eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-09

Szczecin: Świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ
Numer ogłoszenia: 115422 - 2016; data zamieszczenia: 09.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84934 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej ochrony osób i mienia Zachodniopomorskiego OW NFZ, której zakres został szczegółowo opisany poniżej oraz przeciwdziałanie zakłóceniom ładu i porządku publicznego na terenie chronionych obiektów. 1. Zakres usługi ochrony dotyczący siedziby Zamawiającego w Szczecinie przy ul. Arkońskiej 45 (budynek o powierzchni użytkowej ok. 3 tys. m2) obejmuje: 1) całodobową ochronę fizyczną obiektu oraz całodobowe monitorowanie (dozór) obiektu z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej TVD, systemu włamania i napadu SWiN i systemu sygnalizacji alarmu pożaru SAP (system SAP nie jest podłączony do Straży Pożarnej, o ewentualnym pożarze alarmują Straż Pożarna agenci ochrony); przeglądami i konserwacja systemów alarmowych i TVD w budynku stanowiącym siedzibę Zamawiającego zajmuje się specjalistyczna firma zewnętrzna, na podstawie odrębnie zawartej umowy, 2) natychmiastową reakcję agentów ochrony na zagrożenie, w przypadku wysłania alarmu przez pracowników Zamawiającego z bezprzewodowego systemu Jablotron, 3) całodobowe monitorowanie informacji przychodzących do Stacji Monitorowania Alarmów SMA, w zakresie chronionego obiektu Zamawiającego, 4) wsparcie, w razie konieczności, grupą interwencyjną chronionego obiektu, wezwaną przez dozorujących, po odebraniu sygnału o zagrożeniu osób lub mienia w obiekcie, w celu wyeliminowania zagrożenia oraz zabezpieczenia obiektu, 5) zawiadomienie, w razie konieczności: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej i policji, w celu podjęcia właściwych działań, 6) wydawanie i przyjmowanie od pracowników Zamawiającego i pracowników firmy wykonującej usługę sprzątania kluczy do pomieszczeń biurowych oraz prowadzenie Rejestru wydawania kluczy, 7) prowadzenie Książki ochrony obiektu, w której odnotowywane są m.in. wykonane obowiązkowe obchody chronionego obiektu czy włączenie się alarmu któregokolwiek systemu, 8) włączanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzanie, w ramach dokonywanego obchodu, czy wszystkie okna w pomieszczeniach są zamknięte, po godzinach urzędowania Zamawiającego, 9) pomoc osobom niepełnosprawnym przy zejściu z windy na poziomie parteru do sali obsługi ubezpieczonych i innych pomieszczeń na tym poziomie oraz pomoc tym osobom przy otwarciu drzwi zewnętrznych na poziomie tarasu wejściowego do budynku (wejście W1) i na poziomie piwnicy (wejście W2); przy obydwu drzwiach oraz przy windzie są zamontowane dzwonki przywołujące ochronę, 10) uruchamianie blokady wjazdu na przylegający do siedziby Zamawiającego parking, po godzinach urzędowania i zwalnianie blokady o godzinie 7.00, 11) dostarczanie przez agenta ochrony, w każdy dzień roboczy o godz. 7.20, pracownikom Zamawiającego wykonującym pracę w lokalizacji przy ul. Harcerzy 3-5 w Szczecinie, kasetki z kluczami do pomieszczeń znajdujących się w ww. lokalizacji (odległość od siedziby Zamawiającego do lokalizacji wynosi ok. 200 m); kasetka z kluczami będzie zdawana do punktu ochrony budynku w siedzibie Zamawiającego przez pracownika zewnętrznej firmy sprzątającej, 12) odbiór w punkcie ochrony budynku kasetki z kluczami od pracownika zewnętrznej firmy sprzątającej, który po zakończonej pracy uzbraja alarm i zamyka wszystkie drzwi do pomieszczeń w lokalizacji przy ul. Harcerzy 3-5, 13) w godzinach urzędowania Zamawiającego od 800-1600, a w