eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowa › Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 100514D do m. Kurów Mały wraz z remontem zapory i przepustu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Jerzmanowa: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 100514D do m. Kurów Mały wraz z remontem zapory i przepustu
Numer ogłoszenia: 116294 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowa , ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8382046, faks 076 8312119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 100514D do m. Kurów Mały wraz z remontem zapory i przepustu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 100514D do m. Kurów Mały wraz z remontem zapory i przepustu. Zadanie obejmuje: 1.1 przebudowę jezdni w zakresie remontu nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie i nakładkę na istniejącej jezdni oraz poszerzenia jezdni od średniej szerokości 4,0m do szerokości 5,0m na odcinku prostym oraz większej na łukach poziomych - odcinek km 0+000 do km 0+750 wraz z przebudową poboczy o szerokości 0,80m; 1.2 remont jezdni w zakresie nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie i nakładkę na istniejącej jezdni - odcinek km 0+750 do km 0+840 wraz z przebudową poboczy do szerokości 0,80m; 1.3 aktualizację organizacji ruchu drogowego docelowego; 1.4 odnowienie odwodnienia drogi (ścieki powierzchniowe, rowy - oczyszczenie, odmulenie); 1.5 przebudowę istniejących zjazdów na drogi boczne i posesje w obrębie pasa drogowego, 1.6 remont przepustu drogowego wraz z towarzyszącą studzienką upustowo-przelewową i zamknięciem szandorowym z desek (pełniącą funkcję zapory), zlokalizowanego pomiędzy dwoma stawami pod drogą gminną. Remont obejmować będzie przebudowę części wlotowej przepustu w postaci ściany czołowej i studzienki upustowo-przelewowej, wymianę początkowego odcinka części przelotowej przepustu, uszczelnienie przecieków w obrębie części rurowej i odtworzenie części drogowej w obrębie przepustu. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: 2.1 Przebudowa odcinka drogi gminnej zgodnie z opracowaną przez Zakład Budownictwa i Usług Inwestycyjnych FORMAT, 59-300 Lubin, ul. Wiśniowa 55 dokumentacją projektową obejmującą: projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, branża drogowa, branża teletechniczna), projekt wykonawczy - branża drogowa, projekt wykonawczy - branż teletechniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branża drogowa, branża teletechniczna), projekt organizacji ruchu tymczasowego i docelowego, opinia geotechniczna, informacja BIOZ i przedmiary robót; 2.2 Remont zapory i przepustu zgodnie z opracowaną przez Biuro Projektowe asx-bud Sławomir Żołyński, Plac Micmiewicza 1, 47-420 Kuźnia Raciborska dokumentacją projektową obejmującą: projekt budowlany, projekt wykonawczy, operat wodnoprawny, szczegółowa specyfikacja techniczna i przedmiar robót. 2.3 Wszystkie dokumenty stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zakres prac: 3.1 Przed rozpoczęciem robót należy wykonać wycinkę kolidujących drzew i zabezpieczyć drzewa nie przewidziane do usunięcia oraz wykonać przebudowę linii teletechnicznej. Technologia wykonywanych robót drogowych polegać będzie na korytowaniu pod nową konstrukcję nawierzchni na poszerzeniach, wykonaniu remontu jezdni i wzmocnienia nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie i nakładkę na istniejącej jezdni oraz wykonanie poszerzenia jezdni poprzez cięcie istniejących nawierzchni w celu wyrównywania krawędzi jezdni, a następnie na wykonaniu konstrukcji nawierzchni na poszerzeniu oraz wzmocnieniu pobocza. Następnie należy wykonać projektowanie ścieki odwodnieniowe oraz oczyszczenie skarp i rowów przydrożnych. Po zakończeniu robót ziemnych i nawierzchniowych oraz odwodnieniowych należy wykonać organizację ruchu drogowego docelowego wraz z barierami ochronnymi. 3.2 Konstrukcje komunikacji: Zadanie polega na przebudowie nawierzchni polegającej na poszerzeniu do szer. 5,00 m i wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni. Grupa nośności podłoża na podstawie badań geologicznych - G-1-G-2 tj. grunty niewysadzinowe i wątpliwe w średnich warunkach wodnych. Konstrukcja jezdni jak dla ruchu KR2. 