eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Kielce: Organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach
Numer ogłoszenia: 115559 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Kielcach , ul. Karola Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 340 60 71, 340 60 44, faks 0-41 340 60 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.kielce.pl www.bip.mup.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń grupowych i indywidualnych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Sanitariusz medyczny 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Sanitariusz medyczny dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy (1 grupa x 10 osób) zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień i odpowiednich kwalifikacji do pracy na stanowisku sanitariusza m.in. w Pogotowiu Ratunkowym, Szpitalach, Przychodniach, NZOZ-ach, Domach Pomocy Społecznej, Domach Starców, Domach Dziecka, Hospicjach, Miejskich Ośrodkach Pomocy Społecznej, Ośrodkach Interwencji Kryzysowej. Kurs instruktora fitness 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Kurs instruktora fitness dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy (1 grupa x 10 osób) zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do pracy w klubach sportowych i rekreacyjnych, ośrodkach wypoczynku, na obozach sportowych i koloniach, prowadzenia zajęć w ramach lekcji wychowania fizycznego (podniesienie kwalifikacji zawodowych nauczycieli). Kurs na instruktora fitness obejmuje teorię i podstawy wiedzy poszczególnych zagadnień związanych z fitness, procesem dydaktycznym, jak i zasady prowadzenia profesjonalnych zajęć dostosowanych do ich uczestników. Zadanie 2. Operator żurawi przenośnych HDS 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Operator żurawi przenośnych HDS dla max. 5 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień do pracy na stanowisku operatora żurawi przenośnych HDS. Zadanie 3. Operator koparki kl. III 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą Operator koparki klasy III dla max. 5 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora koparki klasy III. Operator ładowarki kl. III 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą Operator ładowarki klasy III dla max. 3 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora ładowarki klasy III. Operator walca drogowego klasa III 1.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Operator walca drogowego klasa III dla max.5 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora walca drogowego. Zadanie 4. Przewóz materiałów niebezpiecznych- ADR- kurs podstawowy + cysterny 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Przewóz materiałów niebezpiecznych- ADR- kurs podstawowy + cysterny dla max. 3 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu na uprawnienia ADR na przewóz materiałów niebezpiecznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 71 2030 0045 1110 0000 0164 3850, z dopiskiem Wadium nr postępowania oraz którego zadania dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a.wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego d.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wymagana wysokość wadium: Zadanie 1 - 800,00 Zadanie 2 - 100,00 Zadanie 3 - 500,00 Zadanie 4 - 0

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zezwolenia na realizacje szkoleń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 1 zakończonego szkolenia grupowego o tożsamej tematyce (zawierającego w programie szkolenia min. 80% tematyki szkolenia opisanego w opisie przedmiotu zamówienia) dla min. 10 osób. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. W przypadku zadań nr 1 za spełnienie warunku wystarczającym jest wykazanie dowolnego szkolenia grupowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Ogólny wymóg dysponowania salami do prowadzenia zajęć został określony w warunkach ogólnych i w oparciu o te zasady wykonawca zobowiązany jest przedstawić w formie wykazu następujące informacje. Adres lokalu ze wskazaniem prawa do jego dysponowania, wskazanie ilości sal do zajęć z ilością miejsc, ilość pomieszczeń socjalnych oraz ilość WC.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy przedłożyć; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (wykazać doświadczenie, jako wykładowca/trener w zakresie danego szkolenia) oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Wymagania minimalne kadry dydaktycznej: Zadanie 1. Sanitariusz medyczny - wykładowcy i instruktorzy posiadający zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację programu szkolenia. Kurs instruktora fitness - 1 osoba posiadająca: wykształcenie wyższe kierunkowe (AWF), doświadczenie jako wykładowca/trener w zakresie danego szkolenia, posiadanie uprawnień do przeprowadzenia szkoleń z zakresu fitness, 1 osoba posiadająca: min. wykształcenie średnie, doświadczenie jako wykładowca/trener w zakresie danego szkolenia. Jedna z tych osób