środy od 800-1800 udzielanie interesantom podstawowych informacji w zakresie organizacji pracy w pomieszczeniach oraz kierowanie interesantów, zgodnie z przyjętymi zasadami u Zamawiającego, 14) wykonywanie opisanych czynności całodobowo w systemie zmianowym, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, poprzez dwóch agentów ochrony na zmianie, we wszystkie dni tygodnia, 15) stały dozór sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r, poz. 1099 z późn. zm.), 16) użycie w razie potrzeby grupy interwencyjnej (patrol samochodowy), która dotrze do chronionego obiektu w ciągu 10 minut, 17) utrzymywanie łączności z bazą oraz grupą interwencyjną za pomocą łączności bezprzewodowej. Zamawiający wymaga, aby agenci ochrony dysponowali odpowiednim sprzętem łączności bezprzewodowej, tj. telefonami komórkowymi lub radiotelefonami przenośnymi, które są niezbędne do realizacji zamówienia (w ilości jednej sztuki telefonu lub radiotelefonu dla każdej zmiany, podczas pełnionej służby). 2. Ochrona najmowanych pomieszczeń biurowych w budynku Delegatury w Koszalinie przy ul. Konstytucji 3 Maja 7 obejmuje: 1) całodobowe monitorowanie informacji przychodzących do Stacji Monitorowania Alarmów SMA, w zakresie chronionych pomieszczeń biurowych najmowanych przez Zamawiającego, 2) prowadzenie Książki ochrony obiektu zawierającej informacje o zdarzeniach typu: włamanie, napad, rozbrojenie uzbrojenie obiektu, 3) użycie w razie potrzeby grupy interwencyjnej (patrol samochodowy), która dotrze do chronionego obiektu w ciągu 10 minut, a w razie potrzeby powiadomienie przez dyspozytora: pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, policji i innych właściwych służb, 4) automatyczne, bez ingerencji Zamawiającego, kontrolowanie czasu rozbrojenia i uzbrojenia systemu alarmowego, w wymaganych porach, 5) wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i zamontowania w pomieszczeniach Delegatury, na własny koszt, niezbędnych urządzeń do wykonywania zamówienia w przedmiotowym zakresie, 6) obowiązkiem wybranego wykonawcy będzie zamontowanie w Delegaturze w Koszalinie modułu wywołującego patrol interwencyjny, niezbędny do odebrania sygnału po godzinach pracy, z zamontowanych czujek. Jednocześnie wykonawca będzie miał obowiązek zamontowania przycisku pozwalającego na ręczne wywołanie patrolu interwencyjnego, przez pracownika Delegatury w godzinach pracy. 3. Obowiązki wykonawcy: 1) do pełnienia obowiązków określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia wykonawca oddeleguje osoby niekarane, posiadające sprawność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną aktualnym orzeczeniem lekarskim, o miłej aparycji, taktowne, ubrane w jednolite stroje oznaczone widocznym logo firmy i wyposażone w imienne identyfikatory zawierające następujące informacje: nazwa firmy, imię i nazwisko agenta ochrony oraz określenie OCHRONA. Według Słownika wyrazów obcych PWN słowo aparycja oznacza wygląd zewnętrzny człowieka, jego powierzchowność i prezencję. Zamawiający oczekuje zatem, że agenci ochrony wykonujący swoją służbę w siedzibie Zamawiającego będą osobami o nienagannym wyglądzie, schludni, o wysokiej kulturze osobistej zarówno w stosunku do petentów, jak i pracowników Zamawiającego. Agenci ochrony stykają się bowiem, jako pierwsi, z interesantami urzędu, pomagają niepełnosprawnym, udzielają wstępnej informacji i instruują interesantów o obsłudze systemu kolejkowego. Stanowią zatem niejako wizytówkę Zamawiającego, stąd wygląd zewnętrzny i kultura osobista agentów ochrony jest nieodzownym elementem świadczonej usługi ochrony. Zapis w specyfikacji o wymogu