3.2.1 Konstrukcja nakładki na jezdni istniejącej: - frezowanie średnio gr. 4 cm; - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 5 cm; - warstwa wiążąca z asfaltobetonu średnia gr. 7 cm; - geowłóknina typu PGM14 (szer. 1,5 m - na połączeniu poszerzenia z istn. konstrukcją); - istniejąca nawierzchnia; Konstrukcja nakładki na jezdni istniejącej: - frezowanie średnio gr. 4 cm; - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 5 cm; - warstwa wiążąca z asfaltobetonu średnia gr. 7 cm; - istniejąca nawierzchnia; 3.2.2 Konstrukcja jezdni na poszerzeniach (podłoże typu G-1/2): - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 5 cm; - warstwa wiążąca z asfaltobetonu średnia gr. 7 cm; - geowłóknina typu PGM14 (szer. 1,5 m - na połączeniu poszerzenia z istn. konstrukcją); - podbudowa z kruszywa łam. stabilizowanego mech. 0/31,5 gr. 20 cm; - stabilizacja gruntu cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm. 3.2.3 Konstrukcja pobocza: - frezowina gr. 10 cm; - miał kamienny stabilizowany mechanicznie gr. 10 cm; 3.2.4 Ściek z kostki kamiennej: - kostka granitowa kamienna 9/11 - 5 szt. szer. 50 cm; - miał kamienny stabilizowany mechanicznie gr. 2-6 cm; - ława betonowa C12/15 gr. 15 cm, szer. 60 cm; 3.2.5 Konstrukcja zjazdów: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 5 cm; - warstwa wiążąca z asfaltobetonu gr. 7 cm; - podbudowa z kruszywa łam. stabilizowanego mech. 0/31,5 gr. 20 cm; - stabilizacja gruntu cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 15 cm; 3.3 Droga: Zastosowane spadki podłużne dowiązują się do istniejącego terenu oraz rzędnych wysokościowych obiektów typu przepusty i mieszczą się pomiędzy 0,3%, a 9,67%. Projektowane spadki poprzeczne jednostronne jezdni 2% na odcinku prostym oraz do 2% do 7% na łukach poziomych, dostosowanie do promieni łuku i prędkości projektowej drogi. W rejonie skrzyżowań spadki poprzeczne dostosowują się do nawierzchni dróg nadrzędnych. Skarpy o spadku 1:1,5. Rowy o nachyleniu skarp 1:1,5. 3.4 Organizacja ruchu drogowego: Organizacja ruchu docelowego bez zmian. Organizacja ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót w obrębie pasa dróg istniejących. Przewiduje się wykonanie remontu nawierzchni bez wstrzymywania ruchu na drodze, poprzez zastosowanie metody połówkowej. 3.5 Część odwodnieniowa: Odwodnienie jezdni zapewniono poprzez spadki podłużne i poprzeczne sprowadzające wody opadowe do rowów przydrożnych jak i na poboczu skarpy drogowe tereny zielone. Nachylenie skarpy pogłębianego rowu 1:1,5. Na odcinkach drogi prowadzonych częściowo w wykopie projektuje się ścieki powierzchniowe z 5 rzędów kostki granitowej 9/11 na ławie bet. gr. 15 cm w poboczu, zabezpieczające jezdnie przed napływem wód opadowych ze skarp. Przewiduje się oczyścić rowy z namułu oraz częściowo wyprofilować dno. 3.6 Część teletechniczna: Zakłada się następujący sposób przebudowy istn. linii kablowej: - wykorzystanie istniejącej infrastruktury teletechnicznej; - demontaż słupów telefonicznych wraz z odłączeniem podwieszonych kabli; - montaż słupów telefonicznych wraz z podłączeniem podwieszonych kabli; - budowa rury osłonowej PS110; - przebudowa kabla światłowodowego. 3.7 Bilans drogi: - całkowita powierzchnia projektowanej jezdni 4874,30 m2 w tym - pow. poszerzenia jezdni 2029,80 m2 - pow. jezdni - nakładka po śladzie istniejącej jezdni 2844,50 m2 - pow. poboczy 1009,20 m2 - ścieki z 5 rzędów kostki 9/11 338,90 mb - bariery SP - 06 106,20 mb - barieroporęcz typu mostowego MS-05c 5,70 mb - pow. frezowania 2844,50 m2 - zjazdy 33,70 m2 3.8 Parametry techniczno - użytkowe przepustu: 3.8.1 w zakresie geometrii obiektu: - część przelotowa - przekrój kołowy o średnicy wewnętrznej fi 1,00m wykonany z karbowanej polietylenowej rury o dł. całkowitej 10,0m. - studzienka upustowo - przelewowa o przekroju prostokątnym w świetle 1,09 x 0,97m z szerokością wlotu do studzienki ponad zamknięciem szandorowym z desek wynoszącym 1,00m; - długość całkowita obiektu - 11,10m; - kąt skrzyżowania osi przepustu z osią drogi - 900; 3.8.2 w zakresie geometrii ulicy: - szerokość jezdni nad przepustem - 5,00m; - brak chodników dla pieszych; - spadek podłużny ulicy ~ 1,0% w kierunku Kurowa Małego wynikający z łuku pionowego o projektowanym promieniu R=3525,83m; - pochylenie poprzeczne drogi - jednostronne 2,0%; - rzędna nawierzchni w osi drogi nad przepustem - 159,68 mnpm; 3.8.3 w zakresie przekraczanego cieku wodnego: - spadek podłużny dna - 2,0%; - rzędna góry szandoru przelewowego - 158,97 mnpm; - rzędna dna studzienki upustowo - przelewowej i wlotu - 157 mnpm; - rzędna wylotu - 156,80 mnpm. