Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Iława: Adaptacja pomieszczeń technicznych do potrzeb szatni szkolnej w budynku
Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Iławie 14-200 Iława ul. Sienkiewicza 1
Numer ogłoszenia: 115511 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Sienkiewicza 1, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648 5696, fax 0-89 648 6313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsog.ilawa.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń technicznych do potrzeb szatni szkolnej w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Iławie 14-200 Iława ul. Sienkiewicza 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja pomieszczeń technicznych do potrzeb szatni szkolnej w budynku szkolnym zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, kosztorysem przedmiarowym, specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota i termin wniesienia wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 19.06.2008r.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy 2. Opis warunków 1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 lit. a wykonawca musi wykazać, że: a posiada uprawnienia: przedstawi dokumenty, o których mowa w § VII ust.1 pkt 3 2. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 lit. b wykonawca musi wskazać, że: a) posiada doświadczenie: - w okresie ostatnich 5 lat, ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem robotom w zakresie robot ogólnobudowlanych, stanowiącym przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł. brutto. - w przypadku występowania Wykonawców wspólnie konsorcjum warunek może być spełniony łączenie. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd., b) potencjał kadrowy: Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: kierownik robót budowlanych - pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania: - 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności ogólno-budowlanej - wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie budownictwa o specjalności ogólnobudowlanej. - doświadczenie w kierowaniu zespołem - osoba ta musi być wpisana do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w VII ust. 1 pkt. 5 c) potencjał techniczny: Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji zadania zgodnie z wzorem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w § VII. pkt.10 SIWZ 3. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 lit. c wykonawca musi wykazać, że a) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: przedstawi kserokopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej.100000,00 złotych słownie: sto tysięcy brutto. 8 Opis sposobu dokonania oceny spełnienia w w warunków a) Ocena spełnienia w w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § VII niniejszej SIWZ. b) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki wykonawcaspełnił. c) Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów 1) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru nr 1), 2) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru 2) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby osób uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie za-lega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia - zgodnie z wzorem Nr 3. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , (wg wzoru nr 4), a także zakres wykonywanych przez nich czynności). 8) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5 9) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) 11) Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. nr 130 poz. 1389), na podstawie którego wyliczono wartość robót. Kosztorys winien wynikać ze sporządzonego (wycenionego) przedmiaru szczegółowego opracowanego, SIWZ i Specyfikacji Technicznych oraz dokonanej wizji lokalnej. Wraz z kosztorysem szczegółowym Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, tj: Stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/ Wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od/ R + S/ Wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R + S + Kp/ Wskaźnik narzutu zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/ 12) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik 2.Podmioty zagraniczne 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § VII. Ust. 1 pkt. 3), 4), 5),6) składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2).Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w §. VII. Ust. 1 pkt. 3) i ust.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w § VI niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania. 4 Forma dokumentów § Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. § Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: liceumilawa@poczta.onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Iławie ; 14-200 Iława ul. Sienkiewicza 1, pok. Nr 415a w godzinach od 7.30 - 15,00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:45, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Iławie ul. Sienkiewicza 1, 14-200 Iława ul. Sienkiewicza 1; pokój nr 44a sekretariat;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie na ul. Chełmińskiej
- "Modernizacja i przebudowa Stadionu Miejskiego w Iławie wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- ROZBUDOWA PORTU ZWIĄZKU GMIN JEZIORAK W IŁAWIE
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.