oddelegowania, do pełnienia obowiązków agentów ochrony o miłej aparycji w żaden sposób nie dyskryminuje tych osób pod względem wieku, płci, rasy, wyznania i in. 2) znajomość alarmowych numerów telefonów (policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, straży miejskiej, pogotowia energetycznego, wodno-kanalizacyjnego i dźwigowego) przez agentów ochrony, 3) natychmiastowe powiadamianie przez agentów ochrony, w przypadku zaistnienia zagrożenia, odpowiednich służb wymienionych w pkt 2), a także wskazanych pracowników Zamawiającego wraz z osobą kierującą agentami ochrony, 4) znajomość numerów telefonów własnych grup interwencyjnych, 5) znajomość numerów telefonów wskazanych pracowników Zamawiającego; w tym celu Zamawiający przekaże agentom ochrony spis telefonów, 6) obsługa systemów alarmowych zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego. W celu prawidłowej obsługi wszystkich zainstalowanych systemów alarmowanych, Zamawiający zobowiązuje się do zorganizowania szkolenia w tym przedmiocie, przed rozpoczęciem świadczenia usługi ochrony, a termin przeprowadzenia szkolenia zostanie podany w umowie zawartej z wybranym wykonawcą, 7) znajomość rozmieszczenia wyłączników: prądu, zaworów wodnych itp. znajdujących się w budynku siedziby Zamawiającego, 8) znajomość przepisów bhp i ppoż. obowiązujących na terenie chronionego obiektu oraz znajomość rozmieszczenia dróg ewakuacyjnych, wyjść z obiektu, a także lokalizacji sprzętu ppoż, 9) niezwłoczne powiadamianie osób upoważnionych ze strony Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach, nieprawidłowo funkcjonujących urządzeniach technicznych, naruszonych plombach, niewłaściwym zabezpieczeniu mienia przez pracowników Zamawiającego, uszkodzeniach i zniszczeniach szyb i zamków oraz innych zdarzeniach powodujących sytuacje zagrożenia, 10) wykonywanie w ciągu doby cyklicznych obchodów budynku i terenu przyległego i rejestrowanie tego faktu za pomocą odpowiedniego systemu rejestracyjnego zainstalowanego przez wykonawcę, 11) wybrany wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni roboczych od daty rozpoczęcia świadczenia usługi, Instrukcji ochrony obiektu, o której mowa w przywołanej ustawie o ochronie osób i mienia i Instrukcja ta zawierać będzie uregulowania dotyczące zarówno budynku stanowiącego siedzibę Zamawiającego w Szczecinie, jak i pomieszczeń Delegatury w Koszalinie. Ostateczne podpisanie Instrukcji ochrony obiektu przez Strony umowy nastąpi w terminie nie późniejszym niż 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi. 4. Agentom ochrony w trakcie realizacji zamówienia zabrania się: 1) pełnienia służby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, 2) samowolnego i bezpodstawnego opuszczania posterunku, 3) udzielania wywiadów w mediach w związku z pełnioną służbą lub na temat Zamawiającego, 4) korzystania z telefonu stacjonarnego, udostępnionego przez Zamawiającego (wydzielona linia telefoniczna o numerze 91 454 07 71), poza okolicznościami wynikającymi z pełnienia ochrony, 5) przebywania na posterunku (pomieszczenie ochrony) osób trzecich, 6) niekulturalnego i nietaktownego odnoszenia się do pracownikówZamawiającego i przybyłych interesantów, 7) bezpodstawnego wzywania służb alarmowych wyżej wymienionych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polis Security Group Sp. z o.o., ul. Potok 11, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200678,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218199,97

  • Oferta z najniższą ceną: 218199,97 / Oferta z najwyższą ceną: 315421,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.