eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Głogów: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 116154 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów , ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 836 55 55, faks 076 836 55 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakwaterowanie dzieci (80 osób w wieku 11-14 lat) podczas dwóch następujących po sobie 10-dniowych turnusów (40 osób w jednym turnusie) w miejscowości nadmorskiej w dniach między 11 lipca 2011 r. a 26 sierpnia 2011 r. w budynkach murowanych (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane) w pokojach maksymalnie 8-osobowych; dostępny w budynku węzeł sanitarny wyposażony w natryski i WC. Woda ciepła bez ograniczeń. Przez 10-dniowy turnus należy rozumieć: kolacja - dzień pierwszy, pobyt (9 noclegów, 9 dni z całodziennym wyżywieniem), śniadanie i prowiant na drogę - dzień ostatni. Obiekt kolonijny nie może być oddalony od morza o więcej niż 500 metrów. b) zapewnienie całodziennego wyżywienia (4 posiłki dziennie: śniadania, obiad, kolacja oraz drugie śniadanie lub podwieczorek). Dzienna stawka żywieniowa na 1 dziecko nie może być niższa niż 20,00 zł. c) Zapewnienie dostępu do obiektów sportowych, świetlic oraz innych obiektów kulturalno-sportowych znajdujących się na terenie ośrodka; d) zapewnienie całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej; e) zapewnienie odpowiedniego programu atrakcji, ze szczególnym uwzględnieniem programu z zakresu profilaktyki uzależnień; f) zapewnienie opieki wykwalifikowanej kadry oraz nadzoru ratownika nad dziećmi korzystającymi z kąpieli na strzeżonych kąpieliskach lub na basenie; g) zapewnienie uczestnikom kolonii oraz dwóm osobom wymienionym w punkcie 2 transportu w ciągu dnia z Głogowa do ośrodka kolonijnego i z powrotem autokarami z klimatyzacją; h) ubezpieczenie uczestników kolonii od następstw nieszczęśliwych wypadków NW - 5 000 zł na czas przejazdów i pobytu + posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę co najmniej 100 000 zł. 2. Wykonawca przez cały okres turnusu zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego zakwaterowania (pokój z łazienką) i całodziennego wyżywienia w zakresie opisanym w pkt. 1 a) dla dwóch osób sprawujących opiekę nad dziećmi ze strony Gminy Głogów. 3. Wykonawca zapewnia transport uczestników kolonii i osób sprawujących opiekę nad dziećmi na swój koszt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę jako miejsc zakwaterowania dzieci..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 26.05.2011r. do godz. 09:00. 3. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 1 500,00 zł, słownie: tysiąc pięćset złotych. 4. Wadium może być wniesione w formie przewidzianej w art.45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 44-8646-0008-0000-0000-6161-0004 Bank Spółdzielczy w Głogowie. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 26.05.2011r. do godz. 09:00. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów w pok. Nr 8, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku według kryterium spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi dot. organizowania kolonii letnich dla dzieci wraz z zapewnieniem transportu, opieki, noclegów, wyżywienia oraz programu atrakcji w zakresie podobnym do opisu przedmiotu zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy przedłożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunku według kryterium spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku według kryterium spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oświadczenie należy przedłożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku według kryterium spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunku według kryterium spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - sporządzony ściśle według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty określające posiadanie wymaganych prawem zezwoleń, takie jak: a) zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, b) zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku wydane przez właściwego kuratora oświaty - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 ze zmianami). Uwaga! - w przypadku obiektów sezonowych, dostosowanych do potrzeb organizacji kolonii, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że wymagane zaświadczenie przedłoży Zamawiającemu najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem turnusu. 3. Wykaz będących w dyspozycji wykonawcy budynków kolonijnych wraz z określeniem, czy są to budynki murowane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wykaz liczby pokoi, w których rozlokowani będą uczestnicy kolonii, ze wskazaniem ilu osobowe są to pokoje oraz czy są wyposażone w łazienki - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykaz obiektów sportowych, rekreacyjnych i kulturalno-sportowych dostępnych dla kolonistów - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - standard obiektu - 20
  • 3 - Atrakcyjność programu - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Urząd Gminy Głogów, ul. Słodowa 2b, 67-200 Głogów, sekretariat, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.