eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Ostróda: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród
Numer ogłoszenia: 115515 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182936 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji zadania przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Droga powiatowa nr 1211N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród od km 11+141 do km 15+439,59 i przebiega od wsi Chojnik przez m. Sarna i kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową Małdyty - Marzewo w wiosce Sambród. Jest to droga klasy L, dla której dopuszczalne obciążenie powinno wynosić 80 kN/oś, jednakże w chwili obecnej przedmiotowa droga jest w bardzo złym stanie technicznym i nie spełnia wymogów w zakresie nośności wymaganej dla dróg powiatowych klasy L. Szerokości nawierzchni bitumicznej 4,8m-5,2m z poboczami gruntowymi, których szerokość waha się od 1 do 1,5m. Bitumiczna nawierzchnia grubości 3-7 cm jest w złym stanie technicznym, występują liczne wyboje, ubytki masy mineralno-bitumicznej i spękania. Podbudowę nawierzchni stanowi bruk o wysokości od 14 do 16 cm lub tłuczeń o grubości warstwy około 20 cm. W poboczach rosną drzewa, których wiek ocenia się na 50-70 lat są to głównie klony, jesiony i lipy. Teren przylegający do drogi jest użytkowany rolniczo. W korpusie drogi zlokalizowano przepusty drogowe i na rowach melioracyjnych. Obiekty te są wykonane z rur betonowych o średnicy od 30 do 100cm i wymagają przebudowy. Odwodnienie drogi powierzchniowe, wody opadowe spływają do przydrożnych rowów. Na odcinku od wsi Sarna do wsi Sambród zlokalizowane są kable telekomunikacyjne i wodociąg. Urządzenia te nie kolidują z przebudową drogi. Oznakowanie pionowe występuje w postaci znaków ostrzegających o nierównej nawierzchni, znaków zakazu ruchu dla pojazdów o ciężarze całkowitym powyżej 5 ton, znaków ograniczenia prędkości do 40 km/h, drogowskazów i tablic miejscowości. Celem projektowanej przebudowy drogi jest wzmocnienie nawierzchni i budowa nowych przepustów. Inwestycja przebiegać będzie w istniejącym pasie drogowym. Planowany zakres prac: 1) Przebudowa drogi zgodnie z technologią robót wskazaną w Projekcie budowlanym: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni na całym przebudowywanym odcinku kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie m.in. grubość warstwy 8 cm - warstwę wiążącą i ścieralną stanowić będzie beton asfaltowy grubość każdej z warstw 4 cm Na poszerzeniach nawierzchni konstrukcja jezdni jest następująca: Podłoże kategorii G1 Koryto będzie zagęszczone i wyprofilowane warstwą odcinającą grub. 10 cm. Podbudowa będzie wykonana z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 20 cm. Warstwę wiążącą i ścieralną stanowić będzie beton asfaltowy, grubość każdej z warstw 4 cm. Podłoże kategorii G3, G4 Koryto zagęszczone i wyprofilowane warstwą odsączającą grubości 25 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubość warstwy 20 cm Warstwę wiążąca i ścieralną stanowić będzie beton asfaltowy grubość każdej z warstw 4 cm Na odcinkach drogi będą wykonane sączki poprzeczne ze żwiru na głębokość 50 cm od spodu przebudowy w odległości co 5,0 m W miejscach wykarczowanych drzew również wykonane będą sączki. Głębokość rowów przydrożnych na tym odcinku - 20 cm poniżej wylotu drenu żwirowego. 2) Wykonanie konstrukcji nawierzchni na zjazdach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubość warstwy 4 cm - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - 15 cm. 3) Wykonanie odwodnienia drogi: - pogłębienie i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych - na spadkach rowu od 2% do 6% dno rowu i skarpy umocnienie darnią - przy studni na wlocie przepustu w km 3+448,5 - wykonanie osadników piasku typowych według Katalogu Powtarzalnych Elementów Drogowych 4) Wybudowanie przepustów: - rozebranie istniejących przepustów - wybudowanie (w tych samych miejscach) przepustów z rur stalowych spiralnie skręcanych typu HELCOR - wykonanie, pod każdy przepust, fundamentu z pospółki, grubość warstwy 25 cm ułożonej na geowłókninie. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy. Jeżeli w toku realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące zmianę zakresu ilościowego robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania stosownych zmian w tym zakresie. Inżynier Projektu będzie sprawował obowiązki przypisane mu w Projekcie. Personel Inżyniera będzie obejmował kwalifikowanych fachowców, zdolnych do wypełniania takich obowiązków. A.Inżynier Projektu zobowiązany jest do wykonywania obowiązków jakie obciążają Zamawiającego: a)przestrzegania ustaleń zawartych w umowie o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. b) wywiązywania się z tytułu zawartych umów ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego oraz obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności przepisów Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym. c)Inżynier Projektu na zasadach określonych w kodeksie cywilnym ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat. B.Do podstawowych obowiązków Inżyniera Projektu w toku świadczenia usługi należy: a)gdziekolwiek Inżynier pełni obowiązki lub korzysta z uprawnień wymienionych lub wynikających z Projektu, tam uważa się, że działa on w imieniu Zamawiającego; b) Inżynier nie ma uprawnienia do zwolnienia żadnej ze Stron z żadnego obowiązku, zobowiązania ani odpowiedzialności objętej Projektem; c) wszelkie zatwierdzenia, sprawdzenia, świadectwa, zgody, badania, inspekcje, polecenia, powiadomienia, oferty, żądania, próby, lub podobne działania Inżyniera, włącznie z brakiem sprzeciwu, nie zwalniają Wykonawcy Robót z żadnej odpowiedzialności ponoszonej przez niego na mocy Projektu, włącznie z odpowiedzialnością za błędy, pominięcia, rozbieżności i niedopełnienia; d) Inżynier i przedstawiciel Inżyniera nie mają prawa do następujących działań, bez wiedzy i stosownej zgody Zamawiającego: - dokonywania zmian w Projekcie innych niż zmian realizacyjnych wynikających z postanowień Umowy z Wykonawcą Robót; -wprowadzając zmiany przewidziane postanowieniami umowy, spowodowania zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót; - dopuszczenia do zwiększenia Kwoty Umowy z Wykonawcą Robót