprost i portalu wprost.pl i słuchaczy Polskiego Radia poprzez charakter poruszanej w nich tematyki pokazuje dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami tygodnika Wprost i portalu wprost.pl a słuchaczami Polskiego Radia. Tygodnik Wprost czyta 10,1 proc. Polaków i 7,3 proc. Polek. Co czwarty czytelnik (24 proc.) to mieszkaniec dużego, ponad półmilionowego miasta; połowa z nich (49,7 proc.) ma wyższe wykształcenie; co piąty (21 proc.) to dyrektor lub właściciel prywatnej firmy. Prawie dwie trzecie czytelników ma mniej niż 45 lat. Typowy czytelnik tygodnika Wprost jest więc osobą wykształconą i co najmniej średniozamożną, mieszka w mieście, osiągnął sukces zawodowy, posiada wszechstronne zainteresowania i jest zadowolony ze swojej sytuacji materialnej. Wskazać również należy, iż Agencja Wydawniczo Reklamowa Wprost jest właścicielem tygodnika Wprost i portalu wprost.pl i objęta jest ochroną prawno autorską tj. przysługuje jej prawo ochrony własności przemysłowej ex lege. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) ustawy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa: podział na części nie dotyczy niniejszego postępowania

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Agencja Wydawniczo Reklamowa WPROST Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 39 A, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.