eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca Wielka › Zakup wyposażania do sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Wręczyca Wielka: Zakup wyposażania do sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej
Numer ogłoszenia: 116002 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wręczyca Wielka , ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka, woj. śląskie, tel. 34 3170245, faks 34 3170215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażania do sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej. Krzesło do Sali wielofunkcyjnej czteronożne z poduszkami oparcia i siedziska - 280 szt. w tym 40 krzeseł z podłokietnikami: -wysokość całkowita 850 mm -wysokość siedziska 480 mm -szerokość siedziska 430 mm -szerokość całkowita 650 mm -głębokość siedziska 400 mm -wszystkie elementy stelaża wykonane, jako samodzielne odlewy ze stopu aluminium (AL.226, EN-AC 46 000) metodą odlewania wysokociśnieniowego zimno komorowego -powierzchnia aluminium polerowana -podstawa: stelaż 4-nożny z możliwością sztaplowania -nogi wykończone nakładanymi stopkami z tworzyw PU w kolorze czarnym, o wysokich parametrach odporności na uszkodzenie i zmianę wybarwienia -nogi w górnej części (pod siedziskiem) połączone elementem poziomym wykonanym z aluminium, dopasowanym swoim kształtem tak, aby zapewnić sztywność konstrukcji -siedzisko wraz z oparciem wykonane z wyprofilowanej sklejki bukowej -sklejka - warstwy łuszczki: min. 3 warstwy poprzeczne brzozowe, min. 5 warstw wzdłużnych bukowych -grubość łuszczki sklejki: min. 1,2 mm -materiał wierzchni odporny na zarysowanie w kolorze buk -grubość sklejki po sprasowaniu: min. 9mm +/- 0,5 mm -gęstość sklejki: min.800 kg/m3 -grubość laminatu: min. 0,5 mm -faktura laminatu: drobnoziarnista, antypoślizgowa -wąskie powierzchnie wykańczane poprzez olejowanie -oszlifowane krawędzie i kanty dodatkowo owoskowane -krawędź przednia siedziska powinna posiadać zaokrąglenie w celu zmniejszenia ucisku na mięsnie ud i zapobiegania drętwieniu kończyn dolnych podczas utrzymywania pochylonej do przodu pozycji ciała -na oparciu oraz siedzisku powinny być nakładane poduszki tapicerowane na stałe mocowane do sklejki -poduszki wykonane ze sklejki pokrytej pianką poliuretanową oraz tkaniną tłoczoną o wysokich parametrach użytkowych min. 100 000 cykli Martindalea, skład 100% POLYOLEFIN, o wysokich parametrach odporności na piling i światło, kolorystyka: brąz. Zamawiający gwarantuje sobie wybór odcienia koloru tapicerki. -krzesło musi posiadać możliwość sztaplowania pionowego bez ograniczeń ilościowych w celu ograniczenia powierzchni magazynowania oraz łączenia w rzędy za pomocą łączników oraz system dystansów międzyrzędowych -krzesła z podłokietnikami mają być przystosowane w (system) dystansu międzyrzędowego, na których to nogach zewnętrznych krzesła będzie on montowany. Podłokietnik wykonany zgodnie z wykończeniem pozostałych elementów nietapicerowanych. -krzesło musi posiadać atest badań wytrzymałościowych, ocenę ergonomiczną oraz atest z badań odporności na zapalenie, a także atesty trudnopalności tkaniny i odporności na ścieranie Wózek (w systemie) do przewozu i magazynowania min. 8 stołów - 5 szt. Wózek (w systemie) do sztaplowania i przewozu krzeseł - 2 szt. Stoły w ilości o wymiarach: -długość 1500 mm, -szerokość 750 mm, -wysokość 730 mm -wszystkie elementy stelaża, wykonane z stopu aluminium AL 226 (EN-AC 46 000) metodą odlewania wysokociśnieniowego zimnokomorowego -nogi zakończone ruchomymi, stożkowymi stopkami z tworzywa PU w kolorze czarnym, z możliwością poziomowania oraz dopasowania do nierówności podłoża -powierzchnia aluminium polerowana -płyta pokryta dwustronnie laminatem białym HPL o strukturze ziarnistej zgodnie z normą EN 438:2005 -grubość laminatu: min. 0,5 mm -faktura laminatu: drobnoziarnista, antypoślizgowa -kolorystyka laminatu: biały - RAL 9003 -wąskie powierzchnie wykańczane poprzez olejowanie -oszlifowane krawędzie i kanty dodatkowo owoskowane -grubość blatu min.22 mm -krawędzie blatu zaokrąglone -system nóg taki sam jak u krzeseł, z możliwością składania i zabezpieczeniem przed rozłożeniem, złożeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00 - Siedziska teatralne 39.15.10.00 - Meble różne 39.12.12.00 - Stoły .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 6.000 złotych słownie: sześć tysięcy złotych. 1.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wręczycy Wielkiej Nr rachunku : 64 8249 0001 2001 0000 0912 0015 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Ośrodka Kultury we Wręczycy Wielkiej. 2.Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a)nazwa i adres Zamawiającego; b)określenie przedmiotu zamówienia; c)nazwę i adres Wykonawcy. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą. 13.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b)jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, d)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali: co najmniej 1 dostawę, porównywalną z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za dostawę porównywalną z przedmiotem zamówienia uważa się dostawę do obiektów użyteczności publicznej krzeseł o podobnych parametrach w ilości, co najmniej 230 krzeseł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz OFERTA 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków niezbędnych przy ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy P.z.p.(jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie takie powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika) 3)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub stosowną umowę regulującą współpracę, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: -określenie celu gospodarczego -określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia -oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi, -zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 4)Kopia dowodu wniesienia wadium. 5)Harmonogram rzeczowo - finansowy dostawy. 6)Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom 7)Wykonawca przedstawi wraz z ofertą krzesło z opisem technicznym i następującymi atestami: - atesty na trudno-zapalność układu tapicerskiego norma EN1021-1-2 - atest wytrzymałościowy krzesła PN EN 15373 - atest na ścieralność oferowanej tkaniny min. 100 000 cykli Martindalea EN ISI 12947-2 8)Wykonawca załączy dokumentację fotograficzną wraz z opisem parametrów technicznych dla oferowanych stołów oraz wózków do sztaplowania i przewożenia stołów i krzeseł. Parametry techniczne stołów mają potwierdzać spełnienie wymagań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto wymagany jest atest na laminat HPL zgodnie z normą EN 438-2005 oraz atest badań wytrzymałościowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany treści umowy zostały zapisane w paragrafie 10 projektu umowy załączonego do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wreczyca-wielka.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wręczyca Wielka ul. Sienkiewicza 1 42-130 Wręczyca Wielka pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wręczyca Wielka ul. Sienkiewicza 1 42-130 Wręczyca Wielka pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.