musi posiadać uprawnienia pedagogiczne. Zadanie 2. Operator żurawi przenośnych HDS - Wykładowcy i instruktorzy posiadający zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację programu szkolenia. Zadanie 3. Operator koparki kl. III - 2 osoby posiadające: wykształcenie min. średnie kierunkowe (m.in. mechanika, budowa i eksploatacja maszyn, technologia maszyn), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu - w przypadku zajęć praktycznych - min. 2 osoby posiadające uprawnienia operatora maszyn budowlanych i drogowych; Operator ładowarki kl. III - 2 osoby posiadające: wykształcenie min. średnie kierunkowe (m.in. mechanika, budowa i eksploatacja maszyn, technologia maszyn), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu - w przypadku zajęć praktycznych - 2 osoby posiadające uprawnienia operatora maszyn budowlanych i drogowych; Operator walca drogowego kl. III - 2 osoby posiadające: wykształcenie min. średnie kierunkowe (m.in. mechanika, budowa i eksploatacja maszyn, technologia maszyn), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z w/w zakresu - w przypadku zajęć praktycznych - min. 2 osoby posiadające uprawnienia operatora maszyn budowlanych i drogowych Zadanie 4. Przewóz materiałów niebezpiecznych ADR- kurs podstawowy + cysterny - Wykładowcy i instruktorzy posiadający zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację programów szkolenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum PLN podane w tabeli do wskazanego zadania, środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: Wymagana min. wartość PLN Zadanie 1. 18.000,00 Zadanie 2. 2.500,00 Zadanie 3. 11.500,00 Zadanie 4. 1.400,00

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy. Oświadczenie o posiadaniu zezwolenia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - zezwolenia do realizacji szkoleń

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ilość przeprowadzonych szkoleń - 25
  • 3 - Certyfikat w zakresie jakości usług - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1)Zmiana wykazanego do zajęć praktycznych pojazdu, przyczepy, sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony pojazd, przyczepa, sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. 2)Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu wykonawca. 3)Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 4)Zmiany ilości osób wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy usłudze szkolenia opisanej w załączniku nr 1 stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcje realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to 80% wskazanych osób na każde szkolenie, wyjątek stanowią szkolenia indywidualne gdzie gwarantowana ilość osób kierowanych na szkolenie wynosi jedna osoba na jedno zadanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.kielce.pl www.bip.mup.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6 25-361 Kielce pok. 59.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Urząd Pracy ul. Szymanowskiego 6 25-361 Kielce Kancelaria Urzędu pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia: Sanitariusz medyczny Kurs instruktora fitness.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sanitariusz medyczny 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Sanitariusz medyczny dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy (1 grupa x 10 osób) zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień i odpowiednich kwalifikacji do pracy na stanowisku sanitariusza m.in. w Pogotowiu Ratunkowym, Szpitalach, Przychodniach, NZOZ-ach, Domach Pomocy Społecznej, Domach Starców, Domach Dziecka, Hospicjach, Miejskich Ośrodkach Pomocy Społecznej, Ośrodkach Interwencji Kryzysowej. 3. Program szkolenia powinien obejmować 240h : 1. Podstawy anatomii i fizjologii człowieka 2. Podstawy psychologii choroby 3. Normy etyczno-prawne obowiązujące w pracy 4. Postępowanie w nagłych wypadkach 5. Aseptyka 6. Antyseptyka 7. Higieniczne mycie i dezynfekcja rąk 8. Toaleta, ubieranie i rozbieranie pacjenta 9. Zmiana ułożenia pacjenta 10. Transport pacjenta 11. Postępowanie z pojemnikami na materiał biologiczny 12. Sporządzanie roztworów roboczych środków dezynfekujących 13. Utrzymanie czystości oddziału z uwzględnieniem stref sanitarnych 14. Postępowanie z brudną bielizną i jej transport 15. Rozdawanie i zbieranie tac z posiłkami 16. Dostarczanie materiałów oraz odbieranie wyników z pracowni diagnostycznych 17. Transport leków itp. 18. Transport dokumentacji medycznej 19.Zajęcia praktyczne 160 h - min. 100 h należy zorganizować m.in. w Pogotowiu Ratunkowym, lub Szpitalach, Przychodniach, NZOZ- ach, Domach Pomocy Społecznej, Domach Starców, Domach Dziecka, Hospicjach, Miejskich Ośrodkach Pomocy Społecznej, Ośrodkach Interwencji Kryzysowej itp. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 4. Termin realizacji szkolenia: III kwartał br. