eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Część A(1)Stylizacja paznokci z wizażem i makijażem. Część B(2)Profesjonalna obsługa sekretariatu z językiem angielskim. Część C(3)Profesjonalna obsługa recepcji z językiem angielskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Zakopane: Część A(1): Stylizacja paznokci z wizażem i makijażem. Część B(2): Profesjonalna obsługa sekretariatu z językiem angielskim. Część C(3): Profesjonalna obsługa recepcji z językiem angielskim.
Numer ogłoszenia: 115967 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, ul. ks. Józefa Stolarczyka 14, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 20 150 61, fax 0-18 20 154 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zakopane.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część A(1): Stylizacja paznokci z wizażem i makijażem. Część B(2): Profesjonalna obsługa sekretariatu z językiem angielskim. Część C(3): Profesjonalna obsługa recepcji z językiem angielskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.1 Szkolenie realizowane będzie w sposób następujący: a) Część A: Stylizacja paznokci z wizażem i makijażem, dla grupy 24 uczestników, w dwóch grupach 12-osobowych. Łączna, godzinowa ilość zajęć wyniesie 96, przy czym 1 godzina = 45 minut i zamknie się w 25 dniach roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania limitu zajęć dziennych, nie krótszego niż 5 i nie dłuższego niż 8 godzin lekcyjnych, tj. 45-minutowych odbywających się od poniedziałku do piątku między godzinami 8.00 a 18.00 podzielonych na zajęcia praktyczne i teoretyczne; b) Część B: Profesjonalna obsługa sekretariatu z językiem angielskim, dla 12 osób bezrobotnych oraz Część C: Profesjonalna obsługa recepcji z językiem angielskim, dla 12 osób bezrobotnych. Łączna ilość godzin dla każdego ze szkoleń wyniesie 120, przy czym 1 godzina = 45 minut i zamknie się w 28 dniach roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania limitu zajęć dziennych, nie krótszego niż 6 i nie dłuższego niż 8 godzin lekcyjnych, tj. 45-minutowych odbywających się od poniedziałku do piątku między godzinami 8.00 a 18.00 podzielonych na zajęcia praktyczne i teoretyczne. 1.3.2 Zakres szkolenia dla wszystkich trzech części różnił się będzie pod względem tematycznym i tak: a) dla części A, zawierał będzie następujące moduły tematyczne: - manicure-pedicure, - stylizacja i metody upiększania paznokci, metodami: akryl, żel, - podstawowe zagadnienia dermatologii, - wizaż i makijaż: dzienny, okazjonalny, dziecięcy, męski, - zasady wykonywania makijażu, itd. b) dla części B, zawierał będzie następujące moduły tematyczne: - kultura wykonywania zawodu, - psychologia, - organizacja pracy biurowej, - korespondencja, - marketing i zarządzanie czasem, - obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, - sylwetka recepcjonisty: wygląd, prezencja, porady wizażystki, - współpraca z szefem, - elementy kadr, - co najmniej 50 godz. j. angielskiego c) dla części C, zawierał będzie następujące moduły tematyczne: - znaczenie w obiekcie hotelarskim, - zadania pracowników, - sylwetka recepcjonisty: wygląd, prezencja, porady wizażystki, - zasady skutecznej komunikacji, - radzenie sobie w sytuacjach trudnych, - zasady savoir-vivre w recepcji, - dokumentacja recepcji, tradycyjna i komputerowa, - wyposażenie techniczne, - usługi dodatkowe, - zajęcia praktyczne w recepcjach hotelowych, - ok. 50 godz. języka angielskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia, 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 6. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 7. Decyzja w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego. 8. Wykaz wykonanych szkoleń z zakresu: Stylizacji paznokci z wizażem i makijażem i/lub Profesjonalnej obsługi sekretariatu z językiem angielskim i/lub Profesjonalnej obsługi recepcji z językiem angielskim, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z informacją o ilości przeszkolonych w tym zakresie osób. Należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych usług z należytą starannością. 9. Szczegółowy program szkolenia. 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności w zamówieniu. 11. Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w pkt. 3. 12.Propozycje zlecenia prac podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętym zamówieniem - 10
  • 3. liczba osób przeszkolonych z zakresu objętym zamówieniem - 5
  • 4. szkolenie praktyczne - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zakopane.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Księdza Józefa Stolarczyka 14.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Księdza Józefa Stolarczyka 14, dziennik podawczy (pokój nr 8).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kurs organizowany w ramach Projektu systemowego Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie tatrzańskim, realizowanegow ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stylizacja paznokci z wizażem i makijażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoleniem objęte zostaną 24 osoby bezrobotne. Szkolenie realizowane będzie w sposób następujący: Zajęcia będą się odbywać w dwóch grupach 12-osobowych. Łączna, godzinowa ilość zajęć wyniesie 96, przy czym 1 godzina = 45 minut i zamknie się w 25 dniach roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania limitu zajęć dziennych, nie krótszego niż 5 i nie dłuższego niż 8 godzin lekcyjnych, tj. 45-minutowych odbywających się od poniedziałku do piątku między godzinami 8.00 a 18.00 podzielonych na zajęcia praktyczne i teoretyczne;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu Stylizacji paznokci z wizażem i makijażem - 10
    • 3. Liczba osób przeszkolonych z zakresu Stylizacji paznokci z wizażem i makijażem - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalna obsługa sekretariatu z językiem angielskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoleniem objęte zostanie 12 osób bezrobotnych. Szkolenie realizowane będzie w sposób następujący: Łączna ilość godzin wyniesie 120, przy czym 1 godzina = 45 minut i zamknie się w 28 dniach roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania limitu zajęć dziennych, nie krótszego niż 6 i nie dłuższego niż 8 godzin lekcyjnych, tj. 45-minutowych odbywających się od poniedziałku do piątku między godzinami 8.00 a 18.00 podzielonych na zajęcia praktyczne i teoretyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu Profesjonalnej obsługi sekretariatu z językiem angielskim - 10
    • 3. Liczba osób przeszkolonych z zakresu Profesjonalnej obsługi sekretariatu z językiem angielskim - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalna obsługa recepcji z językiem angielskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoleniem objęte zostanie 12 osób bezrobotnych. Szkolenie realizowane będzie w sposób następujący: Łączna ilość godzin wyniesie 120, przy czym 1 godzina = 45 minut i zamknie się w 28 dniach roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania limitu zajęć dziennych, nie krótszego niż 6 i nie dłuższego niż 8 godzin lekcyjnych, tj. 45-minutowych odbywających się od poniedziałku do piątku między godzinami 8.00 a 18.00 podzielonych na zajęcia praktyczne i teoretyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu Profesjonalnej obsługi recepcji z językiem angielskim - 10
    • 3. Liczba osób przeszkolonych z zakresu Profesjonalnej obsługi recepcji z językiem angielskim - 5
    • 4. Szkolenie praktyczne - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.