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w/w dokumentacje projektowe stanowiące załączniki do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert tj. do 22.04.2014r. godz. 8:30 wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na konto Urzędu Gminy Jerzmanowa : Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006. 4. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia do 22.04.2014r. do godz. 8:30. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela) kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia do 22.04.2014r. do godz. 8:30 do pokoju nr 3 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, a także w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Uwaga! Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych i powierzchni nie mniejszej niż 2.500m2 o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie wypełnionego - Załącznika nr 4 do SIWZ oraz przedłożenie kopii dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 4. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, a w odniesieniu do obywateli państw członkowskich UE, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, uprawnienia odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane oraz odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie wypełnionych załączników - Załącznika nr 5 do SIWZ oraz Załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. 4. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (osoby zdolne do wykonywania zamówienia) (jeżeli dotyczy). 5. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (niezbędna wiedza i doświadczenie) (jeżeli dotyczy). 6. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - Załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 7. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. Suma wartości kosztorysów winna stanowić cenę brutto za wykonanie zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej. 8. Kopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 3.1. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić o czas opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania Terenu Budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej Dokumentacji Projektowej, d) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową, e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w Umowie. 3.2. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) siły wyższej, klęski żywiołowej e) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na Terenie Budowy, f) niewypałów i niewybuchów, g) wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w SIWZ, h) odmiennych od przyjętych w Dokumentacji Projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.), i) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych. 3.3. Zmiana terminu wykonania tj. rozpoczęcia i zakończenia Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3.4. Zmiana terminu wykonania, wartości Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczności wykonania ewentualnych robót zamiennych, zamówień dodatkowych, uzupełniających. 3.5. Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji Projektowej. 3.6. Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. 3.7. Jeżeli powstanie konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej w szczególności: a) w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, b) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania Dokumentacji Projektowej, c) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 3.8. Zaistnieje zmiana stawki podatku VAT, która będzie powodować zmianę kosztów wykonania po stronie Wykonawcy. 3.9. Zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy. 3.10 Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania 4. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jerzmanowa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, sekretariat, pokój nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.