eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › systematyczne dostawy płynów infuzyjnych dla OCR w Korfantowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Korfantów: systematyczne dostawy płynów infuzyjnych dla OCR w Korfantowie
Numer ogłoszenia: 115577 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rehabilitacji, ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4319042 - 44, fax 077 4319019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systematyczne dostawy płynów infuzyjnych dla OCR w Korfantowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje systematyczne dostawy płynów infuzyjnych dla potrzeb terapeutycznych wyszczególnione w 15 pozycjach zamówienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent wniesie jako zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości 1.800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). Wadium wniesione w pieniądzu zostanie wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Prudnik Oddział Korfantów na nr konta 35 8905 1010 9001 0000 1544 0003 Inne formy, w których można wnosić wadium: poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6, ust.3, pkt.4, lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga ! Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.06.2008 r. do godz. 900 Poręczenie, gwarancja powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego przez okres trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty powinny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie do dnia 10.06.2008 r.do godz. 900. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, gdy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego lub zostanie zdeponowane w kasie zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). W razie nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium zostanie ona przez zamawiającego wykluczona z postępowania. Zwrot wadium nastąpi w oparciu o postanowienia art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oferent, który wygra przetarg traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym wynikające z art. 22 ust. 1 i 24 ust.1i2 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr2 2. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ ( łącznie z projektem umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3. Oświadczenie, że uważa się za związanego z ofertą - zamieszczone w druku oferty. 4. Oświadczenie, że oferowane leki są dopuszczone do obrotu i zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych i znajdują się Urzędowych Wykazach Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP. 5. W celu spełnienia warunków określonych w pkt. 1 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Koncesja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej c) Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby i firmy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w części III pkt. 5 ppkt. a dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.