eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › ZP-341-1-11-09 Dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Widok w Karczewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Karczew: ZP-341-1-11-09 Dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Widok w Karczewie.
Numer ogłoszenia: 116205 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-11-09 Dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Widok w Karczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Widok w Karczewie dla placówek: Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury w Karczewie oraz Miejsko Gminnej Biblioteki Publicznej w Karczewie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewidział cztery niżej wymienione części zamówienia: Lp Spis część nr I - MEBLE BIUROWE ilość szt 1. Regały drewniane / drewnopodobne narożne 2 2. Stoliki pod komputery 10 3. Stoliki biurowe 3 4. Regał na czasopisma 1 5. Stół konferencyjny owalny rozkładany 2 6. Szafka na rysunki formatu A1 2 moduły 2 7. Szafka na rysunki formatu A1 5 modułów 4 8a Lady biblioteczne - 2 moduły proste 2 8b Lady biblioteczne - 2 moduły proste 1 8c Lady biblioteczne - 2 moduły gięte 2 8d Lady biblioteczne - 2 moduły gięte 3 9. Kontenerek na kółkach 1 10. Kontenerek dostawka do biurka 1 11. Kontener dostawka do biurka 2 12. Szafa z 3 drzwiami żaluzjowymi 1 13. Szafa z 4 drzwiami żaluzjowymi 1 14. Biurko lewe z wcięciem 1 15. Regał niski 1 16. Regał narożny niski 1 17. Szafa zamykana na klucz 2 Lp Spis część nr II - MEBLE GABINETOWE Ilość szt 1.Biurko 2 2.Dostawka do biurka 2 3.Szafa biurowa z półkami 2 4.Komoda z blatem szklanym 1 5.Szafka zamykana na klucz 2 6.Szafa ubraniowa 1 7.Szafka zamykana na klucz 1 8.Okrągły stolik 4 Lp Spis część nr III - KRZESŁA ilość szt 1.Krzesło obrotowe biurowe na kółkach 8 2.Ergonomiczne krzesła z podłokietnikami 6 3.Krzesła z tapicerowanym siedziskiem i oparciem 20 4.Krzesła świetlicowe 50 5.Krzesła konferencyjne 100 Lp Spis część nr IV - MEBLE METALOWE ilość szt 1.Regały metalowe jednostronne 22 2.Regały metalowe dwustronne 15 3.Dodatkowe półki do regałów z opisu 1., 2. 52 4.Szafa na akcesoria do sprzątania 2 5.Ogniotrwały sejf na nośniki danych 2 Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 niniejszej SIWZ, dowód wniesienia wadium, obliczenie ceny ofertowej - sporządzone na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr: 11, 12, 13, 14 do SIWZ - dotyczy części I, II, III, IV zamówienia (odpowiednio), certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności z normami UE, potwierdzające dopuszczenie oferowanych elementów wyposażenia do stosowania w pomieszczeniach biurowych - dotyczy części I, II, III, IV zamówienia (odpowiednio), rysunki, zdjęcia lub wizualizacje oferowanych elementów wyposażenia - dotyczy części I, II, III, IV zamówienia (odpowiednio), w przypadku składania przez Wykonawcę oferty częściowej (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia) oświadczenia lub dokumenty określone w pkt 5 SIWZ Wykonawca może złożyć w jednym egzemplarzu (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - dla Części I - 500 PLN - dla Części II - 200 PLN - dla Części III - 500 PLN - dla Części IV - 800 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedno (1) zamówienie polegające na dostawie mebli o wartości zamówienia nie mniejszej niż 8.500 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych) brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.4. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością. Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 4 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawa została wykonana z należytą starannością. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 2.1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1.3., składają dokument zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., winny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 15 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.