eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wymiana stolarki okiennej z PCV w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach, w 2008 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Kielce: Wymiana stolarki okiennej z PCV w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach, w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 115237 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3442139 w. 37, fax 041 3446647.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej z PCV w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach, w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na wymianie stolarki okiennej z PCV w zamieszkałych lokalach mieszkalnych znajdujących się w zarządzie MZB w Kielcach, zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie obmiaru w miejscu wymiany stolarki; b) wykucie istniejącej stolarki z niezwłocznym wywiezieniem i zagospodarowaniem jej elementów na koszt Wykonawcy; c) wykonanie nowej stolarki i montaż, w razie potrzeby oblistwowanie, uzupełnienie uszkodzonych tynków, szpachlowanie i pomalowanie glifów zewnętrznych i wewnętrznych; d) demontaż i ponowny montaż parapetów od strony mieszkania (w razie potrzeby); e) demontaż i ponowny montaż blaszanych parapetów zewnętrznych (w razie potrzeby) wraz z uszczelnieniem; f) zabezpieczenie podłóg przed zanieczyszczeniem oraz uporządkowanie stanowiska pracy wraz z wywozem gruzu i innych materiałów pochodzących z demontażu z terenu rozbiórki na miejsce utylizacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp; - spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej lub remontowej, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (brutto); - dysponują tj. zatrudniają co najmniej 1 osobę kadry technicznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; - dysponują własnym lub dzierżawionym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia; - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, które wymagane są jako załączniki do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wszystkie warunki Wykonawca spełnił. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty; 2. Kosztorys ofertowy; 3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej lub remontowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN (brutto) - z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; 10. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - należy wykazać co najmniej 1 osobę kadry technicznej widzianą przy realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, wraz z informacją o stażu pracy, z załączeniem kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę (ważne na dzień otwarcia ofert); 11. Wykaz posiadanego własnego lub dzierżawionego sprzętu, który będzie niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia; 12. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN; 13. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do stosowania w budownictwie: certyfikat zgodności (np. ITB) lub deklaracja zgodności poparta wymaganymi badaniami i certyfikatem potwierdzającym wdrożenie i stosowanie systemu zarządzania jakością zgodnie z normami; 14. Kopia dowodu wniesienia wadium; 15. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 16. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, 17.Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzb.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20 - Dział Techniczny, lok. nr 104, po dokonaniu wpłaty w Dziale Finansowym lok. 210 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach, ul. Paderewskiego 20, 25-004 Kielce, Sekretariat - lok. 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.