eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Bema 80 w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Elbląg: Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Bema 80 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 115168 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, ul. Ratuszowa 4, Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398400, faks 055 2398405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Bema 80 w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia przy ul. Bema 80 w Elblągu. Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Przebudowa budynków Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Nazewnictwo wg CPV: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Nazewnictwo wg CPV: Hydraulika i roboty sanitarne 1. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez Pracownię Projektową Architektury i Budownictwa ATLANT Jan Koperkiewicz, 82-300 Elbląg ul.Prusa 3B/6 składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : OGÓLNOBUDOWLANA - STACJA KRWIODAWSTWA - GINEKOLOGIA - ZOZ - KLATKA SCHODOWA - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : ELEKTRYCZNA - Parter-Krwiodawstwo-tabl.bezp.i WLZ - Instalacje elektr.- Krwiodawstwo - Instalacja telewizyjna - Instalacje elektr.- parter - Instalacja telefonicza - parter - Instalacje elektr.- II piętro - Instalacja wyrównawcza - Krwiodawstwo - Pomiary ochronne - Roboty demontażowe - PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg BRANŻA : SANITARNA - PARTER - I PIĘTRO - II PIĘTRO Zamawiający informuje, że przedmiary robót wymienione w pkt 1) stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) PROJEKT BUDOWLANY: - PROJEKT BUDOWLANY NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru budynku Przychodni Zdrowia Adaptacja istniejących pomieszczeń Przychodni na parterze budynku na Centrum Krwiodawstwa ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg - PROJEKT BUDOWLANY NAZWA INWESTYCJI : Remont pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt 2) stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg Branża: OGÓLNOBUDOWLANE - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg Branża: INSTALACJE ELELTRYCZNE - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa pomieszczeń parteru i roboty remontowe pomieszczeń I i II piętra budynku Przychodni Zdrowia ADRES INWESTYCJI : ul.Bema 80 ; Elbląg INWESTOR : Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu ADRES INWESTORA : ul.Ratuszowa 4 ; 82-300 Elbląg Branża: INSTALACJE SANITARNE - Żywica posadzkowa Zamawiający informuje, że specyfikacje techniczne, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie, w celu ustalenia wszelkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający informuje, że roboty wykonywane w budynku Przychodni Zdrowia będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona działalność. Prowadzone roboty nie mogą kolidować z bieżącą działalnością Przychodni Zdrowia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót. 6. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne z wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi, uzgodniony z Zamawiającym, harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych zamówieniem i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy. 8. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 9. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia danego etapu robót, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego przypadającego za zrealizowany etap robót, b) ubezpieczenie osób trzecich. 11. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a. Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b. Ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego. c. Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. d. Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. e. Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. f. Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. g. Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. h. Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, PIP itp. i. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. j. Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. k. Zmiana Podwykonawców robót. l. Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. m. Ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 12. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 13. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących robót: - wyburzenie zbędnych ścian wewnętrznych oraz wykucie nowoprojektowanych otworów drzwiowych, - wymurowanie nowych ścian wewnętrznych oraz zamurowanie niepotrzebnych otworów drzwiowych, - wymiana części stolarki drzwiowej z powiększeniem otworów w murze do wymaganej szerokości oraz wstawienie nowej stolarki, - poprowadzenie wewnętrznych instalacji: sanitarnej, wodociągowej i elektrycznej do nowoprojektowanych pomieszczeń - montaż grzejników żeliwnych na korytarzu przy windzie na każdym piętrze przychodni, - demontaż zbędnej armatury i montaż nowych umywalek, zlewozmywaków oraz misek ustępowych. - wymiana okładzin podłogowych na terrakotę - wymiana okładzin ściennych na glazurę - malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi wraz z przygotowaniem podłoża - wykonanie posadzki przemysłowej w sali pobrań Stacji Krwiodawstwa na parterze Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa projekt wykonawczy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ, a ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 541337.05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOB Kujawski Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 6-8, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 541337.05
  • Oferta z najniższą ceną: 541337.05 oferta z najwyższą ceną: 541337.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.