To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Kup: Świadczenie usług transportu sanitarnego
Numer ogłoszenia: 11572 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511322 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, faks 077 469 57 40 w. 348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu sanitarnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów oraz krwi, preparatów krwiopochodnych i materiałów biologicznych dla potrzeb SP Zespołu Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup. 2. Za miejsce rozpoczęcia transportu sanitarnego będzie uważana jedna z obu lokalizacji Zamawiającego, tj.: 2.1. SZPITAL w KUP - SP Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Ku, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup, 2.2. SZPITAL w POKOJU - ul. Namysłowska 22, 46-034 Pokój. 3. Przedmiot zamówienia składa się z 4 zadań częściowych (pakietów): 3.1. Pakiet nr 1 - transport sanitarny zespołem specjalistycznym, w skład którego wchodzą co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym: lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; 3.2. Pakiet nr 2 - - Transport sanitarny zespołem podstawowym, w skład którego wchodzą co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania czynności ratunkowych, w tym: pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; 3.3. Pakiet Nr 3 - Transport sanitarny pacjentów niewymagających opieki medycznej; 3.4. Pakiet Nr 4 - Transport krwi, preparatów krwiopochodnych i materiałów biologicznych. 4. Szczegółowy opis zasad realizacji usługi - niniejsze postępowanie obejmuje: 4.1. świadczenie usług transportu pacjentów do innych jednostek świadczących usługi zdrowotne w celu dalszego leczenia lub wykonania badania bądź konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego (pakiet 1, 2 i 3); 4.2. świadczenie usług transportu krwi, preparatów krwiopochodnych i materiałów biologicznych (pakiet 4). 4.3. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym (obie lokalizacje Zamawiającego). 4.4. Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów związanych z eksploatacją środków transportu sanitarnego ani żadnych kosztów związanych z wykorzystywaniem środków łączności służących do stałej komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 4.5. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania środków transportu sanitarnego w należytym stanie technicznym, czystości oraz do prowadzenia regularnej dezynfekcji ich wnętrza i wyposażenia. Czynności te muszą być odnotowywane w sposób umożliwiający ich weryfikację przez Zamawiającego. 4.6. Termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW ZESPOŁEM SPECJALISTYCZNYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOLSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
jakie przetargi wygrała firma
OPOLSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
- Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego, ul. Mickiewicza 2-4, 45-369 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156587,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148000,00
Oferta z najniższą ceną: 148000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 160000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW ZESPOŁEM PODSTAWOWYM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDYK Marcin Kwiatkowski, ul. Anny 4 m. 10, 49-120 Karczów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119773,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110600,00
Oferta z najniższą ceną: 110600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 700000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW NIEWYMAGAJĄCYCH OPIEKI MEDYCZNEJ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDYK Marcin Kwiatkowski, ul. Anny 4 m. 10, 49-120 Karczów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6533,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6240,00
Oferta z najniższą ceną: 6240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: TRANSPORT KRWI, PREPARATÓW KRWIOPOCHODNYCH I MATERIAŁÓW BIOLOGICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARAMEDYK Marcin Kwiatkowski, ul. Anny 4 m. 10, 49-120 Karczów, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32665,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29500,00
Oferta z najniższą ceną: 29500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej
- "15/24 - Świadczenie usługi transportu pacjentów na zabiegi hemodializy oraz na zabieg transplantacji nerki dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.