z innych powodów. B.1.na etapie od wyboru wykonawcy inwestycji do rozpoczęcia budowy: a)przejęcie od Wykonawcy uzgodnionego harmonogramu przedstawiającego cykl realizacji inwestycji, b) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno - prawnych w raz z dziennikiem budowy, c) sprawdzenie planu bezpieczeństwa ochrony zdrowia oraz schematu organizacji ruchu przed przekazaniem zamawiającemu do zatwierdzenia. B.2. na etapie prowadzenia robót budowlano-montażowych: a) prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem, b) Inżynier jest obowiązany do organizowania w odstępach 30 dniowych spotkań z Wykonawcą Robót i jego personelem oraz z Zamawiającym w celu przedyskutowania stanu wykonania Robót objętych Projektem. Celem tych spotkań będzie przegląd osiągniętego postępu, przegląd harmonogramów wykonania Robót i planów odnośnie dalszej działalności, stanu załogi, sprzętu, bezpieczeństwa, wyposażenia, dostaw materiałów, płatności, obecnych i przewidywanych trudności, powiązań z Podwykonawcami, wzajemnych roszczeń ze szczególnym uwzględnieniem dodatkowych kosztów, które mogłyby spowodować przekroczenie kwoty kontraktowej, itp. Z każdego spotkania Inżynier sporządzi protokół, który przedstawi Zamawiającemu, c) Inżynier jest zobowiązany do wydawania Wykonawcy Robót w formie pisemnej, z kopią do Zamawiającego, kolejno numerowanych poleceń Inżyniera mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, d) podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu, e) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane, f) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego, g) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją projektu, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych w oparciu o n/w druki: - raport wstępny, - raport kwartalny, - wniosek wykonawcy o roboty dodatkowe i zamienne, - protokół konieczności na wykonanie robót dodatkowych i zamiennych nie przewidzianych w projekcie, - protokół z negocjacji wartości cen jednostkowych na roboty dodatkowe, - wniosek o Wystawienie Świadectwa Przejęcia Robót, - Świadectwo Przejęcia Robót, - Świadectwo Wykonania Część robót/Zakończenie projektu, - poświadczenie wypłaty - częściowa/końcowa, - poświadczenie zwolnienia kwot zatrzymanych z tytułu wystąpienia wad/z tytułu wykonania części robót/rozliczenia końcowego. Sporządzanie sprawozdań zgodnie z wymogami ustawowymi: Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 27 kwietnia 2007 r. w sprawie trybu kontroli realizacji projektów i programów współfinansowanych ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (Dz. U. 2007 nr 90 poz. 602). oraz umową o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013. Sprawozdania powinny być składane do Zamawiającego w terminie 3 dni po upływie okresu rozliczeniowego. h) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji, i) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie, j) sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane (Rozdział 3 art. 25, 26) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, k) kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, l) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań ) dotyczących materiałów i urządzeń, m) kontrola wyników badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę Robót, zleconych przez Wykonawcę Robót niezależnemu Laboratorium Drogowemu, zaakceptowanemu przez Zamawiającego oraz kontrola badań i pomiarów kontrolnych wykonanych elementów obiektu; n) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, o) kontrola jakości wykonanych prac, p) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, q) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, r) wyznaczenie do wykonania ww. funkcji odpowiednich specjalistów, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji, s) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót, oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur, t) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, u) udział w odbiorach częściowych i końcowym, v) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez Wykonawcę Robót za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy, w) opracowanie wraz z Wykonawcą Robót końcowego rozliczenia robót budowlanych oraz przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę robót ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze. B.3. Po zakończeniu robót budowlano-montażowych: a) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmii łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmii i gwarancji, b) udział w rozliczaniu końcowym. Koordynatorem wszelkich czynności podczas nadzorowania robót będzie Inżynier Zarządzający Projektem. Wykonawca, jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany ma prawo złożenia ofert zarówno w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu przy realizacji zadania pn Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród jak również w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród. UWAGA: Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) stanowi, że: Łączenie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego nie jest dopuszczalne Tak więc oferta złożona w przetargu na wyłonienie Wykonawcy Robót dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród (jeśli taki przypadek zachodzi) zostanie odrzucona, jeżeli składający ją Wykonawca jak również podmiot od niego zależny lub z nim związany występuje w wybranej przez Zamawiającego ofercie w przetargu na wyłonienie Inżyniera Projektu. Jeżeli Wykonawca występujący w wybranej ofercie na Inżyniera Projektu został zgłoszony jako Podwykonawca w ofercie na wykonawstwo robót zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1211 N Sambród - Morąg na odcinku Chojnik - Sambród (jeśli taki przypadek zachodzi), nie skutkuje to odrzuceniem tej oferty. Natomiast Podwykonawca ten musi zrezygnować z podwykonawstwa przy realizacji tego zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 131147.54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DEKRA Industrial Sp. z o.o., ul. Indiry Gandhi 15/4, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 52800.00
  • Oferta z najniższą ceną: 52800.00 oferta z najwyższą ceną: 120600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.