eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › przebudowa drogi powiatowej Nr 32525 (2910 P) Kołaczkowo - Wszembórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-05

POZYCJA 11544

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Września: przebudowa drogi powiatowej Nr 32525 (2910 P) Kołaczkowo - Wszembórz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Wrzesiński, do kontaktów: Anna Wolska, ul. Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6404429, fax 061 6402051, e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Nr 32525 (2910 P) Kołaczkowo - Wszembórz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kołaczkowo - Wszembórz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 32525 (2910 P) Kołaczkowo - Wszembórz. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi powiatowej Nr 32525 (2910 P) Kołaczkowo - Wszembórz. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25 tys. zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Uprawnienia do wyk. działalności, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyk. zadania, art. 24 ust. 4-9, ubezpieczenie, dysponuje min. 10 osobami. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - spełnią warunki określone w art: 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, w tym nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy wykaże że: 1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto - 263 220 zł każda) oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie 2. dysponuje w celu realizacji zadania podmiotami oraz osobami wśród których jest (są) osoba(-y), która (-e) będzie(-ą) pełnić funkcję kierownika robót w zakresie budowy dróg i kanalizacji c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiada na rachunku bankowym środki finansowe odpowiadające co najmniej kwocie wynagrodzenia z II kwartału 2007 (I etapu realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy) d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 ust. 4-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) e) posiada ubezpieczenie OC działalności na kwotę ubezpieczenia odpowiadającą minimum wysokości ceny złożonej w ofercie, f) dysponuje min. 10 osobami lub podmiotami, które będą zdolne do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium: "spełnia - nie spełnia". 3. W przypadkach określonych ustawą wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie art. 22 ust. 1 pkt 1-3, KRK lub zaśw. z Ewidencji Działalności Gospodarczej, KRK, zaświadczenie US, ZUS, wykaz osób i podmiotów uczestniczących w zadaniu, wykaz robót budowlanych, 3 referencje, polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument, kwalifikacje kierown. robót, informacja z banku. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie winno być podpisane przez wykonawcę lub osoby występujące w jego imieniu, zgodnie z przepisami prawa. W przypadku działania przez pełnomocnika firmy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 2) Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; w wykazie tym należy wskazać rodzaj wykształcenia, kwalifikacje zawodowe wskazujące na posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia oraz doświadczenie w tym zakresie; wykaz powinien zawierać co najmniej 10 osób albo podmiotów. 7) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ. 8) Dokumenty od minimum 3 zamawiających, na rzecz których świadczono roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej o wartości wyrażonej w kwocie netto - 263 220 zł każda) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument, potwierdzające że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia odpowiadającą co najmniej kwocie złożonej oferty. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia winny być aktualne (ważne) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien posiadać ww. ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. 10) Decyzję potwierdzającą, że kierownik (-cy) budowy posiada (-ją) uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg i kanalizacji deszczowej (decyzja stwierdzająca o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg i kanalizacji deszczowej) oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów i Budownictwa. 11) Informację z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającą posiadanie przez wykonawcę środków finansowych w wysokości wymaganej przez zamawiającego. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w pkt: 1) 2, 4, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą. 2) Dokumenty wystawione zamiast dokumentów, o których mowa pkt 2, 3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument wystawiony zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5, wystawiony powinien być nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe we Wrześni.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR 2004-2006 Priorytet III Rozwój Lokalny, Działanie 3.1 - Obszary wiejskie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.