eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie remontu dachu Miejskiego Przedszkola Nr 34 w Zielonej Górze, ul. Westerplatte 11A, 65-031 Zielona Góra



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Zielona Góra: Wykonanie remontu dachu Miejskiego Przedszkola Nr 34 w Zielonej Górze, ul. Westerplatte 11A, 65-031 Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 115765 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 34, ul. Boh. Westerplatte 11A, 65-031 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255346, fax 068 3255346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip34.omep.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu Miejskiego Przedszkola Nr 34 w Zielonej Górze, ul. Westerplatte 11A, 65-031 Zielona Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie nowej izolacji koryta odpływowego, wykonanie nowej izolacji pozostałej części dachu, wykonanie nowych podstaw dachowych pod kopułki - 50 szt. wykonanie nowych opierzeń ścianek attykowych, wykonanie nowych mocowań stalowych kopułek, remont kominów, remont i konserwacja stalowych obróbek kopuł oraz włazów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że : a) należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz uzyskali dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie co najmniej 1 zamówienia obejmującego swym zakresem roboty budowlane remontowe lub modernizacyjne o wartości nie mniejszej niż 130 tys. PLN netto. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone tj. którzy: posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz.2016 z późniejszymi zmianami) w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj .kierownikiem budowy, który: - posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, - jest aktualnie wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym: co najmniej 1 zamówienie obejmujące swym zakresem roboty budowlane remontowe lub modernizacyjne o wartości nie mniejszej niż 130 tys. PLN netto, 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierować robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, których obowiązek posiadania nakładają przepisy ustawy tj. a) uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z póź.zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) aktualne na dzień składania oferty - zaświadczenie właściwe izby samorządu zawodowego, potwierdzające, że osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi są wpisane na listę członków izby. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip34.omep.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedszkole nr 34 ul. Westerplatte 11A 65-031 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedszkole nr 34 ul. Westerplatte 11A 65-031 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.