eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Ostróda: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród
Numer ogłoszenia: 115521 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182924 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Droga powiatowa nr 1211N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród od km 11+141 do km 15+439,59 i przebiega od wsi Chojnik przez m. Sarna i kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Małdyty - Marzewo w wiosce Sambród. Jest to droga klasy L, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, jednakże w chwili obecnej przedmiotowa droga jest w bardzo złym stanie technicznym i nie spełnia wymogów w zakresie nośności wymaganej dla dróg powiatowych klasy L. Szerokości nawierzchni bitumicznej 4,8m-5,2m z poboczami gruntowymi, których szerokość waha się od 1 do 1,5m. Bitumiczna nawierzchnia grubości 3-7 cm jest w złym stanie technicznym, występują liczne wyboje, ubytki masy mineralno-bitumicznej i spękania. Podbudowę nawierzchni stanowi bruk o wysokości od 14 do 16 cm lub tłuczeń o grubości warstwy około 20 cm. W poboczach rosną drzewa, których wiek ocenia się na 50-70 lat są to głównie klony, jesiony i lipy. Teren przylegający do drogi jest użytkowany rolniczo. W korpusie drogi zlokalizowano przepusty drogowe i na rowach melioracyjnych. Obiekty te są wykonane z rur betonowych o średnicy od 30 do 100cm i wymagają przebudowy. Odwodnienie drogi powierzchniowe, wody opadowe spływają do przydrożnych rowów. Na odcinku od wsi Sarna do wsi Sambród zlokalizowane są kable telekomunikacyjne i wodociąg. Urządzenia te nie kolidują z przebudową drogi. Oznakowanie pionowe występuje w postaci znaków ostrzegających o nierównej nawierzchni, znaków zakazu ruchu dla pojazdów o ciężarze całkowitym powyżej 5 ton, znaków ograniczenia prędkości do 40 km/h, drogowskazów i tablic miejscowości. Celem projektowanej przebudowy drogi jest wzmocnienie nawierzchni i budowa nowych przepustów.Inwestycja przebiegać będzie w istniejącym pasie drogowym. Planowany zakres prac: 1. Przebudowa drogi zgodnie z technologią robót wskazaną w Projekcie budowlanym: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni na całym przebudowywanym odcinku kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie m.in. grubość warstwy 8 cm - warstwę wiążącą i ścieralną stanowić będzie beton asfaltowy grubość każdej z warstw 4 cm Na poszerzeniach nawierzchni konstrukcja jezdni jest następująca: Podłoże kategorii G1 Koryto będzie zagęszczone i wyprofilowane warstwą odcinającą grub. 10 cm. Podbudowa będzie wykonana z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 20 cm. Warstwę wiążącą i ścieralną stanowić będzie beton asfaltowy, grubość każdej z warstw 4 cm. Podłoże kategorii G3, G4 Koryto zagęszczone i wyprofilowane warstwą odsączającą grubości 25 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 20 cm Warstwę wiążąca i ścieralną stanowić będzie beton asfaltowy grubość każdej z warstw 4 cm Na odcinkach drogi będą wykonane sączki poprzeczne ze żwiru na głębokość 50 cm od spodu przebudowy w odległości co 5,0 m W miejscach wykarczowanych drzew również wykonane będą sączki. Głębokość rowów przydrożnych na tym odcinku - 20 cm poniżej wylotu drenu żwirowego. 2. Wykonanie konstrukcji nawierzchni na zjazdach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubość warstwy 4 cm - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - 15 cm. 3. Wykonanie odwodnienia drogi: - pogłębienie i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych - na spadkach rowu od 2% do 6% dno rowu i skarpy umocnienie darnią - przy studni na wlocie przepustu w km 3+448,5 - wykonanie osadników piasku typowych według Katalogu Powtarzalnych Elementów Drogowych 4. Wybudowanie przepustów: - rozebranie istniejących przepustów - wybudowanie (w tych samych miejscach) przepustów z rur stalowych spiralnie skręcanych typu HELCOR - wykonanie, pod każdy przepust, fundamentu z pospółki, grubość warstwy 25 cm ułożonej na geowłókninie. W miejscach, gdzie wskazuje się markę materiałów, Wykonawca wykorzysta wskazane materiały lub równoważne. Przedmiot zamówienia szczegółowo omówiony jest w Specyfikacjach Technicznych oraz dokumentacji projektowej.Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Komendę Powiatową Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia oraz przedłożyć Inżynierowi Projektu w celu zaakceptowania receptę na masę bitumiczną. Przedstawiony przez Wykonawcę harmonogram graficzny i rzeczowo - finansowy robót ma być ściśle powiązany ze zmianą organizacji ruchu na czas wykonywania robót, organizacja ma być jak najmniej uciążliwa dla ruchu drogowego. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do zgodnej z umową realizacji robót, polecać dokonywanie takich zmian ich jakości i ilości, jakie będą niezbędne dla wykonania przedmiotu niniejszej umowy, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń: 1) zwiększyć lub zmniejszyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym, 2) pominąć jakieś roboty, 3) wykonać roboty nieprzewidziane, 4) zmiany kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie, pod warunkiem, że nie będą one miały wpływu na ostateczny termin wykonania zadania; 5) wykonania robót zamiennych w przypadku wystąpienia takiej konieczności. