eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim- budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Starogard Gdański: Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim- budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap II
Numer ogłoszenia: 116248 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim- budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim - budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap II obejmujący budowę ulicy Przanowskiego oraz Brejskiego. Zakres robót: 1.roboty rozbiórkowe 2.roboty ziemne - 1710,00 m3, 3.podbudowy betonowe grubości 16 cm pod jezdnie bitumiczne - 2484,5 m2, 4.podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm pod jezdnie z kostki - 1104,50 m2, 5. podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm pod chodniki i wjazdy - 2546,50 m2, 6.nawierzchnie bitumiczne - warstwa wiążąca oraz ścieralna - 2382,00 m2, 7.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (jezdnie) - 1207,00 m2, 8.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm (chodniki) - 1791,50 m2, 9.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (wjazdy) - 739,00 m2, 10.wykonanie odwodnienia: studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 17 szt., studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 29 szt. Kanały z rur PVC o śr. 500 mm - 259,00 kanały z rur PVC o śr. 315 mm - 148,00 m kanały z rur PVC o śr. 400 mm - 88,00 m kanały z rur PVC o śr. 200 mm -154,00 m 11. roboty wykończeniowe : oznakowanie, humusowanie i obsianie skarp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) wykonali w okresie minionych 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 robotę branży drogowej o wartości nie niższej niż 500tys. zł (brutto) Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: spełnia-nie spełnia na podst. złożonego przez wykonawcę wykazu robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców, 3) dysponują co najmniej 1 osobą o specjalności : posiadającą uprawnienia do kierowania robotami branży drogowej. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku: spełnia-nie spełnia na podst.: - złożonego przez wykonawcę wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokument wymieniony w pkt 1-4 należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 5 należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1-4 składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 5 składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. 6) wykazu robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem om przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych, w niniejszym punkcie, oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła -za zgodność z oryginałem- lub inna równoważna, a także podpis osoby lub osób wykonawcy uprawnionych do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Starogard Gdański - pok. nr 01, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.