eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Libiąż: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 115757 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających na terenie gminy Libiąż w 2010 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część 1 Koszenie traw oraz pielęgnacja drzew w poboczach dróg gminnych 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 59 504 m2 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) -na pow. 37 752 m2 3) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew) w pasach drogowych dróg gminnych - 40 szt. drzew 4) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja) - 50 szt. Część 2 Utrzymanie gruntów gminnych 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 28 850 m2 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 11 030 m2 Część 3 Utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 29 184 m2 2) odmulanie rowów - a) 425 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 20 cm b) 125 m o głębokości do 1,0 m o szerokości dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 30 cm c) 100 m o głębokości do 1,0 m o szerokości dna rowu ok. 0,60 m na głębokość zamulenia 30 cm d) 150 m o głębokości powyżej 1,5 m o szerokości dna rowu ok. 1,60 m na głębokość zamulenia 20 cm Zakres i wykaz miejsc objętych zamówieniem został zawarty w przedmiarach usług stanowiących załączniki nr 4a; 4b i 4c do SIWZ odpowiednio dla właściwej części zamówienia. Podane wyżej ilości usług stanowią zestawienie planowanych prac i odpowiadają zakresowi usług przedstawionemu w przedmiarach - załączniki 6a, 6b i 6c do SIWZ. Planowane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków pogodowych wpływających na wzrost traw lub stopień zamulenia. W/w prace zlecane będą przez Zamawiającego wg faktycznych potrzeb. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie kosztorysami powykonawczymi na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIe dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowaniem następującym sprzętem, tj.: - kosiarki bębnowej minimum 1 sztuka. Warunek ten dotyczy części 1 i części 2 zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), według załącznika nr 3a, 3b, 3c do SIWZ odpowiednio dla części 1, 2 i 3.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Podane ilości usług stanowią zestawienie planowanych prac i odpowiadają zakresowi usług przedstawionemu w przedmiarach - załączniki 6a, 6b i 6c do SIWZ. Planowane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków pogodowych wpływających na wzrost traw lub stopień zamulenia. 2.Zmiana podwykonawcy w przypadku wskazania go w ofercie może nastąpić jeżeli będzie on wykonywał usługi w sposób wadliwy, niezgodny z przedmiotem zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zmiana podwykonawcy wiązać się będzie ze spełnieniem przez nowego podwykonawcę warunków w zakresie nie mniejszym niż spełniał dotychczasowy podwykonawca. 3.W okresie obowiązywania umowy ceny jednostkowe określone przez wykonawcę nie ulegną zmianie za wyjątkiem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), (która zostanie wprowadzona aneksem) co jednak nie wpłynie na podwyższenie wynagrodzenia łącznego, o którym mowa w ust 1 umowy. Zmianie ulegnie wówczas przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, w godzinach: poniedziałek 7:00 - 16:00; wtorek-czwartek 7:00 - 15:00, piątek: 7:00 - 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są: Radosław Warzecha - Kierownik Referatu ds. Gospodarki Komunalnej, Jacenty Buliński - Inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, tel. (032) 624 92 32; pok. Nr 2, tel. (032) 624 92 27; fax. (032) 624 92 90; (032) 624 92 92 w godzinach: poniedziałek 7:00 - 16:00; wtorek-czwartek: 7:00 - 15:00; piątek: 7:00 - 14:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw oraz pielęgnacja drzew w poboczach dróg gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 59 504 m2 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) -na pow. 37 752 m2 3) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew) w pasach drogowych dróg gminnych - 40 szt. drzew 4) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja) - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie gruntów gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia) - na pow. 28 850 m2 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 11 030 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację) - na pow. 29 184 m2 2) odmulanie rowów - a) 425 m o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 20 cm b) 125 m o głębokości do 1,0 m o szerokości dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 30 cm c) 100 m o głębokości do 1,0 m o szerokości dna rowu ok. 0,60 m na głębokość zamulenia 30 cm d) 150 m o głębokości powyżej 1,5 m o szerokości dna rowu ok. 1,60 m na głębokość zamulenia 20 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.