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilość robót objętych kosztorysem ofertowym, 2) pominięcia jakiś robót, 3) zmiany, wprowadzone oraz zaakceptowane przez Zamawiającego oraz Zarząd Województwa Warmińsko - Mazurskiego zgodnie ze zaktualizowanym harmonogramem rzeczowo - finansowym, kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie, pod warunkiem, że nie będą one miały wpływu na ostateczny termin wykonania zadania; 4) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych; 5) zmiany kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego; 6) zaktualizowania harmonogramu rzeczowo - finansowego. W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy. Zamawiający wyznaczy w drodze przetargu nieograniczonego Inżyniera Projektu, który będzie sprawował obowiązki przypisane mu w Projekcie. Personel Inżyniera będzie obejmował kwalifikowanych fachowców, zdolnych do wypełniania takich obowiązków.Inżynier nie będzie miał uprawnień do korygowania Projektu. Gdziekolwiek Inżynier pełni obowiązki lub korzysta z uprawnień wynikających z Projektu, tam uważa się, że działa on w imieniu Zamawiającego. Inżynier nie ma uprawnienia do zwolnienia żadnej ze stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej projektem. Wszelkie zatwierdzenia, sprawdzenia, świadectwa, zgody, badania, inspekcje, polecenia, powiadomienia, żądania, próby, lub podobne działania Inżyniera, włącznie z brakiem sprzeciwu, nie zwalniają Wykonawcy Robót z żadnej odpowiedzialności ponoszonej przez niego na mocy projektu, włącznie z odpowiedzialnością za błędy, pominięcia, rozbieżności i niedopełnienia. Koordynatorem wszelkich czynności na budowie będzie Kierownik budowy - specjalista drogowy. Wykonawca, jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany ma prawo złożenia ofert zarówno w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu przy realizacji zadania pn Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród jak również w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród. UWAGA: Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) stanowi, że: Łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne Tak więc oferta złożona w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót dla zadania pn Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród (jeśli taki przypadek zachodzi) zostanie odrzucona, jeżeli składający ją Wykonawca jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany występuje w wybranej przez Zamawiającego ofercie w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu. Jeżeli Wykonawca występujący w wybranej ofercie na Inżyniera Projektu został zgłoszony jako Podwykonawca w ofercie na wykonawstwo robót zadania pn Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród (jeśli taki przypadek zachodzi), nie skutkuje to odrzuceniem tej oferty. Natomiast Podwykonawca ten musi zrezygnować z podwykonawstwa przy realizacji tego zadania 5. Oferty częściowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Oferty wariantowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: od chwili podpisania umowy do 15.10.2010 r. Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia zadania zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Odbiór końcowy nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia robót. 8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, spełniający postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia stanowiska Kierownika budowy - specjalista drogowy (osoba fizyczna) - specjalista od kierowania robotami w dziedzinie budowy dróg oraz typowych przepustów. Musi posiadać odpowiednie uprawnienia odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.; należy wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, zrealizowano co najmniej jedno zadanie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. Nr 8). Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednego zadania na roboty budowlane na wartość robót 2.500.000,00 zł. (Wykonawca przedstawia swoje doświadczenie zawodowe na wyżej wymienioną wartość robót budowlanych); Wykonawcy muszą posiadać własne lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób), do w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń: wytwórni o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, skrapiarek, zagęszczarek, sprężarek lub szczotek mechanicznych lub szczotek ręcznych, walców lekkich, średnich i ciężkich, walców stalowych gładkich, walców ogumionych, samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, narzędzi ręcznych, piły tarczowej, młota pneumatycznego, koparki chwytakowej.; oraz którzy złożą wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z treścią (załącznika Nr 6) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Zamawiający żąda przedstawienia kopii zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, jakim powinien się wykazać pracownik przewidziany do kierowania ruchem drogowym; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Dotyczy pracownika przewidzianego na Kierownika budowy; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum 1 zadania na roboty budowlane na wartość 2.500.000,00 zł; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki udziału w postępowaniu oceniane są na zasadzie spełnia/nie spełnia. 9. Wadium: 88 294,00 zł, słownie: osiemdziesiąt osiem tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100. 10. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: cena ofertowa - 100%. 11. Oferty należy składać w siedzibie Podmiotu reprezentującego Zamawiającego - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, nie później niż do dnia 29.06.2009 r. do godziny 10.00 w pokoju nr 5. 12. Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.06.2009 r. o godzinie 11.30 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w sali konferencyjnej zlokalizowanej w Obwodzie Drogowym Nr 1 w Ostródzie (wejście od tyłu budynku ZDP). 13. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. 14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 15. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamierza udzielić zamówień uzupełniających o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie odpowiadającym robotom zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6622083.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe BAZALT Zbigniew Hrynkiewicz, ul. Jagiełły 47a, 82-400 Sztum, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2250391.33
  • Oferta z najniższą ceną: 2250391.33 oferta z najwyższą ceną: 2604741.73
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.