To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Gliwice: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 Gliwice - (nr sprawy - 13/WOG/2008).
Numer ogłoszenia: 115502 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 65377 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, fax 0-32 231 92 51 wew. 111-720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 Gliwice - (nr sprawy - 13/WOG/2008)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących t.j.: wkładów drukujących, głowic barwiących do maszyn drukujących, taśm barwiących, tonerów do drukarek i faksów, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach z podziałem na 2 zadania (części). 2.Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: Zadanie nr 1 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach (służba łączności). Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach (służba wychowawcza).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12895 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Jednostki Wojskowej 4217 w Gliwicach (służba wychowawcza) - (nr sprawy - 13/WOG/2008).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s. c. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12895,00
- Oferta z najniższą ceną: 12895,00 / oferta z najwyższą ceną: 12895,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont i modernizacja pomieszczenia na terenie SP nr 28 z przeznaczeniem na siłownię jako uzupełnienie infrastr. sportowej szkoły i dzielnicy. Projekt w ramach GLIWICKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO 2024
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- "Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy kanalizacji deszczowej"
- Usługa odbioru, transportu i odzysku odpadów niebezpiecznych wytworzonych w Zakładzie Utylizacji i Kotłowni Rezerwowej NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Koszenie traw, cięcie żywopłotów na terenach zieleni miejskiej, terenach rekreacyjnych oraz terenie Cmentarza Centralnego w Gliwicach
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i przechowywania zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu gliwickiego (z podziałem na części)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.