eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Budowa siedziby dla Archiwum Państwowego w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-10

Białystok: Budowa siedziby dla Archiwum Państwowego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 116066 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe w Białymstoku , ul. Rynek Kościuszki 4, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7435603, 85 6537761, faks 85 7435655.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.ap.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa siedziby dla Archiwum Państwowego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa siedziby dla Archiwum Państwowego w Białymstoku wraz z pierwszym wyposażeniem, towarzyszącą infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, przy ul. A. Mickiewicza. Zakres przedmiotu do wykonania przez Wykonawcę obejmuje w szczególności wykonanie zakresu opisanego w dokumentacji projektowej a w tym w projektach budowlanych, decyzji o pozwoleniu na budowę, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach, warunkach, uzgodnieniach, zgłoszeniach i innych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w SIWZ a także uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w imieniu Zamawiającego. Powierzchnia zabudowy: Pzab = 1378,19 m2 = 29,32% Pdz Powierzchnia całkowita: Pcałk = 3633,64 m2 Powierzchnia użytkowa: Puż = 3068,76 m2 Kubatura brutto: 15246,7 m3 Wymiary zewnętrzne budynku: szer. 36,60m, długość 46,70m..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr. 96, poz. 620, Nr ). 240, poz. 1603 i Nr 257, poz. 1726). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego w NBP O/O Białystok nr 66101010490012701391201000. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Z treści poręczenia lub gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację osoby, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (zostanie zaksięgowane). Kopię dowodu wpłaty wadium lub dokumentu wadialnego należy dołączyć do oferty. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z uregulowaniem wynikającym z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek składając oświadczenie wypełnione i podpisane o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejszą robotę budowlaną spełniająca warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna robotę budowlaną wykonaną w sposób należyty, wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną polegająca na wykonaniu jednego budynku o kubaturze brutto min. 15000 m3 tego budynku, o powierzchni użytkowej tego budynku min. 3000 m2, o całkowitej wartości wykonanych robót tego budynku co najmniej 17.000.000,00 PLN brutto (słownie: siedemnaście milionów złotych brutto). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek składając oświadczenie wypełnione i podpisane o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób - załącznik nr 6, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz osób i wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał co najmniej następujące osoby: a) Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie obowiązki kierownika budowy. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik budowy przy wykonaniu min jednego budynku o kubaturze brutto min. 15000 m3, o powierzchni użytkowej min. 3000 m2, o całkowitej wartości wykonanych robót budynku co najmniej 17.000.000,00 PLN brutto (słownie: siedemnaście milionów złotych brutto). - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. b) Kierownik robót w specjalności drogowej. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy przy co najmniej jednym zadaniu w branży (specjalność) drogowej, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. c) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy przy co najmniej jednym zadaniu w branży (specjalność) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. d) Kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy przy co najmniej jednym zadaniu w branży (specjalność) telekomunikacyjnej, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. e) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy przy co najmniej jednym zadaniu w branży (specjalność) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. - Zamawiający nie dopuszcza sprawowania przez jedną osobę więcej niż jednej z ww. funkcji technicznych. - Przez doświadczenie zawodowe w przypadku osób mających pełnić funkcje specjalistów, należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych wskazanych przez Zamawiającego do daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca do oferty załączy Informację Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie niższej niż 7.000.000,00 PLN (słownie: siedem milionów złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. b) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca do oferty załączy opłaconą Polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 17.000.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiany terminu i zakresu rzeczowego w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. ewentualne wykopaliska archeologiczne), 2. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego, 3. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zasadnej zmiany lub uzupełnienia dokumentacji projektowej niezawinionej przez Wykonawcę robót o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do zmiany, 4. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany technologii, jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, 5. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku uzgodnionego pomiędzy stronami zakresu wykonania robót zamiennych powodujących zwiększenie nakładu czasu wykonania umowy, 6. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień powstałych na wniosek Zamawiającego z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 7. zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. 8. zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku uzgodnionego pomiędzy stronami zakresu wykonania robót zamiennych, 9. zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują istotne opóźnienie, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, które nie wynikły z przyczyn będących po stronie Wykonawcy. 10. Zamiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym w przypadku uzasadnionej zmiany kolejności wykonywania robót, uzasadnionej zmiany technologii, jakości lub parametrów technicznych, wykonywania robót. 11. zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę osób i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 13. Zmiany terminu realizacji elementów przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. 14. Ograniczenie lub zwiększenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 15. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp, które powodują zmianę terminu wykonania umowy. 16. Zmiany korzystne dla Zamawiającego, co zostało wykazane i uzasadnione w formie pisemnej. 17. Uzasadnione zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego niezawinione przez strony. 18. W związku z zawarciem umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy Zamawiający zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieją istotne zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wówczas na wniosek Wykonawcy zawierający wyczerpujące uzasadnienie z potwierdzeniem właściwymi uprawdopodobnionymi dokumentami, Zamawiający wprowadzi zmiany do umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy - odpowiednie do zaistniałej zmiany. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w § 13 ust. 2 umowy strony mogą ustalić nowe terminy realizacji elementów umowy lub terminu zakończenia umowy z tym, że okres przesunięcia terminu zakończenia umowy lub wykonania elementów umowy będzie odpowiedni do okresu przerwy lub przestoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.ap.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W BIAŁYMSTOKU ul. Rynek Kościuszki 4, 15-426 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2016 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO w BIAŁYMSTOKU ul. Rynek Kościuszki 4, 15-426 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku z występowaniem przy realizacji robót budowlanych elementów stosunku pracy określonych w art. 22 § 1 Kodeksu pracy Zamawiający wymaga aby w okresie realizacji umowy Wykonawca (odpowiednio podwykonawca i dalszy podwykonawca) zatrudniał na pełen etat na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Pzp): 1) Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie obowiązki kierownika budowy; 2) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych; 3) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.