eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śniadowo › Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy Śniadowo poprzez przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Szczepankowo oraz montaż przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Śniadowo: Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy Śniadowo poprzez przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Szczepankowo oraz montaż przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 115368 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śniadowo , ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, woj. podlaskie, tel. 086 2176146, faks 086 2176168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej na terenie gminy Śniadowo poprzez przebudowę i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Szczepankowo oraz montaż przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia przewiduje się następujące części Część 1 Budowa oczyszczalni przydomowych w Gminie Śniadowo. Zakres prac Rurociągi i zbiorniki. Roboty elektryczne. Roboty inne, przecisk ziemny, wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. Oczyszczalnie muszą posiadać udokumentowane przez laboratorium notyfikowane zgodność z normą PN EN 12566 3 A1 2009 i być oznakowane znakiem CE. Bioreaktory oczyszczalni ścieków w ilości - przepustowości dobowej 0,9 m3d 93 szt - przepustowości dobowej 1,5 m3d 137 szt - przepustowości dobowej 2,25 m3d 3 szt Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzenie ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym pozytywne wyniki dla 5 losowo wybranych oczyszczalni, przeprowadzenie indywidualnego szkolenia wszystkich użytkowników. Przygotowanie i przekazanie użytkownikom szczegółowej instrukcji obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Część 2 Przebudowa i budowa wodociągu w Szczepankowie oraz Tranzyt wodociągowy z miejscowości Młynik do miejscowości Szczepankowo. Zakres prac. Przebudowa i budowa wodociągu w Szczepankowie, Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne. Roboty montażowe wodociąg o średnicy fi 110 PVC długości 2375 m, wodociąg o średnicy fi 160 PVCE długość 395 m Przyłącza wodociągowe z rur PE fi 40 mm 103 szt. o długości 2232 m. Tranzyt wodociągowy z miejscowości Młynik do miejscowości Szczepankowo. Roboty przygotowawcze. Roboty ziemne. Roboty montażowe - wodociąg o średnicy fi 160 PCV długości 1349m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Ponadto część druga zamówienia obejmuje organizację zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż. Koszty podłączenia mediów i opłaty za media woda, energia elektryczna, ponosi wykonawca robót, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniającego specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 roku Dz. U. Nr 151, poz. 1256, Wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, uzyskanie zgody na zajęcie ulic na czas budowy, zajęcie ulic, w tym koszty za odtworzenie nawierzchni, za wykonanie przecisków, oczyszczenie nawierzchni ulic podległych i sąsiednich do placu budowy, z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a szczególnie ziemi i błota, naprawę szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości, odtworzenie na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku naruszenia, przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano montażowych oraz instalacyjnych, wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.24.00-6, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, część 1 - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), część 2 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda. Oddzielnie na część 1 i oddzielnie na część 2 zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie. Dotyczy części 1 zamówienia budowa przydomowych oczyszczalni ścieków lub roboty równoważne, za które zamawiający uzna, budowę modernizację oczyszczalni ścieków, budowę kanalizacji sanitarnej o długości minimum 5 km, o budowę przepompowni ścieków. Dotyczy części 2 zamówienia budowa przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków lub roboty równoważne, za które zamawiający uzna, roboty tożsame to roboty związane z budową wodociągów sieć tranzytowa i wodociągowa, przyłącza, przepompowanie ze zbiornikami wyrównawczymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na część 1 i 2 zamówienia lub 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) na cześć 2 zamówienia - dotyczy Wykonawcy, który składa ofertę tylko na tę cześć. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.5.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z uproszczonym kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót. 5.5.2. Oświadczenie na podstawie art. 44 pzp o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pzp- (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 1.1 do SIWZ) 5.5.3. Oświadczenie o zapoznaniu się z i akceptacją warunków przetargu zawartych w SIWZ (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 1.7 do SIWZ) 5.5.4. Oświadczenie o związaniu ze złożoną ofertą (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 1.8 do SIWZ). 5.5.5. Oświadczenie o zastosowaniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków legitymujących się certyfikatem wystawionym przez notyfikowane laboratorium potwierdzającym zgodność ze zharmonizowaną normą europejską PN EN 12566:3+A1:2009 i być oznakowane znakiem CE ( z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 1.9 do SIWZ). 5.5.6. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 2 do SIWZ. 5.5.7. Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo - finansowy (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ). 5.5.8. Pełnomocnictwo jeśli jest wymagane (oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy - odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione. 5.5.9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5.5.10. W przypadku gdy wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów winien dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji tych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Śniadowo ul. Ostrołęcka 11, pok. nr 12 18-411 Śniadowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Śniadowo ul. Ostrołęcka 11, pok. nr 6 18-411 Śniadowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany będzie ze środków Gminy Śniadowo oraz środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oczyszczalni przydomowych w Gminie Śniadowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac, Rurociągi i zbiorniki. Roboty elektryczne. Roboty inne - przecisk ziemny, wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. Oczyszczalnie muszą posiadać udokumentowane przez laboratorium notyfikowane zgodność z normą PN EN 12566:3+A1:2009 i być oznakowane znakiem CE. Bioreaktory oczyszczalni ścieków w ilości o przepustowości dobowej 0,9 m3/d - 93 szt.02 o przepustowości dobowej 1,5 m3/d - 137 szt.03 o przepustowości dobowej 2,25 m3/d - 3 szt. Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzenie ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym - pozytywne wyniki dla 5 losowo wybranych oczyszczalni, przeprowadzenie indywidualnego szkolenia wszystkich użytkowników. Przygotowanie i przekazanie użytkownikom szczegółowej instrukcji obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.11.11.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.24.00-6, 45.31.00.00-3, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa i budowa wodociągu w Szczepankowie oraz Tranzyt wodociągowy z miejscowości Młynik do miejscowości Szczepankowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: I.Przebudowa i budowa wodociągu w Szczepankowie: a. Roboty przygotowawcze. b. Roboty ziemne. c. Roboty montażowe - wodociąg o średnicy O 110 PVC długości 2375 m, wodociąg o średnicy O 160 PVCE długość - 395 md. Przyłącza wodociągowe z rur PE O 40 mm - 103 szt. o długości 648 + 1584 = 2232 m. II. Tranzyt wodociągowy z miejscowości Młynik do miejscowości Szczepankowa. Roboty przygotowawcze. b. Roboty ziemne. c. Roboty montażowe - wodociąg o średnicy O 160 PCV długości 1349m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.