eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › świadczenie na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach usług obejmujących drukowanie druków związanych z tokiem studiów, a także druk, skład i oprawę publikacji zwartych (monografie naukowe, podręczniki, skrypty), periodyków, w tym periodyku stu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Katowice: świadczenie na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach usług obejmujących drukowanie druków związanych z tokiem studiów, a także druk, skład i oprawę publikacji zwartych (monografie naukowe, podręczniki, skrypty), periodyków, w tym periodyku studenckiego Rekord oraz Journal of Human Kinetics, okładki szyte drutem w oprawie półtwardej, powlekane
Numer ogłoszenia: 115182 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach , ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2075100, faks 032 2516868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach usług obejmujących drukowanie druków związanych z tokiem studiów, a także druk, skład i oprawę publikacji zwartych (monografie naukowe, podręczniki, skrypty), periodyków, w tym periodyku studenckiego Rekord oraz Journal of Human Kinetics, okładki szyte drutem w oprawie półtwardej, powlekane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach usług obejmujących drukowanie druków związanych z tokiem studiów, a także druk, skład i oprawę publikacji zwartych (monografie naukowe, podręczniki, skrypty), periodyków, w tym periodyku studenckiego Rekord oraz Journal of Human Kinetics, okładki szyte drutem w oprawie półtwardej, powlekane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.23.00 - Usługi składania 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.97.11.00 - Usługi introligatorskie 79.97.12.00 - Usługi zszywania książek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, czyli: a. posiadają uprawnienia określone obowiązującymi przepisami do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, to znaczy prowadzą działalność w przedmiocie zamówienia i są zarejestrowani we właściwym rejestrze lub wpisani do ewidencji działalności gospodarczej, b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp., c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z uczestników wspólnej oferty musi udokumentować, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. Przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 pzp będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje i doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4. Warunki udziału w postępowaniu i wymagania Zamawiającego w tym zakresie nie będą podlegać jakimkolwiek zmianom w toku postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. W przypadku spółki cywilnej należy złożyć dokumenty rejestrowe bądź ewidencyjne wszystkich współwłaścicieli spółki, b. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 pzp stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, c. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, d. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 pzp wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania formularza ofertowego o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu 2 (słownie: dwóch) usług odpowiadających rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inny równoważny dokument) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za wykonanie usługi odpowiadającej rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia uważa się usługę o wartości brutto odpowiadającej 75% wartości oferty złożonej przez Wykonawcę na daną część zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia próbek produktów przedstawiających wykonane usługi w zakresie drukowania, poligrafii, to jest: a) część pierwsza zamówienia - próbki druków związanych z tokiem studiów, według wzorów określonych rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 grudnia 2008 r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectw wydawanych przez uczelnie (Dz. U. z 2009 r. Nr 11, poz. 61), rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 listopada 2006 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. 2006.224.1634), w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 grudnia 2006 r. w sprawie studiów doktoranckich prowadzonych przez jednostki organizacyjne uczelni (Dz. U. z 2007 r. Nr 1, poz. 3 z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni i tytułów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegółowych zasad i trybu ich uzyskiwania (Dz. U. z 2001 r. Nr 71, poz. 738 z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15 stycznia 2004 r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora ( Dz. U. z 2004 r. Nr 15, poz. 128 z późn. zm), a także próbki pozostałych druków określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. b) część druga zamówienia - próbek złożonej, wydrukowanej i oprawionej przez oferenta publikacji zawierających minimum 10 arkuszy wydawniczych takich jak: - książki formatu B5 ( druk czarno biały + oprawa pełny kolor), - książki formatu B5 ( druk kolor + oprawa pełny kolor), - periodyku formatu A4 ( druk czarno biały + oprawa pełny kolor). Złożenie oferty dotyczącej jednej części zamówienia powoduje obowiązek złożenia próbek tylko w zakresie części zamówienia, której dotyczy złożona oferta. 5. Oferenci mający miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn zm.), to jest w zakresie dokumentów, o których mowa w pkt.V.1 lit. a i d SIWZ - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawca, o którym mowa w pkt. V.5 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 pzp., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeśli w kraju pochodzenia lub zamieszkania wykonawcy, o którym mowa w ust. 6 powyżej lub kraju, w którym taki wykonawca ma siedzibę nie wydaje się takich dokumentów zastąpione winny być dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, kserokopii oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro zamówień publicznych i inwestycji pokój nr 10 Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, ul. Mikołowska 72a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna pokój nr 21 Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, ul. Mikołowska 72a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.