eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastarnia › Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i posegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Miasta Jastarnia oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Jastarnia



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Jastarnia: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i posegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Miasta Jastarnia oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Jastarnia
Numer ogłoszenia: 115680 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni , ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, woj. pomorskie, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, faks 58 6752176.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i posegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Miasta Jastarnia oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Jastarnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi Odbierania i zagospodarowania zmieszanych i posegregowanych odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Miasta Jastarnia oraz organizacja i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Jastarnia. Usługę odbierania i zagospodarowania odpadów należy prowadzić w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r., o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2012r. poz.391 z późn. zm.). Obowiązkiem odbierania odpadów komunalnych objęte są nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie odbierania i zagospodarowania zmieszanych i posegregowanych odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie organizacji i prowadzenia punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 35 000,00,zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odbioru, zbierania i transportu odpadów komunalnych. Zakres posiadanych uprawnień musi obejmować, co najmniej kategorie: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz grup odpadów segregowanych i gromadzonych selektywnie wyszczególnionych w par. 3 uchwały nr XXVI/183/2012 Rady Miasta Jastarnia z dnia 29 października 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Jastarnia (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego z 2012 r. poz. 4601). W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca w ofercie winien załączyć: - informację o numerze i dacie wydania decyzji Burmistrza Miasta Jastarnia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, decyzję Starosty Puckiego o udzieleniu zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydanej na podstawie przepisów ustawy o odpadach wraz załącznikiem określającym kategorie odpadów, których dotyczy zezwolenie, dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na podstawie przepisów ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym wraz załącznikiem określającym kategorie odpadów, których dotyczy zezwolenie, umowę na odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z sortowania z podmiotem prowadzącym Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazaną dla Regionu Północnego w uchwale Sejmiku Województwa Pomorskiego w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania odebranych odpadów o łącznej masie nie mniejszej niż 1 000 Mg rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien załączyć oświadczenie z wykazem usług z podaniem przedmiotu, zakresu, terminu realizacji i wartości usług zgodnie z załącznikiem nr 16 do oferty. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie posługuje się wiedzą i doświadczeniem Podwykonawcy do oferty należy załączyć oświadczenie Podwykonawcy o podjęciu współpracy w realizacji zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają/dysponują dwoma sprawnymi pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, dwoma sprawnymi pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, jednym sprawnym pojazdem bez funkcji kompaktującej przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Pojazdy winny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z roku 2013, poz. 122). W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien załączyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 18 do oferty oraz kopie dowodów rejestracyjnych. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie zamierza posługiwać się pojazdami niestanowiącymi jego własności do oferty należy załączyć oświadczenie właściciela pojazdów o podjęciu współpracy w realizacji zamówienia. b) w zakresie bazy transportowo - magazynowej posiadają lub dysponują nieruchomością położoną na terenie administracyjnym Gminy Miasta Jastarnia lub w odległości nie większej niż 60km od granic gminy spełniająca wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z roku 2013, poz. 122). W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien załączyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 19 do oferty. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie zamierza posługiwać się bazą transportowo - magazynową niestanowiącą jego własności do oferty należy załączyć oświadczenie właściciela bazy o podjęciu współpracy w realizacji zamówienia. c) w zakresie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) posiadają lub dysponują nieruchomością położoną w miejscowości Jastarnia umożliwiającą zbieranie przekazanych z terenu nieruchomości położonych w granicach Gminy Miasta Jastarnia selektywnie zebranych odpadów obejmujących: szkło, papier, tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe, komunalne odpady zielone ulegające biodegradacji, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz akumulatory i świetlówki, meble i inne odpady wielkogabarytowe, a także zużyte opony, powstające w gospodarstwach domowych chemikalia, odpady budowlane i rozbiórkowe powstające w gospodarstwach domowych, popioły i żużel pochodzące z urządzeń grzewczych. Nieruchomość musi być przystosowana do planowanej funkcji, w tym posiadać: nieuciążliwą dla otoczenia lokalizację; utwardzoną drogę dojazdową; ogrodzony, oświetlony teren o powierzchni minimum 300m2; utwardzoną nawierzchnię umożliwiającą zagospodarowanie odcieków, wód opadowych i roztopowych zgodnie z przepisami ustawy prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145), zamykane pojemniki lub budynek magazynowy do zbierania akumulatorów, świetlówek, powstających w gospodarstwach domowych chemikaliów; pomieszczenia lub urządzenia do zbierania pozostałych frakcji odpadów. Teren PSZOK musi mieć minimum jednoosobową obsługę w godzinach otwarcia, a poza godzinami otwarcia winien być zabezpieczony i dozorowany. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien załączyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 21 do oferty. Do oferty należy załączyć kopie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub zawiadomienia Burmistrza Jastarni o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla organizacji i budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości, Jastarnia. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie zamierza posługiwać się PSZOK niestanowiącym jego własności do oferty należy załączyć oświadczenie właściciela PSZOK o podjęciu współpracy w realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują minimum trzema kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C, minimum pięcioma pracownikami fizycznymi i minimum jednym pracownikiem administracyjnym. W celu wykazania spełnienia powyższego warunku Wykonawca winien załączyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 17 do oferty. Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie zamierza posługiwać się osobami niezatrudnionymi w przedsiębiorstwie Wykonawcy do oferty należy załączyć oświadczenia osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami kategorii C o podjęciu współpracy w realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o numerze i dacie wydania decyzji Burmistrza Miasta Jastarnia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, Decyzja Starosty Puckiego o udzieleniu zezwolenia na zbieranie i transport odpadów komunalnych wydana na podstawie przepisów ustawy o odpadach wraz załącznikiem określającym kategorie odpadów, których dotyczy zezwolenie, Dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na podstawie przepisów ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym wraz załącznikiem określającym kategorie odpadów, których dotyczy zezwolenie, Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach lub zawiadomienie Burmistrza Jastarni o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla organizacji i budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości, Jastarnia, Umowa na odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z sortowania z podmiotem prowadzącym Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych wskazaną dla Regionu Północnego w uchwale Sejmiku Województwa Pomorskiego w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018, Dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Dowód wniesienia wadium, Oświadczenie o prawie do dysponowania i tytule prawnym do nieruchomości przeznaczonej na bazę transportowo-magazynową, Oświadczenie właściciela bazy transportowo-magazynowej o podjęciu współpracy, w realizacji zamówienia (Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie zamierza posługiwać się bazą transportowo-magazynową nie stanowiącą jego własności do oferty), Oświadczenie o prawie do dysponowania i tytule prawnym do nieruchomości przeznaczonej na punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), Oświadczenie właściciela PSZOK o podjęciu współpracy w realizacji zamówienia (Jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie zamierza posługiwać się PSZOK nie stanowiącym jego własności do oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastarnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastarnia ul. Portowa 24 84-140 Jastarnia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jastarni, ul. Portowa 24, 84 - 140 Jastarnia, pokój nr 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.