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji szkolenia musi znajdować się na terenie miasta Kielce, 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: a) zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ). Kurs instruktora fitness 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Kurs instruktora fitness dla 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy (1 grupa x 10 osób) zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do pracy w klubach sportowych i rekreacyjnych, ośrodkach wypoczynku, na obozach sportowych i koloniach, prowadzenia zajęć w ramach lekcji wychowania fizycznego (podniesienie kwalifikacji zawodowych nauczycieli). Kurs na instruktora fitness obejmuje teorię i podstawy wiedzy poszczególnych zagadnień związanych z fitness, procesem dydaktycznym, jak i zasady prowadzenia profesjonalnych zajęć dostosowanych do ich uczestników. 3. Program szkolenia powinien obejmować 170h : - Wyjaśnienie pojęć fitness, wellnes, aerobik - ich współczesne znaczenie oraz krótki rys historyczny - Kryteria podziału zajęć fitness - współcześnie obowiązujące formy fitness ich struktura oraz podział - Muzyka i jej znaczenie w lekcji fitness : pojęcie bitu, taktu. frazy, bloku - Sygnalizacja słowna i wzrokowa - podstawowe zasady ich stosowania podczas procesu dydaktycznego - Technika wykonywania, nazewnictwo podstawowych kroków bazowych - aerobik płaski ,step - Wariacje i kombinacje kroków bazowych - Tranzycje - kroki tranzycyjne i nietranzycyjne, - Metody nauczania choreografii - podział metod ze względu na poziom zaawansowania grupy, wykorzystanie przestrzeni, symetryczność bądź asymetryczność lekcji: metoda progresji liniowej, piramidy, podstawiania- substytucji, izolacji kroków, wspólnej bazy, oraz różnego rodzaju możliwości łączenia poszczególnych metod - Podstawowe zasady tworzenia choreografii oraz jej zapis - Fizjologiczne podstawy treningu fitness - Zagadnienia anatomii funkcjonalnej na potrzeby zajęć fitness - przyczepy mięśni, funkcje - Rodzaje pracy mięśniowej - Technika podstawowych ćwiczeń wzmacniających na określone grupy mięśniowe - z obciążeniem własnym oraz przyborami - Najczęściej występujące błędy w technice kroków bazowych oraz ćwiczeniach wzmacniających metody ich eliminowania - Tworzenie różnego rodzaju lekcji o charakterze wzmacniającym wytrzymałość siłową - Podstawowe ćwiczenia rozciągające na poszczególne grupy mięśniowe - Tok lekcji ze względu na jej rodzaj oraz cel główny - Lekcje poglądowe - dance aerobik, step dance,step tone ,bpu, tbc, pump, funky- hip-hop, - na poziomie podstawowym oraz średniozaawansowany - Stretching - ćwiczenia rozciągające na poszczególne grupy mięśniowe -technika wykonania, najczęściej występujące błędy i metody ich eliminowania 1 godzina dydaktyczna = 45 minut 4. Termin realizacji szkolenia: III kwartał br. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji szkolenia musi znajdować się na terenie miasta Kielce, 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 25
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator żurawi przenośnych HDS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator żurawi przenośnych HDS 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Operator żurawi przenośnych HDS dla max. 5 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień do pracy na stanowisku operatora żurawi przenośnych HDS. 3. Program szkolenia umożliwiający zdobycie uprawnień do żurawi przenośnych HDS powinien zawierać : -Wiadomości ogólne nt. żurawi -Obciążenia żurawi. Konstrukcje nośne. Mechanizmy -Napęd i sterowanie hydrauliczne -Urządzenia sterownicze -Urządzenia zabezpieczające -Stateczność żurawi przeładunkowych -Urządzenie chwytające i przeładunkowe oraz zawiesia -Badania żurawi. Instrukcja eksploatacyjna. Oznakowanie -Dozór Techniczny i wymagania Dyrektywy 98/37/WE -Eksploatacja żurawi przeładunkowych -Praktyka. 4. Zleceniobiorca będzie kierował osoby na szkolenie sukcesywnie w miarę potrzeb Urzędu do 31 października 2010 r. lub do wyczerpania przewidzianego limitu osób. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji szkolenia musi znajdować się na terenie miasta Kielce. 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom : a) zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ), b) po pozytywnym wyniku egzaminu- zaświadczenie kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniające do obsługi w/w urządzenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość przeporwadzonych usług - 25
