eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2878D w miejscowości Janczowice w km 16+755-17+050

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Dzierżoniów: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2878D w miejscowości Janczowice w km 16+755-17+050
Numer ogłoszenia: 116052 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie, ul. Garbarska 2, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8313129, fax 074 8320770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.sbs.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 2878D w miejscowości Janczowice w km 16+755-17+050.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy a)Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do gr. 4 cm b)Profilowanie nawierzchni masą mineralno asfaltową o średniej grubości 2 cm c) Ułożenie nawierzchni z masy mastyksowo -grysowej SMA o grubości 3 cm (warstwa ścieralna)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1000 zł słownie tysiąc złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu moga wziąść udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a)przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru zgłoszenialub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia a)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,a jeżeli okres okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum trzech robót drogowych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości , zakresu przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty , że roboty zostały wykonane należycie ( referencje). Wymagane jest wskazanie wykonania minimum 3 robót o podobnym zakresie i wartości jak przedmiot zamówienia b) -wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także konieczne dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienia , a także konieczne dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać roboty budowlane, posiadają jeżeli ustawy nakładają obowiązek posidania takich uprawnień . Wymagania dla Kierownika Robót -uprawnienia budowlane o specjalności drogowej o doświadczeniu na stanowisku w w ymaganej branży minimum 5 lat. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia a)przedłozą polisę lub inny dokument/aktualny na dzień składania ofert/potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oswiadczenie , że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust 1 Prawa zamówień Publicznych b) spełniją warunki określone w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także konieczne dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienia , a także konieczne dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać roboty budowlane, posiadają jeżeli ustawy nakładają obowiązek posidania takich uprawnień . Wymagania dla Kierownika Robót -uprawnienia budowlane o specjalności drogowej o doświadczeniu na stanowisku w w ymaganej branży minimum 5 lat. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót o podobnych do przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , zakresu przybliżonych dat odbioru oraz dołączyć dokumenty , że roboty zostały wykonane należycie ( referencje). Wymagane jest wskazanie wykonania minimum 3 robót o podobnym zakresie i wartości jak przedmiot zamówienia-polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, dowód wpłacenia (wniesienia) wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.sbs.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Dział Techniczny ul. Garbarska 2 58-200 Dzierżoniów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Garbarska 2 58-200 Dzierżoniów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia nie jest współfinansowany ze środków Uni Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.