Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-08
Grudziądz: Dostawa art. spożywczych-wędliny, mięsa i podroby Nr sprawy D-Kw-220-01-2013
Numer ogłoszenia: 11616 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 , ul. Sikorskiego 13/17, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6421460 w. 280, faks 056 6421398.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa art. spożywczych-wędliny, mięsa i podroby Nr sprawy D-Kw-220-01-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem udzielanego zamówienia publicznego jest dostawa, artykułów spożywczych -wędliny, mięsa i podroby w asortymencie wymienionym poniżej: Część 1: Lp. Nazwa produktu Kod CPV Ilość w kg 1 Głowizna 15131120-2 540,00 2 Kaszanka 15131134-3 820,00 3 Kaszanka cienka 15131134-3 430,00 4 Kiełbasa biała parzona 15131120-2 240,00 5 Kiełbasa drobiowa parzona 15131135-0 190,00 6 Kiełbasa drobiowa szynkowa 15131135-0 300,00 7 Kiełbasa drobiowa zwyczajna 15131135-0 1 420,00 8 Kiełbasa jałowcowa 15131120-2 30,00 9 Kiełbasa jarmarczna 15131120-2 2 070,00 10 Kiełbasa krakowska parzona 15131120-2 90,00 11 Kiełbasa łososiowa 15131120-2 770,00 12 Kiełbasa metka 15131120-2 620,00 13 Kiełbasa mortadela 15131120-2 1 010,00 14 Kiełbasa mortadela z papryką 15131120-2 490,00 15 Kiełbasa parówkowa 15131120-2 630,00 16 Kiełbasa piwna 15131120-2 600,00 17 Kiełbasa podwawelska 15131120-2 490,00 18 Kiełbasa serdelowa 15131120-2 1 190,00 19 Kiełbasa szynkowa 15131120-2 500,00 20 Kiełbasa śląska 15131120-2 270,00 21 Kiełbasa toruńska 15131120-2 640,00 22 Kiełbasa wiejska 15131120-2 1 260,00 23 Kiełbasa zwyczajna 15131120-2 1 900,00 24 Kiełbasa żywiecka 15131120-2 390,00 25 Mielonka prasowana 15131120-2 1 760,00 26 Parówki cielęce 15131120-2 290,00 27 Parówki cienkie 15131120-2 600,00 28 Pasztet zapiekany 15131310-1 320,00 29 Pasztetowa 15131310-1 10,00 30 Pasztetowa podwędzana 15131310-1 770,00 31 Polędwica drobiowa 15131135-0 300,00 32 Salceson biały 15131134-3 440,00 33 Salceson czarny 15131134-3 390,00 34 Smalec z przyprawami 15412100-0 390,00 Do stosowania powyższego opisu przedmiotu zamówienia są niezbędne podane niżej dokumenty powołane. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie powołanego dokumentu (łącznie ze zmianami). 1. PN-A-82062 Przetwory mięsne - Wędliny - Badania organoleptyczne i fizyczne 2. PN-ISO 1444 Mięso i przetwory mięsne - Oznaczanie zawartości tłuszczu wolnego 3. PN-A-82112 Mięso i przetwory mięsne - Oznaczanie zawartości soli kuchennej 4. Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073-2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych z późniejszymi zmianami 5. Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881-2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych z późniejszymi zmianami 6. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz.U. 2010 nr 232 poz. 1525) Część 2: Lp. Nazwa produktu Kod CPV Ilość w kg 1 Boczek świeży bez-żeberek 15113000-3 150,00 2 Boczek wędzony bez-żeberek 15131200-7 470,00 3 Boczek wędzony mielony 15131200-7 410,00 4 Karkówka b-k 15113000-3 310,00 5 Mięso gulaszowe wieprzowe 15113000-3 710,00 6 Mięso gulaszowe wołowe 15111100-0 20,00 7 Mięso mielone nie przyprawiane 15113000-3 3 420,00 8 Mięso wołowe b-k 15111100-0 10,00 9 Podgardle wędzone 15131120-2 1 350,00 10 Schab b-k 15113000-3 110,00 11 Szynka b-k 15113000-3 180,00 12 Wątroba wieprzowa 15114000-0 470,00 13 Żołądki wieprzowe gotowane 15114000-0 1 640,00 Do stosowania powyższego opisu przedmiotu zamówienia są niezbędne podane niżej dokumenty powołane. Stosuje się ostatnie aktualne wydanie powołanego dokumentu (łącznie ze zmianami). 1. PN-A-82000 Mięso i podroby zwierząt rzeźnych - Wspólne wymagania i badania 2. Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073-2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych z późniejszymi zmianami, 3. Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 1881-2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych z późniejszymi zmianami Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw w czasie obowiązywania umowy (wzór załącznik 5) na podstawie zamówienia telefonicznego zrealizowanego na jeden dzień roboczy przed planowaną dostawą. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ i projekcie umowy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy, do trzech razy w tygodniu (poniedziałki, wtorki i czwartki) z wyłączeniem dni świątecznych w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie z dnia 27.09.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w ilościach zgodnych z zamówieniem telefonicznym lub faksem złożonym dzień przed terminem dostawy. Dostawy realizowane będą w godz. 7:30 - 11:30, pojazdem o wysokości do 3,50 m. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.11.00.00 - Mięso .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w siwz rozdział VI pkt. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w siwz rozdział VI pkt. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w siwz rozdział VI pkt. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w siwz rozdział VI pkt. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena warunków zostanie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o którym mowa w siwz rozdział VI pkt. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana niniejszej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art 144 ustawy Pzp. Zmiany w niniejszej umowie mogą zostać wprowadzone w zakresie: nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie o kwotę nie większą niż wynikająca ze sumy wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych podanego przez GUS w Monitorze Polskim w okresie trwania umowy, zmiany cen artykułów spożywczych wymienionych w umowie ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na artykuły, których dotyczy umowa, każdej zmiany która jest korzystna dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zp.sw.gov.pl/Strony/zamowienia.aspx?okreg=Okr%c4%99gowy+Inspektorat+S%c5%82u%c5%bcby+Wi%c
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2
ul. Sikorskiego 13/17
86-300 Grudziądz
Dz. Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 2 ul. Sikorskiego 13/17 86-300 Grudziądz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Olofa Palmego w Józefowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy wędlin i mięsa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 II
- Zakup wraz z dostawą mięsa wołowo-wieprzowego oraz produktów mlecznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 roku - z podziałem na 6 części
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.