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator koparki kl. III Operator ładowarki kl. III Operator walca drogowego kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparki kl. III 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą Operator koparki klasy III dla max. 5 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2.Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora koparki klasy III. 3.Program szkolenia umożliwiającego zdobycie uprawnień do obsługi koparki klasy III, musi być zrealizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 z dnia 15.10.2001 r., poz. 1263). 4. Zleceniobiorca będzie kierował osoby na szkolenie sukcesywnie w miarę potrzeb Urzędu do 31 października 2010 r. lub do wyczerpania przewidzianego limitu osób. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji zajęć teoretycznych szkolenia winno znajdować się na terenie miasta Kielce, zajęcia praktyczne na terenie miasta Kielce i,ub Powiatu Kieleckiego. 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom : a) zaświadczenie na druku , którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ), b) po pozytywnym wyniku egzaminu- książeczkę operatora z wpisem poświadczającym uprawnienia w danej specjalności. Operator ładowarki kl. III 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą Operator ładowarki klasy III dla max. 3 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora ładowarki klasy III. 3. Program szkolenia umożliwiającego zdobycie uprawnień do obsługi ładowarki klasa III, musi być zrealizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 z dnia 15.10.2001 r., poz. 1263). Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. 4. Zleceniobiorca będzie kierował osoby na szkolenie sukcesywnie w miarę potrzeb Urzędu do 31 października 2010 r. lub do wyczerpania przewidzianego limitu osób. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji zajęć teoretycznych szkolenia winno znajdować się na terenie miasta Kielce, zajęcia praktyczne na terenie miasta Kielce i,ub Powiatu Kieleckiego. 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: a) zaświadczenie na druku , którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ). b) po pozytywnym wyniku egzaminu- książeczkę operatora z wpisem poświadczającym uprawnienia w danej specjalności; Operator walca drogowego klasa III 1.Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Operator walca drogowego klasa III dla max.5 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku operatora walca drogowego. 3.Program szkolenia umożliwiającego zdobycie uprawnień do obsługi walca drogowego do 18 ton klasa III, musi być zrealizowany zgodnie z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 z dnia 15.10.2001 r., poz. 1263). Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. 4. Zleniobiorca będzie kierował osoby na szkolenie sukcesywnie w miarę potrzeb urzędu do 31 października 2010 r. lub do wyczerpania przewidzianego limitu osób. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji szkolenia musi znajdować się na terenie miasta Kielce. 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom a) zaświadczenie na druku, którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ), b) po pozytywnym wyniku egzaminu- książeczkę operatora z wpisem poświadczającym uprawnienia w danej specjalności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 25
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przewóz materiałów niebezpiecznych ADR (kurs podstawowy) + cysterny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz materiałów niebezpiecznych- ADR- kurs podstawowy + cysterny 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia szkolenia pod nazwą Przewóz materiałów niebezpiecznych- ADR- kurs podstawowy + cysterny dla max. 3 osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie do egzaminu na uprawnienia ADR na przewóz materiałów niebezpiecznych 3. Program szkolenia powinien obejmować min. 40 h : -Informacje ogólne. -Rozpoznawanie zagrożeń i klasyfikacja towarów niebezpiecznych. -Bezpieczeństwo przewozów towarów niebezpiecznych -Opakowania. -Oznakowanie sztuk przesyłek. -Zwolnienia z wymagań transportowych. -Dokumenty wymagane w przewozie. -Zasady wykonywania przewozów towarów niebezpiecznych. -Udział kierowców w ruchu drogowym. -Pojazdy. -Szkolenia w zakresie ADR. -Transport odpadów niebezpiecznych. -Towary niebezpieczne w przewozach kombinowanych. -Postępowanie w sytuacjach awaryjnych. -Kontrola przestrzegania przepisów ADR. -Odpowiedzialność za szkody w przewozie. - Cysterny 4. Zleceniobiorca będzie kierował osoby na szkolenie sukcesywnie w miarę potrzeb urzędu do 31 października 2010 r. lub do wyczerpania przewidzianego limitu osób. 5. Zajęcia muszą odbywać się codziennie, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach między 08°° a 18°° wg planu nauczania obejmującego przeciętnie 30 godzin zegarowych tygodniowo. 6. Miejsce realizacji szkolenia musi znajdować się na terenie miasta Kielce. 7. Po ukończeniu szkolenia, Wykonawca zobowiązany będzie wydać uczestnikom: a) zaświadczenie na druku , którego wzór określa rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03.02.2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych ( Dz. U. nr 31. poz. 216 ) b) zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 września 2005 r. w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Ilość przeprowadzonych szkoleń - 25
    • 3. Certyfikat w zakresie jakości usług - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.